Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Surinkti ir nudažyti priekiniai amortizatoriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Išardytas galinis tiltas. Ką buvo galima - smėliuota, kitos dalys šveistos vėliniu šepečiu.Pakeisti amortizatorių selinblokai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 08 Rgs 2018, 23:04, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Per galinį reduktorių buvo pribėgę į kardano apsauginį vamzdį tepalo. Nors ten jo neturi būti nes stovi tepimo taškas. Na maniau kad rasiu blogą riebokšlį. Bet išardžius radau ten fibrą ir ji kaip nauja. Apsauginis dangtelio guminis žiedas taip pat geras. Tai net nežinau kaip tas tepalas kardane atsiranda Na galvoju renkant ten papildomai ir riebokšlį pastatyti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Fibra.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Smėliuota ir gruntuota priekinio tilto dalys ir galinės spyruoklės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Renkamas galinis tiltas. Supirkti pusašių riebokšliai, guoliai pusašių ir galinio reduktoriaus slieko, bei papildomas riebokšlis reduktoriui.
Susidūriau su įdomiu faktu apie guolius. Reduktoriaus slieko guoliai yra 7305 ir 7306 (rutuliniai - atraminiai ir veržiami). Ieškant parduotuvėse kiša kūginius su užrašais 30305 ir 30306 - neva tas "7" reiškia kūgį, o kad parašyta vietoje 7 - 30 tai kitas žymėjimas atitinkantis europinius standartus. Matmenys atitinka , bet konstrukcija ne. Tačiau specializuotuose parduotuvėse radau ko reikia ir jie su žymėjimu "7". Renkant reduktoriaus vietą per kurią gali patekti tepalas į kardaną, pastačiau naują sandarinimo žiedą, išbandžiau ar prispaus fibrą (dangtelis pakilęs prie fibros, veržiant kardaną jis susivienodins su korpusu ir tiek prispaus fibrą). Na ir papildomai pastačiau riebokšlį , kad jei fibra praleis, riebokšlis sulaikys.
Susidūriau su įdomiu faktu apie guolius. Reduktoriaus slieko guoliai yra 7305 ir 7306 (rutuliniai - atraminiai ir veržiami). Ieškant parduotuvėse kiša kūginius su užrašais 30305 ir 30306 - neva tas "7" reiškia kūgį, o kad parašyta vietoje 7 - 30 tai kitas žymėjimas atitinkantis europinius standartus. Matmenys atitinka , bet konstrukcija ne. Tačiau specializuotuose parduotuvėse radau ko reikia ir jie su žymėjimu "7". Renkant reduktoriaus vietą per kurią gali patekti tepalas į kardaną, pastačiau naują sandarinimo žiedą, išbandžiau ar prispaus fibrą (dangtelis pakilęs prie fibros, veržiant kardaną jis susivienodins su korpusu ir tiek prispaus fibrą). Na ir papildomai pastačiau riebokšlį , kad jei fibra praleis, riebokšlis sulaikys.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pagamintos tarpinės, renkamas tiltas toliau....
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Varžtus valau su vieliniu diskiniu šepečiu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Keliose nuotraukose aukščiau buvo nufotografuota kardano nuotrauka. Kaip suprantu dešinėje yra kardano velenas, o kairėje jo apsauga? Labai įdomus sprendimas. Čia to laikmečio "išmislas" ar tik šio modelio? Ir kaip tada jis jungiasi prie greičių dėžės? per kryžmę tikriausiai?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Manau toks kardano principas tai to laikmečio konstrukcija daugeliui, nes ir pas mano Reno 1950m toks pat. Net nežinau ar toks konstrukcinis sprendimas geras. Sujungimui ten nepatogus priėjimas, tačiau besisukančio veleno apačioje nesimato (neapvynios žoles važiuojant per nepjautą pievą ).Jungtis tik per vieną kryžmę ir tokį šarnyrą kardano gale. Be to, tilto padėtis kad važiuojant nelakstytų galinis tiltas pirmyn ir atgal laiko kardano tas apsauginis vamzdis susijungdamas su greičių dėže per tą bumbulą ir kažkiek spyruoklės. Kad tiltas nelakstytų į šonus laiko viena traukė ir amortizatoriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.