Padarytas dar vienas brangus darbas - karbiuratorių perrinkimas. Priekinių būklė buvo dar gana neblogai, bet galinių dviejų - labai prasta. Viduje buvęs benzinas pavirto į labai smirdančią žalią masę ir užkišęs visus žikliorius. Dvi diafragmos iš 4 buvo su skylėmis, du oro uždarymo vožtuvai užstrigę. Kai kurios gumelės įtrūkusios. Pradžioje bandžiau viską mirkyti acetone, bet rezultatu nebuvau labai patenkintas, todėl viskas papildomai buvo išplauta ultragarsinėje vonelėje. Po plovimo pastebėjau, jog 1 cilindro karbiuratoriaus benzino paėmimo vamzdelis yra įtrūkęs. Lyg ankščiau to nepastebėjau, spėju gal buvo užsikimšęs ir plaunant ultragarsu dėl burbuliukų keliamo slėgio įtrūko. Na bet tai tik spėjimas. Buvo nupirktas kitas, nenorėjau rizikuoti ir dėti seną atgal. Šiame motocikle karbiuratorių ardymas yra velniškai sudėtingas, todėl jau geriau sudėti viską iš karto gerai.
Keičiau visus O-žiedus, visus sklendžių riebokšlius, adatas, diafragmas. Vienas šių motociklų ekspertas rekomendavo truputį kitaip sureguliuoti plūdės aukščius, nei kad siūlo manualas. Ir tai gana logiška, nes karbiuratoriai stovi ne visai horizontaliai, todėl ir plūdės aukščiai skirtingose pusėse turėtų būti skirtingi.
Oro kolektorių gumos per daug metų sukietėjo, o naujų senai nebegamina. Jei ant kolektorių karbiuratorius dar galima uždėti salyginai nesunkiai, tai ant pačių karbiuratorių uždėti oro dėžę yra menas. Tos gumos irgi labai kietos, aukštis žemas pati dėžė nuo karščio ir laiko deformuojasi. Ar gerai užsidėjo dėžė galima pamatyti tik keliose vietose, kitur tegalima spėti - jei sąvarža pilnai susispaudžia, reiškiasi kažkur guma gerai neužsidėjo. Kai nuėmiau pirmą kartą tą dėžę mačiau, jog vieno cilindro guma nebuvo gerai uždėta. Šioje vietoje papildomai traukia nevalytą orą, keičiasi mišinio sudėtis na ir visos su tuo susijusios bėdos. Bandžiau visur žiūrėti su USB kamera, na bet ir su ta negalėjau įlįsti visur.
Iš tikro pirma reikėjo uždėti oro dėžę ir po to karbiuratorius dėti ant variklio. Na kitą kartą būsiu gudresnis. Gumoms suminkštinti naudojau karšto oro feną. Kiti, kiek teko domėtis, verda viską alkoholio/acto mišinyje. Na jie teigia jog tada guma suminkštėja, mačiau ir youtube'je bandymų. Na bet kažkaip nesinorėjo virti alkoholį, dar kaimynai būtų policiją iškvietę. Todėl fenas, manau, gana neblogai pagelbėjo.
Karbiuratorių uždėjimo tvarka:
1. Surenkami visi 4 į vieną krūvą ir surenkamas juos laikantis rėmas. Varžtai paliekami laisvi.
2. Visas mechanizmas sumontuojamas ant variklio oro kolektorių, tada suvaržomi karbiuratorių rėmo varžtai.
3. Karbiuratoriai nuimami nuo kolektorių, atliekamas visų keturių karbiuratorių sklendžių balansavimas. Visi jie turi būti atsivėrę iki tam tikros vietos. Čia labai svarbu kad rėmas būtų gerai suveržtas, nes jeigu karbiuratoriai bent kiek pajudėtų - sklendžių balansavimas būtų pažeistas.
4. Uždedama oro dėžė ir viskas sumontuojama ant variklio.
Belieka tikėtis jog viskas veiks. ir beliks atlikti sinchronizavimą. Nes norint juos nuimti ... geriau nereikėtų