Puslapis 2324

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 22 Kov 2020, 20:26
Vima
Auryzzz rašė:Ne brokas, o milteliai skirtingi.


Gali būti. Žodžiu pasigadino truputį paviršius, ką darysi.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 22 Kov 2020, 20:29
Vima
Na ir Suzukis šiai dienai atrodo taip. Reikia pakeisti kitą galinį ratą, rytoj parvažiuoja originalūs sankabos ir priekinių stabdžių cilindrai, po kelių savaičių parvažiuos originalūs posūkiai ir priekinės lempos tvirtinimo detalės. Finišo tiesioji jau visai netoli :roll:

Tik va bėda, kaip kad ir Kęstutis minėjo - Corona. Norint prisukti priekines kojeles su pėdalais reikia 6 varžtų M10 x 1.25 ir kur juos dabar gauti :x Negi samdysi dabar kurjerį dėl tokio, principe, mažmožio?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 24 Kov 2020, 07:28
dalius-nsu
Vima rašė:Na ir Suzukis šiai dienai atrodo taip. Reikia pakeisti kitą galinį ratą, rytoj parvažiuoja originalūs sankabos ir priekinių stabdžių cilindrai, po kelių savaičių parvažiuos originalūs posūkiai ir priekinės lempos tvirtinimo detalės. Finišo tiesioji jau visai netoli :roll:

Tik va bėda, kaip kad ir Kęstutis minėjo - Corona. Norint prisukti priekines kojeles su pėdalais reikia 6 varžtų M10 x 1.25 ir kur juos dabar gauti :x Negi samdysi dabar kurjerį dėl tokio, principe, mažmožio?


Turint sriegpjovę galima pasigaminti ,bent laikinai .

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 25 Kov 2020, 11:15
Andrius831
Vima rašė:Na ir Suzukis šiai dienai atrodo taip. Reikia pakeisti kitą galinį ratą, rytoj parvažiuoja originalūs sankabos ir priekinių stabdžių cilindrai, po kelių savaičių parvažiuos originalūs posūkiai ir priekinės lempos tvirtinimo detalės. Finišo tiesioji jau visai netoli :roll:

Tik va bėda, kaip kad ir Kęstutis minėjo - Corona. Norint prisukti priekines kojeles su pėdalais reikia 6 varžtų M10 x 1.25 ir kur juos dabar gauti :x Negi samdysi dabar kurjerį dėl tokio, principe, mažmožio?


Pas jus Kaune taipogi yra varžtų pasaulis.Aš prieš kelias dienas kaip tik iš varžtų pasaulio pirkausi tokius varžtus 10×1,25 ir stiprumo 10,8 ,tai užsakiau internetu,susimokėjau ir tiesiog pas juos nuvažiaves atsiemiau.Tai atrodė taip,jų darbuotojas susiskambinus juos išnešė vant rampos ir padėjo.Fizinio kontakto kaip ir jokio,ir išsprendžiau būtiną remonto klausimą.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 27 Kov 2020, 21:34
Vima
Dėkoju už patarimus, varžtų klausimą išsprendžiau kiek kitaip. Šiame motocikle valdymo pėdalai buvo perkelti į priekį. Pradžioje galvojau juos perkelti į originalias vietas, tačiau sumontavęs ir 'pasimatavęs' visgi nusprendžiau juos palikti priekyje. Kur kas patogiau. Plius tai padaryta pakankamai gražiai, nepanašu jog gaminta namuose. Tai nėra originalus priedas, tačiau gal buvo kokia firma, kuri šiuos komplektus buvo pritaikius šiam modeliui. Reikės pasidomėti.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 27 Kov 2020, 22:16
Vima
Keli dalykai, kurie, mano galva, nėra vykę šiame modelyje.

1. Kuro siurblio relė yra sumontuota po galine sėdyne, tuo tarpu posūkių relė - šalia kuro siurblio. Šiaip jokio skirtumo kas kur yra, tiesiog nebūtų buvę logiškiau tas reles apkeisti vietomis?
2. Iš aušinimo skysčio rezervuaro išeina dvi šlangutės, viena į radiatorių, kita į dar viena bakelį, rodantį skysčio lygį. Jas kaip ir turėtų uždengti dešinės pusės radiatoriaus dangtelis, tačiau taip nėra. Panašu kad pirminė idėja popieriuje tokia ir buvo, bet realybėje taip padaryti neišėjo, gal būt įsivėlė kokia klaida ar apsiskaičiavimas. Modelis gamintas tik du metus, tad dėl to labai galvos nesuko. Pačio rezervuaro perkelti į priekį nėra jokios galimybės.
3. Pati didžiausia nesąmonė, mano galva, yra benzino kranelis. Jo ypatybė ta, kad išėjimo šlangutė prijungiama per kampinį štucerį, kuris savo ruožtu tvirtinasi prie kranelio konusu. Tiesiog įspaudi ir viskas. Nelabai suprantu kam taip yra padaryta, plius tai netgi pavojinga, nes yra ne vienas atvejis kai važiuojant štuceris atsipalaiduodavo ir ant įkaitusio variklio pasipildavo benzinas. Teko bendrauti su vienu šių motociklų guru iš Texaso, jam pasisekė, kad šalia kelio buvo griovys su vandeniu. Nors pavyko greitai motociklą paskandinti, tačiau vis tiek nudegimus gydėsi kelis mėnesius. Nelabai žinau ką toje vietoje daryti. Bandyti klijuoti?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Kov 2020, 12:30
Andrius831
Mano pastabos būtų tik dėl kuro kranelio.Teko turėti kuro nuotekį važiuojant,jausmas ne iš maloniausių,stovint kelyje su visa klešnę pramirkusia benzine.Pabandykite šį klausimą išspresti iki nuolatinio eksploatavimo.Klijavimas vistiek ne tas,reikia bandyti galvoti srieginį sujungimą.Viso kranelio mazgo nemačiau,bet jau tikiu tokios galimybės būtų.Metalas tikriausiai visur siluminas,todėl sidabro lydmetalis irgi atkrentą,

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Kov 2020, 18:29
Zhynys
Gal užtektų kranelio konusą pritrinti, kad standžiai laikytųsi.
Aš siluminiame karbe esu montavęs plastikinį štucerį žarnelei. Tiesa, skylė buvo cilindrinė, ištekintas iš PA (nailono) štuceris su 0.1 mm įvarža laikė labai gerai

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Kov 2020, 19:41
kęstutis
Jei štuceris ant konuso ilgas ir plačiai užspaudžia sandarumą, gal fiksavimui pakaktų korpuse gręžti skylutę (galima ir smailesniu kampu kad būtų pritempimas) , daryti tarkim m3 ar m4 sriegį ir varžteliu prispausti konusą (pažymėjau raudonai) :galvoti:
mj.jpg

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 29 Kov 2020, 20:15
Vima
O jei ištekinti griovelį plonam O-ringui? Sienelės storis- 2 mm, aukštis- 8 mm. Vieni remontuoja kauksteldami per kiaurymę plaktuku (truputi paplesdami) ir tada klijuoja. Kad reikia kažką daryti tai faktas, nes jau dabar žiūriu šlapiuoja. Kapitaliai darant ko gero reikėtų daryti su sriegiu ir gumele, bet dabar labai nesinori to bako imti lauk. Kranelis kitaip neišsiims.