Puslapis 8 iš 23
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 22 Sau 2018, 15:23
kęstutis
Ačiū visiems pasisakantiems.
Kas dėl Dinitrol - tai manau gero gamintojo ženklas. Ką ten dėžutėje nusiperki apsprendžia skaičiai ir raidės. Svarbu parinkti prekę pagal poreikį. Klausimas: Dinitrol UBS ir Troton UBS, ar yra tarp jų skirtumas? Dinitrol uždažomas ir Soll uždažomas, ar yra tarp jų skirtumas?
Kas dėl Jūsų 2011m auto tai ten ar iš gamyklos arkos ir dugnas nėra padengtas antikorozine danga? Ar naudojote Dinitrol UBS?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 22 Sau 2018, 16:40
_Valdas_
Antikorozinis darytas gamykloje, bet tėtis sugalvojo, kad jam garso dar daugoka tai pasitarnavo ir kaip antikorozinis, ir kaip garso izoliacinis sluoksnis, nes dengia tikrai storai. Gaminio pavadinimo nepamenu, žinau tik kad Dinitrol.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 16 Geg 2018, 09:17
kęstutis
Orams atšilus darbai judinami toliau.
Pasigaminau veržles pagal senus pavyzdžius priekinių sparnų ir slenksčių tvirtinimui.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 16 Geg 2018, 09:30
kęstutis
Priekinių sparnų vidus, priekiniai posparniai, ant grunto išpurkšta graviteksu, kaip padas. Po kelių dienų ant viršaus dengta dugno smala Dinitrol UBS482.Smalos išeiga: 1l. butelys - vienas sparnas iš vidaus. Vienas posparnis - sekantis 1 litras smalos.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 18 Geg 2018, 08:50
kęstutis
Smalavimo darbai atlikti ir slenksčiams.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 20 Geg 2018, 21:13
kęstutis
Prisukti priekiniai sparnai, slenksčiai, galinis kapotas. Įdėtos durys.
Vykdomi glaistymo darbai - ilgas, alinantis darbas kai reikia glaistyti absoliučiai visas kėbulo dalis.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 20 Geg 2018, 21:16
kęstutis
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 29 Geg 2018, 12:14
kęstutis
Padengta antikorozine danga visų durų vidus.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 29 Geg 2018, 12:21
kęstutis
Ant grunto dugnas padengtas graviteksu kaip padas ir išdžiovinus po kelių dienų antikorozinė danga Dinitrol UBS482.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Lie 2018, 19:39
kęstutis
Pradedamas išrinkinėti priekinis tiltas. Nuėmus būgną kaladėlės rastos kaip ir naujai kniedytos. O nuėmus kitą būgną
neradau abiejų kaladžių, dviejų spyruoklių ir vieno prispaudėjo
Perkant automobilį pardavėjas minėjo, kad buvo užkepę ratai. Tai meistras tvarkė kad eitų stumdyti ant tralo. Klausiau tai gal ką išėmė lauk? - jei ką išėmė tai viską rasi bagaže. Tai bent paremontavo ir į bagažą įdėti pamiršo
. Na kalades teks bandyti siųstis iš Prancūzijos, bet ten jų parduotuvės tinklalapyje įrašyta įdomi sąlyga, kad pagal jų įstatymo straipsnį kaladėlės bus siunčiamos iš anksto apmokėjus ir gavus iš pirkėjo senas
tai nežinau ar gausiu aš iš jų, nes senų tai neturiu. Jei negausiu, kitas variantas bus pasigaminti. Galvojau kad pavyks pritaikyti nuo Volgos, bet pasirodo kad ne, nes Volgos būgno vidus 280mm diametro, o pas manę 255mm.
Amortizatoriuose tepalo rasta vos ne iki pat viršaus - ar tiek daug turi būti? Vaikšto puikiai su apkrova. Norėjau pakeisti riebokšlius naujais. Vieną pusę nuėmus radau riebokšlį minkštą puikios būklės ir specifinis - be jokios spyruoklės. Tokio originalaus naujo nerandu tai liksiu seną. Bet norint prieiti prie antro, reiktų iškalti ašį, o ji nei krust lauk. Bandžiau atsukti apatinius dangtelius vamzdiniu raktu tai ir tie nei krust. Gal kas esate ardęs svirtinius amortizatorius ir pakomentuotumėt kaip reikalui esant juos išardyti? Kokį tepalą ten pilti? - gal kur į vairo stiprintuvus pilasi, ar kur į traktorių hidro sistemas naudoja?