Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Nupirkti stabdžių kaladėlių nauji andeklai. Idealiai tiko nuo Moskvič M412. Pavyko rasti ir kalamų kniedžių specialiai stabdžių kaladėlėms. Kaladėlės prikniedytos, gavosi "liuks" .
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
kęstutis rašė:...Srieginei įvorei nupirkti 10,9 kietumo klasės varžtai...
Kur pirkote varžtus? Srieginės įvorės vidinį sriegį pjovėte peiliu ar sriegikliu?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Varžtus pirkau iš el. parduotuvės UAB Inega. Dedu jiems didelį pliusą . Teko susiskambinti, išpasakoti ko reikia. Nes varžtai 14x2 tai standartinio žingsnio, o reikiami 24x2 skaitomi smulkaus žingsnio ir padėti jų kitame aplanke. Ten atskirai sugrupuoti pilno ir ne pilno sriegio varžtai. Šių varžtų neturėjo nei Varžų pasaulis.
Srieginei įvorei vidinį sriegį dariau sriegikliu. Į tekinimo staklių arkliuką stačiau gražų patroną ir vietoje grąžto stačiau sriegiklį. Staklės veikė pačiu lėčiausiu greičiu. Pristūmus arkliuką jį neužfiksuoju ir su rankena spaudžiu sriegiklį į įvorės skylę. Kai sriegiklis pagauna įvorę, kartu tempia ir arkliuką. Na ir su varikliu truputį pirmyn ir atgal , pirmyn ir atgal........... Kai jam būna per sunku - pradeda sriegiklis prasisukti iš patrono. Žodžiu sriegiklio laužimo nesigauna. Na su kaltu gal ir tiksliau kas pasidarytų, bet tada ir išorinį sriegį reikėtų daryti, kad idealiai būtų centrai. Be to ir tokiam mažam M14 vidiniam sriegiui labai jau smulkus kaltas turėtų būti reikalingas .
Srieginei įvorei vidinį sriegį dariau sriegikliu. Į tekinimo staklių arkliuką stačiau gražų patroną ir vietoje grąžto stačiau sriegiklį. Staklės veikė pačiu lėčiausiu greičiu. Pristūmus arkliuką jį neužfiksuoju ir su rankena spaudžiu sriegiklį į įvorės skylę. Kai sriegiklis pagauna įvorę, kartu tempia ir arkliuką. Na ir su varikliu truputį pirmyn ir atgal , pirmyn ir atgal........... Kai jam būna per sunku - pradeda sriegiklis prasisukti iš patrono. Žodžiu sriegiklio laužimo nesigauna. Na su kaltu gal ir tiksliau kas pasidarytų, bet tada ir išorinį sriegį reikėtų daryti, kad idealiai būtų centrai. Be to ir tokiam mažam M14 vidiniam sriegiui labai jau smulkus kaltas turėtų būti reikalingas .
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Supratau. Ačiū už išsamų paaiškinimą.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
kęstutis rašė:Nupirkti stabdžių kaladėlių nauji andeklai. Idealiai tiko nuo Moskvič M412. Pavyko rasti ir kalamų kniedžių specialiai stabdžių kaladėlėms. Kaladėlės prikniedytos, gavosi "liuks" .]
Mano tėvukas maskvičiaus kaladėles dar klijuodavo su epoksidine derva. Vien kniedėm nepasitikėdavo.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Bandau prisiminti sovietinius laikus, kai keisdavome Moskvič kaladėlių andeklus. Jei ne klystu, originaliai kaladėlės ten būdavo priklijuotos, ir senas nuėmus geležyse nebūdavo ir skylučių kniedėms . Norint kniedyti, reikėdavo gręžti. Be to andeklai buvo dviejų rūšių - lenkti kietesni (originalūs) ir tiesūs bei minkšti. Tai tuos lanksčius būtinai tekdavo klijuoti, nes iš kniedžių išplėšdavo.
Šiuo atvėju originalai buvo tik kniedyti. Turimų andeklų išlenkimas puikiai atitiko geležies lenkimą. Kaladėlių medžiaga gan kieta. Vienam andeklui prikniedyti sunaudojama 10 kniedžių. Gaunasi kaip monolitas. Klijų manau tikrai nereikia.
Šiuo atvėju originalai buvo tik kniedyti. Turimų andeklų išlenkimas puikiai atitiko geležies lenkimą. Kaladėlių medžiaga gan kieta. Vienam andeklui prikniedyti sunaudojama 10 kniedžių. Gaunasi kaip monolitas. Klijų manau tikrai nereikia.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Klijų tikrai nereikia. Kaladėlė prie pagrindo stabdymo metu, neskaitant kniedžių, laikosi dar ir savo trinties jėga. Klijavimas, jei nekokybiškas, situaciją tik pablogina. Turėjau patirties, kai sudėjau į savo M407 priekinius stabdžius klijuotas (gamykliškai) kaladėles, tai po kurio laiko visos atsilupo. Teko prikniedyt.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Epoksidine derva kaladėlių klijavimui netinka. Nuo temperatūros ji skystėja. Sovietmečiu klijuodavau andėklus bakelitiniu laku. Jis dar būdavo naudojamas elektros variklių apvijoms izoliuoti-suklijuoti. Deja jo dabar kažkaip nesimato.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Raimis rašė:Klijų tikrai nereikia. Kaladėlė prie pagrindo stabdymo metu, neskaitant kniedžių, laikosi dar ir savo trinties jėga. Klijavimas, jei nekokybiškas, situaciją tik pablogina. Turėjau patirties, kai sudėjau į savo M407 priekinius stabdžius klijuotas (gamykliškai) kaladėles, tai po kurio laiko visos atsilupo. Teko prikniedyt.
Trinties jėga daugiausiai ir laiko. Kiek esu turėjęs atvejų, kad senam automobiliui galinių būgninių stabdžių kaladukų antdėklai tiesiog nuo senatvės atpūna (kai tik klijuoti) nuo pagrindo ir tiesiogine to žodžio prasme mėtosi būgno viduj, ir būdavo tas atvejis, kai vieną kartą spaudžiant pedalą - puikiai stabdo, o kitą - sminga pedalas ir stabdo tik priekis, priklauso nuo pasisukimo, niekada nebuvo, kad nuslystų antdėklas pačio stabdymo metu. Jeigu jau paspaudei pedalą ir atsirado kontaktas, sustosi puikiai iki nulio.
Tikrai užteks vien kniedžių, jei kokybiškai prikniedyta. Bet panašu į tai iš vaizdo nuotraukose
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Prieš keletą dienų irgi kniedijau. Tik pabaigoje supratau, kad skylę kniedei reikia gręžti didesnę. Pvz, mano kniedes 3 mm, tai gręžti 3,2 nepakanka, reikia bent 3,5 , nes plakant kniede pastorėja, skaldo antdekla.
Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių.
Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių.