Puslapis 1724

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 10:50
Vima
Aptrupėjusius dantukus pašlifavau, nuėmiau visus aštrius kantus, manau nieko blogo nenutiks.

Prasuktas karterio tepalo išleidimo varžto sriegis buvo sutvarkytas įsukant spyruoklę. Taip pat dar niekaip nepavyko atsukti sankabos cilindriuko nuorinimo taško. Nepadėjo nei kaitinimas, nei WD-40, niekas. Teko gręžti jį lauk, besitikint, jog kuriuo nors momentu jis atsipalaiduos. Bet taip neįvyko. Teko pilnai jį išgręžti. Sriegį pavyko išsaugoti, bet pažeidžiau patį konusą ir naujas nuorinimo taškas jau pilnai kanalo nebeuždarė. Teko dėti į vidų šratą. Dabar panašu viskas ok.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 10:59
Vima
Sutvarkius karterio dangtį pagaliau galėjau pabaigti surinkti variklio apačią. Serviso manuale yra laidų ir kabelių pravedimo schemos. Išardęs visą motociklą vietoj gero tuzino įvairių metalinių kabelių laikiklių radau visą vieną. Nors ir nelaikau šio projekto restauracija, bet vis tiek stengiuosi viską surinkti kuo arčiau originalo. Teko aiškintis įvairiuose šaltiniuose, ieškoti nuotraukų ir žiūrėti kas ir kaip pravesta, kaip tvirtinta. Kai kuriuos laikiklius galima nusipirkti, kai kurie nebegaminami. Tuos laikiklius, kurių neišeis pačiam pagaminti nusipirksiu, kitus darysiu pats.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 11:03
Vima
Pasigaminau rėmą variklio laikymui. Tai pasidariau tam, kad nepažeisčiau bloko dažų, būtų lengviau ir patogiau surinkinėti. Gal šiame rėme variklį ir užkursiu, bus patogu reguliuoti karbiuratorius, matysis ar kur nesisunkia tepalas. Pačiam motociklo rėme prie jo labai sudėtinga prieiti, ypač viršutinės dalies.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 11:16
Vima
Surinktas tarpinis reduktorius. Ankstesni meistrai kažkodėl įsuko papildomai 2 varžtus. Apie juos jokios informacijos niekur neradau, todėl manau jų ten nereikia. Originali tarpinė pilnai skyles uždengia, kitas dalykas tie du varžtai rėmėsi į reduktoriaus korpusą palikdami jame įspaudus. To tikrai neturėtų būti. Kam tos skylės reikalingos neaišku, gal projektavimo metu buvo koks kitas sumanymas kaip tvirtinti sankabos cilindriuką ir pačio reduktoriaus korpusas buvo kitoks. Vėliau padarė pakeitimus, o bloko dizaino nekeitė. Peržiūrėjau visas šio motociklo modifikacijas ir niekur tos skylės nenaudojamos.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 11:24
Vima
Esu minėjęs, jog iš trijų variklio paskirstymo grandinių vidurinioji buvo nekeista ir labai išdilus. Naujos vėlgi rasti nepavyko, tad teko siųstis dėvėtą. Šį kartą pasisekė. Grandinės būklė labai gera. Priedo pardavėjas pridėjo patį velenėlį, žvaigždutę ir įtempėją. Pradžioje galvojau, jog jų man nereikia, bet vėliau kai palyginau su savo turimais... Na viską patys matote nuotraukose.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 11:32
Vima
Tiesa, netyčia padariau atradimą, apie kurį ligi šiolei nežinojau. Ir vos visko nesulaužiau :) Reikalas tame, jog varžto, kurį reikia užsukti 60 Nm jėga sriegis yra kairinis, todėl dinamometras, kurį naudoju, sukant į kairę neveikia. Tai išsiaiškinau tada, kai užspaudžiau taip, kad net dantys pradėjo traškėti, o takštelėjimo taip ir nesulaukiau.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 18:48
Vima
Truputį prisiviriau košės. Per anksti sudėjau vožtuvų gumeles. Ar jas galima nuimti ir vėl uždėti? ta prasme nėra jos vienkartinės?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 21:20
kęstutis
Ar vožtuvai liko nepritrinti? :galvoti:
Jei gumelė kietai užsikalė, ar nepažeisit jas nuimant?
Gal būtų kaip variantas pamėginti nuimti gumelės spyruoklę, sutepti gumelę ir vožtuvo kotelį. Neliktų tiek trinties trinant vožtuvą.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 21:29
Vima
kęstutis rašė:Ar vožtuvai liko nepritrinti? :galvoti:
Jei gumelė kietai užsikalė, ar nepažeisit jas nuimant?
Gal būtų kaip variantas pamėginti nuimti gumelės spyruoklę, sutepti gumelę ir vožtuvo kotelį. Neliktų tiek trinties trinant vožtuvą.


Nea, pamiršau sudėti lėkštutes spyruoklių. Jos dabar nepralenda pro gumeles :geda2: Reikia 8 gumeles lupti lauk. Nežinau ar keisti jas naujomis (reikia vėl ieškoti) ar dėti atgal. Vieną išėmiau, vizualiai kaip ir viskas tvarkoje. Bet kaip žinoti ar nesideformavo kur :?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Rgs 2019, 21:40
kęstutis
Gal kokį "sjomniką" tam tikslui reikėtų bandyti pasidaryti. Paimti atitinkamo diametro šaibą. Ją prapjauti - gausis kaip U raidė. Užmauti po gumele ir ...........sugalvoti kaip taisyklingai ją kelti lauk. Dar ir gumelės būna skirtingos - minkštos , kietos.