Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K-750M 1966
O kaip dėl pačio tvirtinimo? Turi būti toks kaip savininko nuotraukoje? Nes teko matyti ir kad isisuka į sankabos rankenelės dalį.
Kaip suprantu pagal komplektaciją jo išvis neturėtų būti. Pataisykite jei klystu...
Kaip suprantu pagal komplektaciją jo išvis neturėtų būti. Pataisykite jei klystu...
K-750M 1966
Mano modeliui priklauso rankenėlių laikikliai be skylių, todėl reikalingas pilnas veidrodėlio komplektas. Vėlesniems modeliams, tarkim MT 10-36 jau ėjo rankenėlių laikikliai su skylėmis veidrodėliams, taip pat keitėsi pačių rankenėlių forma. O nuo kada visa tai keitėsi jau reikia klausti didesnių žinovų
Re: K-750M 1966
Na va šita ir norejau sužinoti. Nes pas mane ta pati situacija kaip ir pas tamsta.
K-750M 1966
Sveiki. Darbai mažais žingsneliais juda į priekį, darosi visokios smulkmenos, apie kurias nelabai verta ir užsiminti. Šiuo metu suku galvą dėl spidometro atnaujinimo. Pati skalė dar kaip ir pusė bėdos, tačiau kilometrų skaitliukas gal kokių 3 skirtingų spalvų ir labai akį rėžia. Plius reikia keisti patį korpusą (nupjauti varžtai), todėl nori nenori teko ardyti. Pabandžiau vieną ratuką pavalyti acetonu, rodos nusivalė neblogai, "išlindo" šviesi kreminė (dramblio kaulo gal labiau ) spalva.
Ar tokia ir turėtų būti originali, nes jie panašu nėra dažyti
Ar tokia ir turėtų būti originali, nes jie panašu nėra dažyti
Re: K-750M 1966
Toki gelsvi ir turi būt. Ale kad ir skaičiai nuvalyti.
Forume rašome lietuviškai. !!!
K-750M 1966
Skaičiai bet kokiu atveju nusivalys valant nešvarumus. Juos reikės atnaujinti.
Beieškodamas pavyzdžių radau tokius variantus. Gal galite pakomentuoti raudonos juostos ant rodyklės autentiškumą? Ar čia "tiuningas" (nors nepanašu), ar galėjo būti keli variantai?
Beieškodamas pavyzdžių radau tokius variantus. Gal galite pakomentuoti raudonos juostos ant rodyklės autentiškumą? Ar čia "tiuningas" (nors nepanašu), ar galėjo būti keli variantai?
Re: K-750M 1966
Sveiki. Norėčiau papasakoti kas mano fronte naujo. Ogi nusprendžiau truputį pakeisti darbų planą. Pirma planavau nupirkti padangas, pastatyti rėmą ant ratų, sudėti nudažytas skardas ir tik po to dėti variklį. Tačiau teko patirti neplanuotų išlaidų, todėl visi didesni pirkimai ir darbu užsakymai nusikelia truputį vėlesniam laikui. Tuo tarpu kad projektas neuždulkėtų ir judėtų pirmyn, nusprendžiau atlikti tuos darbus, kuriuos darant piniginei nekeliamas stresas
Taigi mano planas ateičiai
1. Įdėti variklį į rėmą
2. Gaminti/sumontuoti trosus, pagaminti dalį laidyno, ir sumontuoti visokias smulkmenas
3. nupirkti, sumontuoti padangas ir viską nukelti nuo pjedestalo
4. Ruošti dažymui skardas, dažyti, piešti juosteles
5. Galutinis surinkimas ir suregulivimas
Pradėjęs darbus supratau, kad gal taip ir geriau, nes priėjimas prie visų dalių, kol nėra skardų yra labai geras
Taigi mano planas ateičiai
1. Įdėti variklį į rėmą
2. Gaminti/sumontuoti trosus, pagaminti dalį laidyno, ir sumontuoti visokias smulkmenas
3. nupirkti, sumontuoti padangas ir viską nukelti nuo pjedestalo
4. Ruošti dažymui skardas, dažyti, piešti juosteles
5. Galutinis surinkimas ir suregulivimas
Pradėjęs darbus supratau, kad gal taip ir geriau, nes priėjimas prie visų dalių, kol nėra skardų yra labai geras
K-750M 1966
Taigi pradėjau nuo greičių dėžės. Jau minėjau ankščiau, jog pripylęs tepalo ir užkūręs variklį pamačiau, jog per dešinį dangtelį sunkiasi tepalas. Nusiėmęs greičių dėžę ir apžiūrėjęs pamačiau, jog tas tepalas daugiau ar mažiau sunkiasi per visas tarpines. Rinkdamas dėžę visur dėjau kartonines tarpines be hermetiko (norėjau padaryti autentiškai), tačiau deja teko jo atsiprašyti, nusiimti visus dangtelius ir visur užtepti ploną sluoksnį šio stebuklo. Priežastis šio nesandarumo manau gavosi dėl to, jog prieš 6 metus, kai vyko blokų smėliavimas ir sikliavimas nesusiprotėjau apsaugoti visas tarpinių plokštumas. Taip kad niekas taip nedarykit
Sutvarkius ir pripylus tepalo panašu visur sausa, tad ši bėda manau yra sutvarkyta.
Varikliui tarpinių plokštumos taip pat buvo neapsaugotos, tad puoliau tikrinti sujungimo vietas. Deja, ir ten apačios drėko. Aišku, gal būt varikliui gerai pakaitus tarpinės prikeptų, tačiau jei jau daryti, tai daryti gerai. Nusprendžiau nuimti krūtinę, abu cilindrus ir sutvarkyti.
Ir kaip vėliau pamačiau, ačiū dievui
Sutvarkius ir pripylus tepalo panašu visur sausa, tad ši bėda manau yra sutvarkyta.
Varikliui tarpinių plokštumos taip pat buvo neapsaugotos, tad puoliau tikrinti sujungimo vietas. Deja, ir ten apačios drėko. Aišku, gal būt varikliui gerai pakaitus tarpinės prikeptų, tačiau jei jau daryti, tai daryti gerai. Nusprendžiau nuimti krūtinę, abu cilindrus ir sutvarkyti.
Ir kaip vėliau pamačiau, ačiū dievui
K-750M 1966
Taigi, ardymas:
Praeitą vasarą, varikliui padirbus kelias minutes pradėjo nebedirbti kairys cilindras. Tada tai nurašiau blogiems aukštos įtampos laidams (naudojau senus), arba karbiuratoriui (irgi naudotas toks ant garbės žodžio) ir problemos neieškojau. Tuo labiau, kad tikslas buvo tik užkurti, kas ir buvo pasiekta. Nuėmęs paskirstymo dangtelį supratau, kodėl kairys cilindras nustojo dirbti. Šiaip keista truputį kodėl taip nutiko. Negi galėjau bedėdamas jį nulaužti, arba tiesiog buvo gamybinis brokas ir tiek ten ir reikėjo.
Klausimas: ar angliuką įmanoma kaip nors sutvarkyti, ar teks ieškotis naujo dangtelio?
Praeitą vasarą, varikliui padirbus kelias minutes pradėjo nebedirbti kairys cilindras. Tada tai nurašiau blogiems aukštos įtampos laidams (naudojau senus), arba karbiuratoriui (irgi naudotas toks ant garbės žodžio) ir problemos neieškojau. Tuo labiau, kad tikslas buvo tik užkurti, kas ir buvo pasiekta. Nuėmęs paskirstymo dangtelį supratau, kodėl kairys cilindras nustojo dirbti. Šiaip keista truputį kodėl taip nutiko. Negi galėjau bedėdamas jį nulaužti, arba tiesiog buvo gamybinis brokas ir tiek ten ir reikėjo.
Klausimas: ar angliuką įmanoma kaip nors sutvarkyti, ar teks ieškotis naujo dangtelio?
K-750M 1966
Ėjome toliau į mišką. Nuėmiau krūtinę ir vaizdas mane smarkiai išgąsdino Radau nemažai aliuminio dzindrų. IŠ KUR?????
Atidžiau patyrinėjęs radau štai ką:
Atidžiau patyrinėjęs radau štai ką: