Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Ponai, turiu klausimą: ruošiuosi surinkinėti signalą, nusipirkau plienines kniedes ir susidūriau su dilema - kiaurymės diametras yra 4.1 mm, o kniedės storis 3.8 mm. Kaip suprantu, jos turi įsikišti į angą tampriai, o čia gaunasi 0.3 mm laisvumas. Kaip ir nedaug, tačiau kliba. Ar užplakant kniedė išsiplės taip, kad tarpelis dingtų, ar visgi ieškoti storesnės kniedės ir skyles pragręžti pagal ją?

Gal kas turit šią nereikalingą arba perteklinę stebulės dalį? Vienos trūksta iki pilnos laimės :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Vima rašė:Ponai, turiu klausimą: ruošiuosi surinkinėti signalą, nusipirkau plienines kniedes ir susidūriau su dilema - kiaurymės diametras yra 4.1 mm, o kniedės storis 3.8 mm. Kaip suprantu, jos turi įsikišti į angą tampriai, o čia gaunasi 0.3 mm laisvumas. Kaip ir nedaug, tačiau kliba. Ar užplakant kniedė išsiplės taip, kad tarpelis dingtų, ar visgi ieškoti storesnės kniedės ir skyles pragręžti pagal ją?


Tai ar gali kas nors pasidalinti patirtimi, ar visgi teks eksperimentuoti gręžiant skyles ir gadinant kniedes? :?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Darbų sąrašas po truputį mažinamas. Atnaujinau seną - naują veidrodėlį. Ačiū Romanui už detalių chromavimą, nes iš pradžių net nesupratau, jog danga, kuria jis padengtas yra "chromas" :mrgreen: . Tuo pačiu percinkuoti varžtai su centriniu laikikliu, korpusas nudažytas milteliniais dažais. Teko kreiptis į Stiklitą, kad išpjautų naują veidrodėlį, nes senas turėjo gamyklinį broką - rėžį atspindinčiame paviršiuje. Vaizdas dabar kur kas geresnis :ok:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Dar vienas užbaigtas darbelis. Korpusas ir dangtelis perdažyti, varžtai percinkuoti, kniedės ir kelios tvirtinimo dalys - vaivorykštiniu cinku. Taip pat membrana ir laikiklio plokštelės atnaujintos oksiduojant, kaip kad turėjo būti originaliai.

Keli pastebėjimai: nepavyko gražiai užkniedyti. Padariau išvadą, jog norint tai padaryti tvarkingai, reikia ne tik kad pasidaryti gerą pagrindą kniedės galvutei įremti, tačiau taip pat kitą galą ne plakti (+ labai jau blogas priėjimas), o užspausti su presu. Manau taip buvo daryta senais laikais. Jei pasimaišys kur po ranka presas, tada perdarysiu, o dabar kol kas paliksiu šią "chaltūrą" :?

Prieš ardant signalas nedirbo gerai. Išardęs radau oksidavusius kontaktus. Dabar viskas išvalyta, patikrinta - veikia puikiai :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Atnaujintas galinis stopukas. Korpusas nudažytas milteliniais dažais, pakeistas trikampis stikliukas. Apvalaus stikliuko rėmelis nupoliruotas ir nucinkuotas. Galvosūkis kilo dėl numerio apšvietimo stikliuko. Panaršęs po forumą radau, jog naudojama marškinių apykaklės plastmasė. Tačiau originalus stikliukas buvo iškilęs, todėl norėjosi ką nors panašaus padaryti. Todėl nutariau paeksperimentuoti su organiniu stiklu. Iš Senukų nusipirkau frezą už ~1 Eur, 4 mm storio organinio stiklo gabaliuką iš Ermitažo. pasidariau ruošinį, kuris atrodė štai taip:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Sudėtingiausia dalis buvo su stiklo lankstymu. Gaila, kad nesumaniau tai daryti tada, kol korpusas buvo dar nenudažytas. Formuoti "vietoje" būtų ženkliai paprasčiau, greičiau ir tiksliau. Teko sugadinti krūvą ruošinių, kol atradau, jog mano atveju labai nebloga pirminė forma buvo alaus skardinė. Kaitinant ruošinį su "uošvienės fenu" stiklą išriesdavau pagal jos formą, o tada greitai perkeldavau į stopuko korpuse esančią vietą. Daryti tai reikėjo greitai, nes negana to, jog svilo pirštai, tačiau dar ir stiklas greitai atvėsdavo, todėl tikrai ne iš pirmo karto pavyko jį teisingai išriesti. Kaitinti pačiam korpuse nenorėjau, nes jau buvau aprinkęs; bijojau, kad dėl kaitros nepradėtų lydytis kiti stikliukai.

Gaila neturiu kito stopuko, būtų įdomu pabandyti šį stikliuką išformuoti kaitinant vietoje. Na gal ateityje paklius kas nors į rankas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Taigi kol bus ieškomos ir perkamos dalys Suzukiui, ir esant truputį daugiau laisvo laiko nusprendžiau užbaigti šį projektą. Tiesa, neužbaigsiu jo dar iki galo, nes neturiu duslintuvų, tačiau visa kita yra, neskaitant kelių varžtų. Plius atsilaisvins daugiau vietos ir lentynos tvarkingai sudėti Suzukio dalis.

Per visą šį laiką nuo paskutinės žinutės padaryta:

1. Nusmėliuoti, nugruntuoti, suvirinti/sukniedyti sparnai, bakas, o dabar jau ir nudažyti
2. Nuchromuotas kardanas (ačiū stumoklis24)
3. Atnaujintas spidometro ciferblatas ir odometras. Beliko surinkti viską į krūvą
4. Parsisiųstos kelios trūkstamos dalys
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Motociklas nuimtas nuo "pjedestalo" ir paruoštas galutiniam surinkimui :ok:

Iš karto klausimas: Pagal katalogą visur eina spyruoklinės poveržlės ir veržlės, be paprastų poveržlių. Jei laikytis originalumo, taip ir reikėtų surinkti, bet labai jau nesinori tuos dažus braukyti. Kaip Jūs darot šiuo atveju?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Šiandienos darbai:

1. Sureguliuotos degimo ankstyvoji ir vėlyvoji padėtys. Dabar jau aišku, kodėl man taip mušė per koją kai pirmą kartą bandžiau užvesti variklį. Tarpelį sureguliavau, o kad reikia dar šias dvi pozicijas sureguliuoti tada nežinojau. Na dabar turėtų būti gerai

2. Priekiniai amortizatoriai užpilti tepalu, sureguliuotas spyruoklių laisvumas, sudėtos gumos

3. Uždėtas priekinis sparnas

Tos naujos dalys iš Ukrainos tikras šlamštas (na ok, ne viskas). Parsisiunčiau priekinių stabdžių trosą, nes seną tingėjau lituoti, bet žiūriu visgi teks iš dviejų gamintis vieną. Naujadaras ženkliai per ilgas, plius reguliavimo varžtas praktiškai be sriegio :x
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Noriu prisukti priekinį žibintą prie vėliavėlių, pamenu, kad ten buvo kažkokios gumos ir lygtais įvorės, bet jos buvo sudriskusios ir klausimas ant kiek originalios. Gal kas galit išvardinti ar pasidalinti nuotrauka šio mazgo tvirtinimo elementų?