Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė jakovlevas »

Manau, kad teisingiausią variantą pasirinkote. Viskas iš brėžinio aišku. Pats viską tekinot?
v
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Mano idėjos, tekintojo darbas:) Mokėčiau tekinti ir dar jei turėčiau tekinimo stakles tada visi šie darbai ženkliai mažiau kainuotų. Dabar amortizatoriai pasidarė jau vos ne auksiniai, tikėkimės bus to verti:)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Tęsiant toliau atliktus darbus: Perrinkti du ratai. Kadangi lopšelio kol kas nekliudau, tad jų užtenka. Kad surinkti likusius du dar reikia susirasti vieną stebulę su išoriniu tepimo tašku ir dviejų komplektų špykių. Ačiū forumiečiui manciusm už ratų stendą. Visgi teko vežti dar pas meistrą dėl galutinio sureguliavimo, nes abiejų ratlankiai buvo tolokai iki lygumo ir čia mano išmonės ir rankų tikslumo pritrūko :geda2:
Mastau ką daryti su padangomis. Turiu dovanotas dvi naujas tarybines padangas, bet guma kieta, ir kaip supratau iš kitų temų, su tokiomis geriau nevažinėti. Gal būt paliksiu jas lopšeliui ir atsarginiam ratui, o dabar teks nupirkti naujas
Prikabinti failai
IMG_20161101_162131.jpg
IMG_4702.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Įsigijau 2 komplektus K-302 karbiuratorių. Nežinau kaip ir ar aplamai jie dirbo, tikėkimės geriausio. Korpusai buvo nusmėliuoti ir nustikliuoti, dabar mirkomi acetone, valomi ir perrenkami naujai. Prieš tai dar nušlifuota tvirtinimo plokštuma, nes visų buvo išsigaubus. Kažkur pamenu forume mačiau, jog juos kitaip lygino, kaitino lygtais, bet nepamenu ir kai reikėjo, informacijos neradau. Išgaubimas nebuvo kritinis,nušlifavus liko dar pakankamai "mėsos".
Kai jau surinksiu pilnai motociklą, vienas iš paskutinių darbų bus pritrinti plūdžių adatas, kad neleistų benzino
Prikabinti failai
IMG_20161111_110457.jpg
IMG_4718.JPG
IMG_4719.JPG
Vartotojo avataras
MT10-36
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 201
Užsiregistravo: 20 Lie 2016, 18:51
Miestas: Varėna
Susisiekti:

Re: K-750M 1966

Standartinė MT10-36 »

p.s.
ka duoda mirkymas acetone ?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Teoriškai jis turėtų išgraužti visokius nešvarumus karbiuratoriaus kanaluose. Pats nesu to daręs iki šiol, tad negaliu kažką tvirtinti. Vadovavausi šia nuoroda :



Kadangi tas skystis panašus į acetoną, pastarąjį ir naudojau
Vartotojo avataras
MT10-36
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 201
Užsiregistravo: 20 Lie 2016, 18:51
Miestas: Varėna
Susisiekti:

Re: K-750M 1966

Standartinė MT10-36 »

supratau , dekui,

cia kogero kalba eina apie skiediklis 5191 - Butanonas
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Pagal Wikipedia turėtų būti šitas, bet nelabai radau jo pirkti, tad bandau su acetonu. Kažkur skaičiau forume, kad jį irgi naudojo. Kai ištrauksiu, bus įdomu pažiūrėti, kas gavosi.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Taigi, kas dar yra padaryta:

Skardos. Su skardom irgi turėjau problemų. Kai pirkau, rėmas buvo K-750M, bet visa kita, apart bako, buvo nuo Dniepro. Nežinau, kodėl taip, tikriausiai tiesiog senos skardos supuvo ir buvo pakeistos naujomis. Taip kad turiu labai geros būklės priekinį ir galinį Dnepro sparnus (gal kam reikia), bet originalius teko ieškotis ir pirkti. Rezultatas: galinis sparnas renkamas iš dviejų, nes vienas vos gyvas, kito kampiniu šlifuokliu nupjautas vyris. Tuo pačiu sparnas visiškai išardytas kad panaikinti rūdžių židinius. Begręžiodamas truputį kai kuriose vietose truputį persistengiau, gavosi skylės kiaurai :galvoti: Teks truputi padirbėti viską virinant į krūvą. Už tai vėliau nusipirkau specialų grąžtą kontaktiniam virinimui nugręžti. Labai stipriai rekomenduoju, nepamainomas daiktas :puiku:
Prikabinti failai
IMG_4713.JPG
IMG_4714.JPG
IMG_4712.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Priekinis sparnas. Visiškai naujas, tad galvojau su juo nieko nedaryti, smėliuoti ir dažyti. Bet pažiūrėjus atidžiau, pamačiau tarp sustiprinimo skardų ir pačio sparno rūdelių. Nori nenori, teko viską ardyti. Ir gerai, kad taip padariau:
Prikabinti failai
IMG_4707.JPG
IMG_4709.JPG
IMG_4710.JPG
IMG_4711.JPG
Skelbti atsakymą