Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Laimiss123 rašė:Grūdinimas, cementavimas, azotavimas - tai metalo paviršiaus kietinimo technologijos. Esmė tame, kad numatytas kietumas padaromas tik metalo paviršiuje, o viduje metalas lieka minkštas. Tokiu principu yra pagaminti visi krumpliaračiai, velenai. Tarkim grūdinimas tai yra anglies įsiskverbimas į metalą, ir tai atliekama detalę įdedant į specialią krosnį su anglimi ir kaitinant nustatytą laiką, priklausomai į kokį gylį norima kad įsiskverbtų anglis. O ataušinama dažniausiai tepale, kad būtų kuo mažesnės deformacijos.
Na manau geležis pagal savo anglies sudeti skirstoma į plieną ir špyžių ,bei visi tarpiniai liejimo variantai su visom markiruotem. Kaitinant geležį aukštakrosneje su akmens anglimi tai manau akmens anglies paskirtis ikaitinti geležį, bet nekeist jo sudėties. Va įkaitęs metalas ir staigiai aušinamas paviršiuje keičia savo kietumą , na gal ir pasiskirsto kitaip geležyje esantis anglies kiekis. Žinoma kaitinant metalas atlaidinamas, merkiant kažkiek užgrudinamas ir varžtams manau tiek pakanka, jei nėra tame mazge labai atsakinga konstrukcija kad reiktų varžtų 10,9 kietumo klasės. Pvz. Standi viela - sunkiai rankomis palenkiama. Ją ikaitinti ir leidi atvesti. Ji tampa minkšta - galima lengvai lankstyti. Spyruoklė - ją perkaitinus ji nebeatliks savo funkcijos. Taigi šiais atvejais atsilaidina visas metalas bet ne tik paviršius. Kalbant apie dantračių gamyba, tai ten aukštasis pilotažas - gaminami iš tam skirtos plieno rūšies markiruotės ir grudinimui naudojamos aukštakrosnes kuriuose ten turi gyventi tam skirtą laiką ir t.t. Žodžiu namų sąlygomis to pasiekti neina.
Dar kartą kartoju : grūdinimas - tai geležies paviršiaus įanglinimas, kaitinama anglyse ne šiaip sau, o tam kad aukštoje temperatūroje anglis įsiskverbtų į metalo paviršių. O metalo atleidimui - aušinimui yra galimi daug variantų, vienas greičiausių kišant į vandenį, tačiau ir deformacijos didžiausios.
Laimiss123 rašė:Dar kartą kartoju : grūdinimas - tai geležies paviršiaus įanglinimas, kaitinama anglyse ne šiaip sau, o tam kad aukštoje temperatūroje anglis įsiskverbtų į metalo paviršių. O metalo atleidimui - aušinimui yra galimi daug variantų, vienas greičiausių kišant į vandenį, tačiau ir deformacijos didžiausios.
Neesu medžiagų specas, kiek pamenu iš medžiagų atsparumo kurso tai čia aprašytas nei grūdinimas, nei atleidimas yra netiesa. Metodas su anglimi ar kitais priedais vadinamas legiravimu. Grūdinimas - įkaitinto iki tam tikros temperatūros staigus atvėsinimas, atleidimas - įkaitinto iki tam tikros temperatūros lėtas atvėsinimas. Pataisykit jei nusikalbėjau.
Oho kiek termistų susirinko. Plienas grūdinasi jeigu savyje turi daugiau nei 0,3 procento anglies. Užsigrūdina per visą gylį. Priklausomai nuo norimo gauti kietumo aušinamas tepale arba vandenyje. Laimio aprašytas procesas vadinasi cementavimas. Cementuojamas plienas turintis anglies mažiau nei 0,3 procento. Normaliai jis užsigrūdinti negali, todėl įanglinamas paviršius, o po to gaminys grūdinamas. Paviršius gaunasi kietas, o vidurys minkštas. Plačiau apie tai 110 psl. pridedamoje knygoje. http://elibrary.lt/resursai/Mokslai/VGT ... kai/22.pdf
Reduktorius perrinktas, visi nauji guoliai, salnikai.. Su varikliu darbai pakibo, laukiu šlifuotų cilindrų. Belaukdamas imiausi kitų dalių, nupirkau naujus stipinus, baisi kokybė, sauja nipeliukų neprasriegti, keli net nepragręžti.. Stipinai nugaltuoti su keramika, viskas prasriegiuota ir laukia cinkavimo
Pradėta surinkinėti fara, visi lęšiai nauji. Kardanui pabandžiau rūdis pašalinti su elektrolize, rezultatas geresnis nei tikėjausi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Variklis link pabaigos, vožtuvai pasodinti, sušlifuoti cilindrai. Nupirktos naujos vožtuvų spyruoklės netiko, per didelės, spyruoklių dangteliai/galai taip pat netiko, teko pertekint, kad įsistatytų. Sankabos komplektas naujas, viskas tiko be perdarinėjimų. Išsiardžius karbiuratorius pasimatė, kad neverta restauruoti - visiškai supuvę, ieškau naujų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.