Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
stipinus vežiau dviem sykiais,ir dar kelias dalis,tai per du kartus sumokėjau 58,plius švytrinis popierius apie 5lt,sunaudota elektra maždaug apie 10lt kokių,tai be darbo gaunasi suapvalinus kokių 80lt.
Sakyčiau normalios kontors valandinis skaičiavimas yra ~40-50Lt. Jei per dvi valandas visus spykius spėjai nupoliruot tai apsimoka, jei ne tada dirbas gavosi minusinis-turint omeny, kad naujas minskelio špykių komplektas kaštuoja 150Lt.
laurynas400 rašė:Sakyčiau normalios kontors valandinis skaičiavimas yra ~40-50Lt. Jei per dvi valandas visus spykius spėjai nupoliruot tai apsimoka, jei ne tada dirbas gavosi minusinis-turint omeny, kad naujas minskelio špykių komplektas kaštuoja 150Lt.
Ir dar plius seni paruošti špykiai tiek laiko neišlaikys kiek nauji.
laurynas400 rašė:Sakyčiau normalios kontors valandinis skaičiavimas yra ~40-50Lt. Jei per dvi valandas visus spykius spėjai nupoliruot tai apsimoka, jei ne tada dirbas gavosi minusinis-turint omeny, kad naujas minskelio špykių komplektas kaštuoja 150Lt.
Ir dar plius seni paruošti špykiai tiek laiko neišlaikys kiek nauji.
Turiu naujus, K750, pirkti nelabai senai, gulejo nenaudojami ir jau parudyje truputi pavrsiui. Manau, kad jei gerai pasiruosi, tai laikys geriau negu pirkti novadelai, kur to cinkko toks plonas sluoksnis, kad vietomis jo net paprasciausiai nera. Pvz. pats cinkavau visas variklio dalis Elonikoje. Laiko paruosimui sugaisau minimaliai. Naudojau druskos rugsti. Nucinkavus, viskas gulejo dregnoj vietoj apie puse metu. Jokio bukles pablogejimo, net nesioksidavo, tik dulkes nupust reikejo. Tad spreskit patys!
Kam pirkt naujus stipinus, jei turi senus. Pasiruoši, nusicinkuoji ir pačiam ant dūšios maloniau. Nors žinai, kad pats dareisi. Na aišku kiekvienam čia pagal poreikius.... Kiek matau, tai jarukas geriau seną sutvarkys, jei tik yra galimybė, nei ieškos naujo.
Pritariu keliems prieš tai pasisakiusiems. Tegu ir pigiau būtų, bet seną, originalią detalę sutvarkyti visad maloniau ant dūšios. Ir tai artimiau tikrai restauracijai, ir špikiai lieka autentiški.
O apie tuos minusus-pliusus, tai mano nuomonė - Draugo tėvas varo iš vokiečių mašinas. Grįžęs susitvarko, pasidaro, pavažinėja kelis mėnesius, parduoda. Žiūri, kad spėtų laiku parduot, nes paskui į minusą... niekad neturi savo nuolatinės mašinos, belekaip saugo važinėdamas, nes matai paskui ką sugadinsi, tai irgi į minusą. Toks mat verslas. Ar verta paversti savo gyvenimą ir tuos nedidelius jo malonumus komercija?
Aš taip pat taip galvoju,stengiuosi dėti originalias dalis,jai įmanoma,pirmiau jas mėginti sutvarkyti,o tik blogiausiu atveju,pirkti nuovodielą.Kartais to niekaip neišvengsi,kaip pavyzdį paimsiu mano m1m duslintuvo alkūnę,ji buvo sudaužyta,aprūdyjusi,tai man ją atrestauruoti būtų kainavę daugiau nei naują nusipirkti,