Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Parašytas: 19 Lap 2023, 00:34
O vat kairė pusė man paliko daug mįslių kurioms atsakymų kolkas neturiu, nebent kelias hipotezes. Tarpeliai tarp priekinio sparno ir durelių dar pusė bėdos, kėbulo linijos sutampa. Bet vat su galiniu sparnu jau nebe. Durelių korpusas remiasi į spyną, todėl uždarant reikia truputį pridėti jėgos. Na ir tarpeliai visiška pieva. Žiūrint į kebulo linijas atrodytų, jog dureles reikia sukelti, tačiau viršus jų jau dabar yra šiek tiek aukščiau už galinio sparno viršų. Tarpelis tarp durų apačios kampo ir sparno - slenksčio sankirtos taip pat labai mažas. Pačios durelės stovi tvirtai, nėra visiškai jokio klibėjimo iš vyrių, priekis, panašu irgi tvirtas, nes viršutinis ir apatinis tarpeliai yra vienodi. Galvojau gal pats kėbulas yra pasmukęs ties durelių galu, bet atstumas tarp priekinio lango statramsčio ir galinio sparno viršaus vienodi abiejose pusėse, reiškiasi jis nėra lenktas kairėje pusėje.
Kelios teorijos:
1. Pats kėbulas yra sveikas, "sumestas" sparnas gal būt dėl virinimo. Tokį variantą mačiau priekyje dešinėje pusėje, kur dėl virinimo išsigaubė sparnas ir vietoj to, kad bandyti kaip nors jį lyginti užkrautas didžiulis sluoksnis špakliaus. Visgi aš linkęs abejoti šia teorija, nes toje vietoje kur mažiausias tarpelis (1.5 mm) špakliaus kiekis minimalus.
2. Aš žinau, jog ši mašina yra "gavusi" į galą. Matosi kad kreiva galinė panelė, keistos lempos, šiek tiek palenktos vidinės pertvaros, bet vėlgi didelių pažeidimų nesimato. Pats galinis sparnas turi truputį bangelių virš arkos, bet ten dar neaišku, gal dar kas virinta ir dėl to yra tos bangelės. Sparnas neturi daug špakliaus, vizualiai atrodo lygus, o ir iš vidaus, kiek per visokias pertvaras eina pamatyti, niekur nesimato jokios bangos ar lenkimo. Pačios galinės kairės pusės pervaros, prie kurių tvirtinasi sparnas ir dedasi durų užraktas vizualiai atrodo visiškai nepažeistos ir sveikos. Todėl man niekaip neaišku kaip tas galinis sparnas sugebėjo taip keistai susisukti.
3. Pats baisiausias variantas, ir kažkodėl galvoju labiausiai tikėtinas, yra kad visgi smūgis nebuvo toks jau visai vietinės reikšmės, o perėjo per galinę kebulo dalį ir deformavo kairę pusę. Dar apžiūrinėjimo metu man pasirodė, kad galinis kairės pusės lonžeronas atrodo kažkaip įtartinai, bet ten tokia vieta, kur geriausiai galima apžiūrėti tik nuėmus važiuoklę ir jo forma skiriasi nuo dešinės pusės, todėl vizualiai labai sunku pasakyti. Kas šioje teorijoje glumina, tai, kad abu galiniai sparnai nėra keisti, tarpeliai tarp galinio dangčio yra panašūs, patys sparnai, ypač viršutinė dalis špakliuota labai nedaug.
4. Kėbulas "susimetė" slenksčių keitimo metu. Aš kaip suprantu, buvo atliekami slenksčių virinimo darbai, po to špakliuota ir ši mašina daugiau niekur nebevažiavo. Tai paaiškina, kodėl tarp spynos ir durelių nesimato jokių ilgalaikio trynimosi žymių.
Gal kas daugiau pasimatys kai nusiimsiu išorinius slenksčius ir pasimatys galinių pertvarų tvirtinimo vietos. Gal ten viskas išpuvę ir kėbulas po truputį sukasi bestovėdamas.
Kelios teorijos:
1. Pats kėbulas yra sveikas, "sumestas" sparnas gal būt dėl virinimo. Tokį variantą mačiau priekyje dešinėje pusėje, kur dėl virinimo išsigaubė sparnas ir vietoj to, kad bandyti kaip nors jį lyginti užkrautas didžiulis sluoksnis špakliaus. Visgi aš linkęs abejoti šia teorija, nes toje vietoje kur mažiausias tarpelis (1.5 mm) špakliaus kiekis minimalus.
2. Aš žinau, jog ši mašina yra "gavusi" į galą. Matosi kad kreiva galinė panelė, keistos lempos, šiek tiek palenktos vidinės pertvaros, bet vėlgi didelių pažeidimų nesimato. Pats galinis sparnas turi truputį bangelių virš arkos, bet ten dar neaišku, gal dar kas virinta ir dėl to yra tos bangelės. Sparnas neturi daug špakliaus, vizualiai atrodo lygus, o ir iš vidaus, kiek per visokias pertvaras eina pamatyti, niekur nesimato jokios bangos ar lenkimo. Pačios galinės kairės pusės pervaros, prie kurių tvirtinasi sparnas ir dedasi durų užraktas vizualiai atrodo visiškai nepažeistos ir sveikos. Todėl man niekaip neaišku kaip tas galinis sparnas sugebėjo taip keistai susisukti.
3. Pats baisiausias variantas, ir kažkodėl galvoju labiausiai tikėtinas, yra kad visgi smūgis nebuvo toks jau visai vietinės reikšmės, o perėjo per galinę kebulo dalį ir deformavo kairę pusę. Dar apžiūrinėjimo metu man pasirodė, kad galinis kairės pusės lonžeronas atrodo kažkaip įtartinai, bet ten tokia vieta, kur geriausiai galima apžiūrėti tik nuėmus važiuoklę ir jo forma skiriasi nuo dešinės pusės, todėl vizualiai labai sunku pasakyti. Kas šioje teorijoje glumina, tai, kad abu galiniai sparnai nėra keisti, tarpeliai tarp galinio dangčio yra panašūs, patys sparnai, ypač viršutinė dalis špakliuota labai nedaug.
4. Kėbulas "susimetė" slenksčių keitimo metu. Aš kaip suprantu, buvo atliekami slenksčių virinimo darbai, po to špakliuota ir ši mašina daugiau niekur nebevažiavo. Tai paaiškina, kodėl tarp spynos ir durelių nesimato jokių ilgalaikio trynimosi žymių.
Gal kas daugiau pasimatys kai nusiimsiu išorinius slenksčius ir pasimatys galinių pertvarų tvirtinimo vietos. Gal ten viskas išpuvę ir kėbulas po truputį sukasi bestovėdamas.