Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

virgas rašė:Kaip suprantu, cinku čia dengiama ne galvaniškai, bet karštu. Dėl to lydosi plastmasės ir dėl to prie nevalytų vietų nelimpa cinkas.


Galvaniškai čia. Elonika berods karštu išvis nedengia.
Tel.: 869644916
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė virgas »

Reiškias suklydau.
Vartotojo avataras
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 948
Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
Miestas: Vilnius- Birzai

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Stumoklis24 »

Elonika karstu nedengia. Karstu cinku dengia Lentvarije. Jei neklystu, tai karstas cinkas, cia toks, kur stulpai buna plemuoti.
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Penktadienio vakariniams paskaitaliojimams reikia atnaujinti temą :D

Taigi, aptvarkius visas kitas dažomas dalis, pradėtas tvarkyti lopšio rėmas ir pati gelda. Na, prie rėmo nėra ką ten daug sakyti ar rodyti: papuvęs vietomis, keletas užlaužtų varžtų, palankstymų. Aišku, užlaužtas šakės apsauginio dangtelio važtas, kurio negalima kaitinti (nes nudegs "selenbloko" gumos), bei aliuminio pakojo varžtas (kas be ko). Taip pat pakeistas amortizatoriaus išplaktas "selenblokas".

Toliau - lopšio gelda. Stovis - na tikrai ne pats geriausias. Galvojau ieškotis kitos geldos, bet supratau, jog tam nėra prasmės, nes pirkdamas kitą geldą (ar patį lopšį) sumokėsiu daug pinigų, o jis vistiek bus supuvęs "dvigubų skardų" vietose, kad ir mažiau, bet vistiek reikalaus tvarkymo. Taigi nusprendžiau tvarkyti senąjį.



Taigi, lopšio dugnas praktiškai iškritęs, bet šiokia tokia geometrija likusi. Tvarkyti pradėta nuo skersinio atraminio vamzdžio, kad jos visai nepaleisti (nes viskas aplinkui iškritę). Pirmiausia nugręžiau viduje esančius iš skardos išlenktus statramsčius (juos vienaip ar kitaip būtų reikėję nugręžti, nes iš lauko jau kiaurai buvo prarūdėję ties juo)... Padaryti nauji, tik ne iš skardos, o tiesiog iš kvadratinio profiliuko (tokius mėgstu labiau nei kažkokias išraitytas plonas skardeles :) ). Tada dar esant tam apatiniam vamzdžiui keliose vietose privirinti tie profiliukai prie lopšio geldos šonų. Tada pridėtas ir naujas vamzdis (deja tokio neturėjau, tai teko praplėsti mažesnio diametro vamzdį). Ir kaip sakant nuo to pradėjau viską lipdyti :) Imama, išpjaunama sena (jei bėra ką pjauti :D ) , ir įvirinama nauja, dar prie to paties ir cinkuota skarda :)

Galinis skersinis griovys paliktas senas, nes jis dar pakankamai geros būklės. Aišku, nupjauta po juo ėjusi juosta, na ir pats šiek tiek vietomis išpajustytas ir palopytas. Taip pat išpjautos visumoje virš jo esančios "trigubos" skardos. Nes jau kiaurai buvo prapuvę. Ten įvirinta viena storesnė skarda (storio dabar nepasakysiu) vietoje trijų skardos sluoksnių, bei viduje įvirintas šioks toks skersinukas (vietoje pašalinto kartu su trim sluoksniais skardos).
Taip pat iš sotresnės skardos padaryti chamutų tvirtinimo taškai.

Visgi, kaip sakoma, svarbiasia kažką daryti ir viskas pasidarys savaime :puiku:
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1192.jpg
FormatFactoryDSC_1193.jpg
FormatFactoryDSC_1194.jpg
FormatFactoryDSC_1197.jpg
FormatFactoryDSC_1198.jpg
FormatFactoryDSC_1204.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Prie to paties. Chamutų tvirtinimo vietos įvirintos iš storesnės skardos.

Taip apt laikinai "prikleckinti" statransčiai.

Taip pat dugnas iš vidaus.

Bei viskas kas išsimeta... Nėra į ką žiūrėt.

Toliau seks smėliavimas, gruntavimas ir galų užvirinimas. Tiesa, statransčiai prieš smėliavimą bus vėl atpjauti.
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1206.jpg
FormatFactoryDSC_1207.jpg
FormatFactoryDSC_1208.jpg
FormatFactoryDSC_1209.jpg
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė kęstutis »

Dugnui naudojate cinkuotą skardą. Ties virinimo siūlėm kur didžiausia tikimybė formuotis rūdims, ten cinkas nudega. O bendrai cinkuotas paviršius turi savybę greitai oksiduotis ir blogai draugauja su gruntais ir dažais -gali su laiku atsilupti. Žinau kad gamykliškai automobiliai būna cinkuoti ir dažomi, bet tai gamyklinės technologijos. Gal planuojate naudoti kokį spec. gruntą kad to išvengti?
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Cinkas kad ir nudega, vistiek tose vietose praėjau su kampiniu šlifuokliu lengvai pralygindamas virinimo siūles. Taip pogi, kadangi ilgiau tęsėsi virinimo darbai, ir buvo niekuo nepadengtos virinimo siūlės, tai galėjo įsimušti rūdys, todėl smėliuodamas daug netaikiau ir dailiai praėjau su smėliasrove tas siūles. Tada dėtas gruntas. Tada dar dėl lygumo prabraukta lygiu špakliaus sluoksneliu ir vėl nugruntuota.

Gruntas nėra koks specialus, tiesiog dvikomponentis epoksidinis, o kaip laikys bus matyt :)
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1278.jpg
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė kęstutis »

Na bendratyje kur cinkuojama ten nebedažoma.
Čia manau eilinis epoksidinis gruntas. Gal ir viskas bus gerai, bet Jums reikėtų pasidomėti cinkuotų paviršių dažymo technologijomis kaip dažant užbėgti cinko oksidui už akių.
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Turėsiu omeny. O ar nusilups čia bus matyt, vistiek bus laikoma sausai ir ne kasdien eksploatuojama, tai gal greit nenusilups :) Kaip sakant gyveni ir mokaisi, bet vistiek miršti durnas :D


O gryžtant prie temos tai toliau, kaip jau minėjau buvo vėl nupjauti tie statramsčiai, visas vidus ir išorė nusmėliuoti ir nugruntuoti.

Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja :neigiamai: , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...

Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti.

Toliau sekė likusių lopšio galų įvirinimas, Visko galutinis pervirinimas, taip pat nusmėliuotų ir nugruntuotų tų pačių statramsčių įvirinimas, prieš tai sutepus besiglaudžiantį šoną smala. Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo. Tam reikalui teko ir galingesnį kempą atsivaryt kad pilnu galingumu viską pervirint :)
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1215.jpg
FormatFactoryDSC_1217.jpg
FormatFactoryDSC_1219.jpg
FormatFactoryDSC_1220.jpg
FormatFactoryDSC_1221.jpg
FormatFactoryDSC_1222.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Toliau sekė siūlių apšlifavimas , visų nelygumų ir bangų galutinis palyginimas ir nestoro pirminio špaklio sluoksnis ir dar vienas grunto sluoksnis.
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1225.jpg
FormatFactory1503498803542.jpg
FormatFactory1503498985647.jpg
FormatFactoryDSC_1228.jpg
Tel.: 869644916
Skelbti atsakymą