Puslapis 723

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 20 Rgp 2017, 22:16
kęstutis
Pats liukas taipogi nukentėjęs nuo korozijos "kirminų", kurie lizdelius suka tarp konstrukcijos sutvirtinimo elementų ir ten dauginasi pragriauždami kiaurai. Sugebėjo sugriaužti ir spyruokliuojantį strypą kuris reikalingas liuko prispaudimui prie rėmo. Šiam reikalui pagaminti pasitarnavo grėblio segmentas.
DSC07400.JPG
DSC07406.JPG
DSC07407.JPG
DSC07409.JPG
DSC07410.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 20 Rgp 2017, 22:18
kęstutis
DSC07455.JPG
DSC07462.JPG
DSC07447.JPG
DSC07451.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 23 Rgp 2017, 18:39
Eisinas
Įdomumo dėlei. :) Galbūt tai viena iš buvusių originalių spalvų.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 24 Rgp 2017, 08:23
kęstutis
Žinoma kad gali būti viena iš buvusių spalvų. Kai gerai blizga šiam modeliui visos pastelinės spalvos atrodo neblogai. Kažkada esu šia spalva "valentina" dažęs žigulį :roll: .

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 03 Rgs 2017, 16:47
kęstutis
Kelios nuotraukos iš durų tvarkymo darbų.
DSC07465.JPG
DSC07530.JPG
DSC07533.JPG
DSC07538.JPG
DSC07539.JPG
DSC07549.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 03 Rgs 2017, 16:53
kęstutis
DSC07556.JPG
DSC07562.JPG
DSC07566.JPG
DSC07572.JPG
DSC07581.JPG
DSC07583.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 14 Spa 2017, 15:54
kęstutis
Sekantis planuojamas darbų etapas, tai virinimo siūlių hermetizavimas, dugno iš abiejų pusių, bei sparnų ir posparnių iš ratų pusių dengimas antikorozinėmis dangomis, durelių iš vidaus dengimas antikorozine danga.
Siūlių hermetizavimui planuoju naudoti TROTON hermetiką, kuris tepamas teptuku. Dugnui ir durims "graviteksą" ARS ar SOLL gamintojų ir galutinį dugnui iš lauko sluoksnį su TROTON- UBS.
Gal kas siūlių hermetizavimo padengimui naudojate pistoletą - ar geriau nei teptukas?, manau tam reikalingi plokšti antgaliai, gal atskirai jų būna pirkt?
Na kol medžiagos nesupirktos, gal kas turite kokių pastebėjimų ar geresnių pasiūlymų šiais klausimais?
333.png
334.jpg
335.jpg

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Sau 2018, 03:10
tadas1991
Gal ką rimtesnio už Soll ir Troton produkciją? Juk tai Senukų ir turgaus reikalai. Visai neblogi, kai reikia dirbti ir parduoti, bet kai daromas toks projektas, žiūrėčiau į rimčiausius gaminius.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Sau 2018, 09:19
kęstutis
Žinoma kad galima pirkti ir firmų " brendų" produkciją. Bet klausimas ar ant tų smalų bus skirtumas. Yra tekę dirbti bendrai tiek su solo ir troton produkcija tai neteko pastebėti trūkumų ar skirtumų tarp brendų išskyrus kainą. Nors neaiškų ką tuo brendu šiuo metu būtų galima ir vadinti :roll: - negalima pasikliauti vien tik firmos reklaminiais triukais. Aišku pasitaiko ir nevykusių produktų, dėl to ir bandau sužinoti konkrečiai apie tas smalas.
Pačio projekto darbai sustojo iki pavasario, kai vėl bus maloniau prisiliesti prie šiltesnių geležų.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Sau 2018, 12:27
_Valdas_
Nei reklamuot nenoriu, nei patart labai galiu, ale panaudojom Dinitrol kaip antikorozinę ir tuo pačiu kaip garsą slopinančią priemonę, tiesa, auto 2011, ale tėtis žada su ja vėžintis ilgai :lol: Kolkas viskas neblogai, tokia gana maloniai elastinga, kas keista, kad per 1,5 metų iš arkų vidaus dar neišplovė, nors važiuoja nemažai (kaip pvz. galima imti uždažomą Body smalą (numerio neatmenu) - po maždaug metų arkos vidus vėl tuščias ir švarus, aišku jau su rūdimis..).

Čia tikriausiai tamstos valia - su kuo dirbote ir galit stebėt kaip tos smalos per laiką elgiasi ir jei tenkina - naudokit jas, nes turbūt kiekvienam skirtingai šiuo klausimu..