Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Gautos nustikluotos ratų stebulės bei dar keletas aliuminių dalių. Iš pradžių planavau viską taip ir palikti, bet aš stengiuosi motociklą padaryti ne tik atrestauruotą, bet, kad jis būtu ir gražus, tad mąstau jog dažysiu ratus. Dažysiu nes smėliavimas ir stiklavimas vis vien nepaslėpė didžiųjų įlenkimų, įbrėžimų ir kitų trūkumų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Prieš ruošimą ratų dažymui nusprendžiau pirma sudėti guolius į savo vietas, kad vėliau, padengus šviežiais dažais, nereikėtų kalinėti ir tepaluoti. Atrodo, jog tik 4 ratai, o darbo išties nemažai, kol viską nuvalai, nušveiti, sudedi ir tt... Kol kas įdėjau senus sąlnikus, nes jie dar laiko, bet manau, jog ryt nupirksiu naujus ir perdėsiu
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Audriusa rašė:Gautos nustikluotos ratų stebulės bei dar keletas aliuminių dalių. Iš pradžių planavau viską taip ir palikti, bet aš stengiuosi motociklą padaryti ne tik atrestauruotą, bet, kad jis būtu ir gražus, tad mąstau jog dažysiu ratus. Dažysiu nes smėliavimas ir stiklavimas vis vien nepaslėpė didžiųjų įlenkimų, įbrėžimų ir kitų trūkumų.
Čia jau jokia restauracija, neisižeisk nieko asmenško aš gerbiu žmones kurie prikelia technika, bet tokia tiesa. Amortizatoriai neoriginalus,padangos kažin kokios,stebulės dažytos... gal čia menkniekis, bet tikri restauratoriai net dėl menkniekių naktim nemiega. Šiuo atveju geriau tiktų žodis renovacija.
Naudotos ir naujos Ural/Dnepr/K750/Jawa/Iž detalės
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
Siaip temoje ir neparasyta, kad restauracija. Parasyta, akd zmogus nori atgaivinti motocikla nuo metalo kruvos iki TP. Tai ir daro kaip jam graziau ir geriau. Sitam forume isvis beveik nemaciau, kad kas restauruotu motocikla ar automobili, bet tebunie taip, bent kiek judesiuko bus.
Kas iš tos restauracijos? Kad sau širdelėje geriau būtu? Žinoma, jog galima įdėti kitus analogiškus amortizatorius, kurie išoriškai skirsis beveik tik tiek, kad nesimatys spyruoklės, taip pat stebules, kurios, kad ir kokias neblogas gausi, bet vis vien bus ne to lygio nei prišlifuotos ir nudažytos aliuminio atspalviu. Dėl padangų, tai sakai geriau dėti senas rusiškas? Čia nebent jei pasidėsi garažiuke ir laikysi, žinodamas, jog atrestauravai 100%, bet nevažinėsi. Aš važinėsiu, tad man svarbu stabilumas bei saugumas, o tą suteiks naujos padangos, kurios, bėja, beveik įdentiškos raštu toms rusiškoms. Nežinau, gal tik man taip, jog norisi, kad technika būtu tvarkinga, pritaikyta šioms dienoms bei graži ne tik vidumi, bet ir išore.
Gautos padangos. Jos taip pat MITAS gamintojo. Tiesa sakant nesuprantu, kaip forumietis Sumskas2 rado taip pigiai, o aš už taip pat naujas įmonėje, prekiaujančioje tokiais dalykais, net dvigubai brangiau. Na ką padarysi, nupirkau tai nupirkau, per daug į plaučius neimu Taip pat nupirkti ratams nauji sąlnikai ir pakeisti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.