Puslapis 819

Re: K-750M 1966

Parašytas: 20 Vas 2017, 22:33
evris
Vima rašė:Dar šiek tiek :padekit:

1. Man neduoda niekaip užmigti mintis ar gerai padariau, jog vietoj veiloko keisdamas riebokšlį palikau originalią plokštelę skirtą tepalo sulaikymui. Klausimas, ar nebus riebokšliui per sausa? Šioje stadijoje kaip ir nesunku būtų tą plokštelę pašalinti, kad ir kaip nesinorėtų imti sankabą, smagratį, galinį dangtelį... ar verta? :?

2. Dar vienas dalykas,kuris neduoda man ramybės yra dalis, kuri tikėtina yra likusi po generatoriaus surinkimo. Radau ją po kelių dienų ant žemės, bet taip ir nesugalvojau, kurioje vietoje, ar išviso turėtų dėtis. Kiek ieškojau internete, nepavyko rasti jokios generatoriaus dalių surinkimo schemos, gal galit kas pagelbėti šiuo klausimu?

3. Ką dedat tarp generatoriaus ir variklio? Aš dėjau o žiedą (nepamenu tiksliai storio), bet nesu juo labai patenkintas. Nuėmęs krūtinę pamačiau, kad jo dalis yra įspausta į vidų, reiškiasi ilgainiui per tą vietą būtų leidę tepalą. Kokie dar variantai? hermetikas? žiedas iš paranito? Ar užteks prispaudimo jėgos sandarumui užtikrinti? Galų gale, kokia tarpinė dedasi originaliai?

3.---> pratekink ant generatoriaus u formos grioveli ir idek 'O' ringa taip, kad ilistu i bloka. Ta galine gumine plokscia tarpine nieko verta. Prispaudimas ten neimanomas esant tokiai vibracijai

K-750M 1966

Parašytas: 22 Vas 2017, 08:53
Vima
Ši mintis man patinka, ačiū :ok: Reikės taip ir padaryti, jei nuspręsiu šį motociklą daugiau eksploatuoti, arba pasigaminti pakaitinį "darbinį" generatorių :)

K-750M 1966

Parašytas: 14 Kov 2017, 08:36
Vima
:padekit:

Gal kas iš kauniečių galėtumėt gyvai parodyti kaip atrodo K-750 bako dangtelio prisukimo mechanizmas? Domina varžtas ir jo prisisukimo vieta? Būčiau labai dėkingas, tuo pačiu įdomu būtų susipažinti :)

K-750M 1966

Parašytas: 16 Kov 2017, 14:55
Vima
Supirktos trūkstamos dalys. Dabar jau sukomplektuota kokia 96% dalių :puiku:

Už padovanotą signalą dar kartą ačiū Žvilgsniui :proga: Beje, jis jau išardytas ir dalys nuvežtos cinkuoti

K-750M 1966

Parašytas: 16 Kov 2017, 14:59
Vima
Nupirktas teisingas bakas. Mano turėtas pasirodo yra nuo M-72H. Ačiū Vikui už atliktą detektyvinį tyrimą :mirkt:

K-750M 1966

Parašytas: 17 Kov 2017, 22:44
Vima
Klausimas:

Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.

Ar įmanoma pritaikyti Dnepro kardaną K-750'am?

Re: K-750M 1966

Parašytas: 18 Kov 2017, 22:57
slynikas
Vima rašė:Turiu klausimą: kaip atnaujinot krovimo relės korpusą? Kaip suprantu, jis yra pagamintas iš šilumino, ar kažko panašaus (magnetas nelimpa) Originaliai atrodo, jog būtų cinkuotas vaivorykštiniu cinku, tačiau cinkuotojai neapsiima to daryti bijodami, jog detalė neištirptų rūgštyje.
Kokie variantai?

1. dažymas?
2. gal šią dalį visgi išeina cinkuoti?
3. palikti taip, kaip yra?


Cinkuotojai ne veltui bijo. Elonikoj prieš kelis metus pabandžiau, sakydamas "kas bus tas, pabandom". Rezultatą pateikiu. Kitą tiesiog nušveičiau ir papoliravau :)

Re: K-750M 1966

Parašytas: 19 Kov 2017, 14:25
Zvilgsnis
Vima rašė:Klausimas:

Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.

Ar įmanoma pritaikyti Dnepro kardaną K-750'am?


Pas mane yra. Atvešiu paziuresi ar tiks. :labas:

K-750M 1966

Parašytas: 26 Kov 2017, 21:27
Vima
Kokia danga turėtų būti dengtas kardanas? Chromu ar cinku?

K-750M 1966

Parašytas: 28 Kov 2017, 19:52
Vima
Išsiaiškinau: MT kardanų neina pritaikyti K-750 ir senesniems modeliams. Jų trumpinimas neduoda naudos dėl reguliavimo griovelių išsidėstymo. Fotografija viską paaiškina.