Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Zvilgsnis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 07 Lap 2016, 18:29

Re: K-750M 1966

Standartinė Zvilgsnis »

O kaip dėl pačio tvirtinimo? Turi būti toks kaip savininko nuotraukoje? Nes teko matyti ir kad isisuka į sankabos rankenelės dalį.
Kaip suprantu pagal komplektaciją jo išvis neturėtų būti. Pataisykite jei klystu...
Prikabinti failai
image.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Mano modeliui priklauso rankenėlių laikikliai be skylių, todėl reikalingas pilnas veidrodėlio komplektas. Vėlesniems modeliams, tarkim MT 10-36 jau ėjo rankenėlių laikikliai su skylėmis veidrodėliams, taip pat keitėsi pačių rankenėlių forma. O nuo kada visa tai keitėsi jau reikia klausti didesnių žinovų :)
Prikabinti failai
temp.png
Zvilgsnis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 07 Lap 2016, 18:29

Re: K-750M 1966

Standartinė Zvilgsnis »

Na va šita ir norejau sužinoti. Nes pas mane ta pati situacija kaip ir pas tamsta. :labas:
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Sveiki. Darbai mažais žingsneliais juda į priekį, darosi visokios smulkmenos, apie kurias nelabai verta ir užsiminti. Šiuo metu suku galvą dėl spidometro atnaujinimo. Pati skalė dar kaip ir pusė bėdos, tačiau kilometrų skaitliukas gal kokių 3 skirtingų spalvų ir labai akį rėžia. Plius reikia keisti patį korpusą (nupjauti varžtai), todėl nori nenori teko ardyti. Pabandžiau vieną ratuką pavalyti acetonu, rodos nusivalė neblogai, "išlindo" šviesi kreminė (dramblio kaulo gal labiau :? ) spalva.

Ar tokia ir turėtų būti originali, nes jie panašu nėra dažyti :nežinau:
Prikabinti failai
IMG_4800.JPG
IMG_4799.JPG
IMG_4810.JPG
IMG_4811.JPG
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: K-750M 1966

Standartinė Raimis »

Toki gelsvi ir turi būt. Ale kad ir skaičiai nuvalyti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Skaičiai bet kokiu atveju nusivalys valant nešvarumus. Juos reikės atnaujinti.

Beieškodamas pavyzdžių radau tokius variantus. Gal galite pakomentuoti raudonos juostos ant rodyklės autentiškumą? Ar čia "tiuningas" (nors nepanašu), ar galėjo būti keli variantai?
Prikabinti failai
74313-2.jpg
7217d0f5c49d.jpg
DSC05368.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Sveiki. Norėčiau papasakoti kas mano fronte naujo. Ogi nusprendžiau truputį pakeisti darbų planą. Pirma planavau nupirkti padangas, pastatyti rėmą ant ratų, sudėti nudažytas skardas ir tik po to dėti variklį. Tačiau teko patirti neplanuotų išlaidų, todėl visi didesni pirkimai ir darbu užsakymai nusikelia truputį vėlesniam laikui. Tuo tarpu kad projektas neuždulkėtų ir judėtų pirmyn, nusprendžiau atlikti tuos darbus, kuriuos darant piniginei nekeliamas stresas :mrgreen:

Taigi mano planas ateičiai :rasau:
1. Įdėti variklį į rėmą
2. Gaminti/sumontuoti trosus, pagaminti dalį laidyno, ir sumontuoti visokias smulkmenas
3. nupirkti, sumontuoti padangas ir viską nukelti nuo pjedestalo
4. Ruošti dažymui skardas, dažyti, piešti juosteles
5. Galutinis surinkimas ir suregulivimas

Pradėjęs darbus supratau, kad gal taip ir geriau, nes priėjimas prie visų dalių, kol nėra skardų yra labai geras
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Taigi pradėjau nuo greičių dėžės. Jau minėjau ankščiau, jog pripylęs tepalo ir užkūręs variklį pamačiau, jog per dešinį dangtelį sunkiasi tepalas. Nusiėmęs greičių dėžę ir apžiūrėjęs pamačiau, jog tas tepalas daugiau ar mažiau sunkiasi per visas tarpines. Rinkdamas dėžę visur dėjau kartonines tarpines be hermetiko (norėjau padaryti autentiškai), tačiau deja teko jo atsiprašyti, nusiimti visus dangtelius ir visur užtepti ploną sluoksnį šio stebuklo. Priežastis šio nesandarumo manau gavosi dėl to, jog prieš 6 metus, kai vyko blokų smėliavimas ir sikliavimas nesusiprotėjau apsaugoti visas tarpinių plokštumas. Taip kad niekas taip nedarykit :nesutinku:
Sutvarkius ir pripylus tepalo panašu visur sausa, tad ši bėda manau yra sutvarkyta.
Varikliui tarpinių plokštumos taip pat buvo neapsaugotos, tad puoliau tikrinti sujungimo vietas. Deja, ir ten apačios drėko. Aišku, gal būt varikliui gerai pakaitus tarpinės prikeptų, tačiau jei jau daryti, tai daryti gerai. Nusprendžiau nuimti krūtinę, abu cilindrus ir sutvarkyti.

Ir kaip vėliau pamačiau, ačiū dievui
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Taigi, ardymas:

Praeitą vasarą, varikliui padirbus kelias minutes pradėjo nebedirbti kairys cilindras. Tada tai nurašiau blogiems aukštos įtampos laidams (naudojau senus), arba karbiuratoriui (irgi naudotas toks ant garbės žodžio) ir problemos neieškojau. Tuo labiau, kad tikslas buvo tik užkurti, kas ir buvo pasiekta. Nuėmęs paskirstymo dangtelį supratau, kodėl kairys cilindras nustojo dirbti. Šiaip keista truputį kodėl taip nutiko. Negi galėjau bedėdamas jį nulaužti, arba tiesiog buvo gamybinis brokas ir tiek ten ir reikėjo.


Klausimas: ar angliuką įmanoma kaip nors sutvarkyti, ar teks ieškotis naujo dangtelio?
Prikabinti failai
IMG_4820.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Ėjome toliau į mišką. Nuėmiau krūtinę ir vaizdas mane smarkiai išgąsdino :apalpti: Radau nemažai aliuminio dzindrų. IŠ KUR?????
Atidžiau patyrinėjęs radau štai ką:
Prikabinti failai
IMG_4819.JPG
IMG_4818.JPG
Skelbti atsakymą