Puslapis 2024

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 19 Sau 2020, 00:15
Vima
Vis dar nesugalvojau kaip atnaujinti tuos jungiklius. Graveriai sakė, jog mano mintis išgraviruoti raides ir po to užpilti dažais nėra gera. Nesigaus gražiai padaryti raidžių ant plastmasės. Youtube mačiau kaip plastmases atnaujina tiesiog su fenu. Ilgiau pakaitina ir ji pajuosta. Reikės pabandyti kurioj nors nematomoj vietoj.
Ką daryti su raidėm? :galvoti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 19 Sau 2020, 20:56
Infektus
gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 20 Sau 2020, 08:42
Vima
Infektus rašė:gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)


Lipdukai netinka, principe reikėtų arba štampo arba gal tada rimtai lazeriu. Reikės pasidomėti :labas:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 20 Sau 2020, 12:51
Zhynys
Gal kokia reklamos agentūra padarytų?
Jie daro visokius užrašus ant tušinukų ir kitokių plastikinių niekučių.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 23 Sau 2020, 20:21
Vima
Padarytas dar vienas brangus darbas - karbiuratorių perrinkimas. Priekinių būklė buvo dar gana neblogai, bet galinių dviejų - labai prasta. Viduje buvęs benzinas pavirto į labai smirdančią žalią masę ir užkišęs visus žikliorius. Dvi diafragmos iš 4 buvo su skylėmis, du oro uždarymo vožtuvai užstrigę. Kai kurios gumelės įtrūkusios. Pradžioje bandžiau viską mirkyti acetone, bet rezultatu nebuvau labai patenkintas, todėl viskas papildomai buvo išplauta ultragarsinėje vonelėje. Po plovimo pastebėjau, jog 1 cilindro karbiuratoriaus benzino paėmimo vamzdelis yra įtrūkęs. Lyg ankščiau to nepastebėjau, spėju gal buvo užsikimšęs ir plaunant ultragarsu dėl burbuliukų keliamo slėgio įtrūko. Na bet tai tik spėjimas. Buvo nupirktas kitas, nenorėjau rizikuoti ir dėti seną atgal. Šiame motocikle karbiuratorių ardymas yra velniškai sudėtingas, todėl jau geriau sudėti viską iš karto gerai.
Keičiau visus O-žiedus, visus sklendžių riebokšlius, adatas, diafragmas. Vienas šių motociklų ekspertas rekomendavo truputį kitaip sureguliuoti plūdės aukščius, nei kad siūlo manualas. Ir tai gana logiška, nes karbiuratoriai stovi ne visai horizontaliai, todėl ir plūdės aukščiai skirtingose pusėse turėtų būti skirtingi.
Oro kolektorių gumos per daug metų sukietėjo, o naujų senai nebegamina. Jei ant kolektorių karbiuratorius dar galima uždėti salyginai nesunkiai, tai ant pačių karbiuratorių uždėti oro dėžę yra menas. Tos gumos irgi labai kietos, aukštis žemas pati dėžė nuo karščio ir laiko deformuojasi. Ar gerai užsidėjo dėžė galima pamatyti tik keliose vietose, kitur tegalima spėti - jei sąvarža pilnai susispaudžia, reiškiasi kažkur guma gerai neužsidėjo. Kai nuėmiau pirmą kartą tą dėžę mačiau, jog vieno cilindro guma nebuvo gerai uždėta. Šioje vietoje papildomai traukia nevalytą orą, keičiasi mišinio sudėtis na ir visos su tuo susijusios bėdos. Bandžiau visur žiūrėti su USB kamera, na bet ir su ta negalėjau įlįsti visur.
Iš tikro pirma reikėjo uždėti oro dėžę ir po to karbiuratorius dėti ant variklio. Na kitą kartą būsiu gudresnis. Gumoms suminkštinti naudojau karšto oro feną. Kiti, kiek teko domėtis, verda viską alkoholio/acto mišinyje. Na jie teigia jog tada guma suminkštėja, mačiau ir youtube'je bandymų. Na bet kažkaip nesinorėjo virti alkoholį, dar kaimynai būtų policiją iškvietę. Todėl fenas, manau, gana neblogai pagelbėjo.

Karbiuratorių uždėjimo tvarka:
1. Surenkami visi 4 į vieną krūvą ir surenkamas juos laikantis rėmas. Varžtai paliekami laisvi.
2. Visas mechanizmas sumontuojamas ant variklio oro kolektorių, tada suvaržomi karbiuratorių rėmo varžtai.
3. Karbiuratoriai nuimami nuo kolektorių, atliekamas visų keturių karbiuratorių sklendžių balansavimas. Visi jie turi būti atsivėrę iki tam tikros vietos. Čia labai svarbu kad rėmas būtų gerai suveržtas, nes jeigu karbiuratoriai bent kiek pajudėtų - sklendžių balansavimas būtų pažeistas.
4. Uždedama oro dėžė ir viskas sumontuojama ant variklio.

Belieka tikėtis jog viskas veiks. ir beliks atlikti sinchronizavimą. Nes norint juos nuimti ... geriau nereikėtų :)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 23 Sau 2020, 20:23
Vima
Dar kelios foto

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 23 Sau 2020, 20:31
Vima
Viena valanda, du žmonės, ir variklis įkrautas į rėmą, arba tiksliau rėmas uždėtas ant jo. Sunkus bjaurybė, užtat širdžiai džiaugsmas :)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 27 Sau 2020, 23:08
Vima
Gal galit kas pamatuoti ir parašyti VAZ 2101 priekinio amortizatoriaus 1,2 ir 3 išmatavimus? Originalus jau netoli mirties, jų naujų nėra, galvoju gal išeitų ką nors "priburti". Ieškau kažko ką būtų galima įdėti į išardytą originalaus amortizatoriaus korpusą.

Originalaus amortizatoriaus išmatavimai:

1 - 175 mm
2 - 300 mm
3 - 44 mm

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 27 Sau 2020, 23:23
Infektus
Fastmx restauruoja amortizatorius

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 28 Sau 2020, 22:16
uzas
Fiat Punto, apie 1993-1997 metų, galiniai labai nedideli, nupjovus apatinę kilpą, telpa į emkes amotizatoriaus korpusą, gal ir tau tiktų, tik emkė kietoka pasidaro, gal per gerai gesina :D, paieškok, kodas: AHF050MT, gal kur parduotuvej turi pasimatavimui.