Atėjo eilė amortizatoriams. 
Išardęs viską išploviau benzinu. Iš kažkur žinojau, kad į juos reikia įpilti 70 ml tepalo, tai ir pripyliau. Bet vakar knygelėje perskaičiau, kad tepalą reikia maišyti su kerosinu (80 proc. tepalo, 20 proc. kerosino), tačiau paliksiu taip kaip yra.
Deja visų turimų amortizatorių spyruoklės sulūžę.. Gal žinote, ar jas kas nors remontuoja? Sveikas surasti gali būti sudėtinga..
			
			
						Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
K-750 1961 m. kitoks projektas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				milzinas  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Pamatuok spiruokles isore gal ir turesiu 2vnt
			
			
									
						
							Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
			
						- 
				dalius-nsu
- Forumietis 
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
- Miestas: Panevėžys
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Gal tiks, berods K-750 modelio. Matmenys: išorė - 53mm, vidus -38, ilgis -218 . Jei tinka ,dovanoju.AGspecial rašė:Atėjo eilė amortizatoriams.
Išardęs viską išploviau benzinu. Iš kažkur žinojau, kad į juos reikia įpilti 70 ml tepalo, tai ir pripyliau. Bet vakar knygelėje perskaičiau, kad tepalą reikia maišyti su kerosinu (80 proc. tepalo, 20 proc. kerosino), tačiau paliksiu taip kaip yra.
Deja visų turimų amortizatorių spyruoklės sulūžę.. Gal žinote, ar jas kas nors remontuoja? Sveikas surasti gali būti sudėtinga..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Kelios nuotraukos iš motociklo remonto. 
Prisiruošiau surinkti reduktorių. Norėjau dėti naują dantračių porą, tačiau laimė, kad prieš tai sugalvojau pabandyti varantįjį dantratį sujungi su kardanu. Pasirodo - netinka.. Teko ardyti kitą gerą reduktorių dėl dantračių poros.
			
			
						Prisiruošiau surinkti reduktorių. Norėjau dėti naują dantračių porą, tačiau laimė, kad prieš tai sugalvojau pabandyti varantįjį dantratį sujungi su kardanu. Pasirodo - netinka.. Teko ardyti kitą gerą reduktorių dėl dantračių poros.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
1. K-750 galinis reduktorius turi būti ne su adatiniu, o slydimo guoliu.
2. Po pusdienio ardymų ir surinkinėjimų, bandymų suvesti tarpelius pagaliau surinktas į krūvą.
			
			
						2. Po pusdienio ardymų ir surinkinėjimų, bandymų suvesti tarpelius pagaliau surinktas į krūvą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				boolidas
- Forumietis 
- Pranešimai: 1039
- Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
- Miestas: Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Teko ardyti ne viena K750 reduktoriu ir visuose buvo adatiniai guoliai. O pastebejau naujesniuose, Dnepr ir K750 reduktoriuose, buvo indeklai, "slydimo guoliai", kaip pavadino kolega.
			
			
									
						
							868338514
			
						- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Visiškai sukomplektavus galima palyginti kaip jis atrodė prieš ir po.
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Tokie guoliai K-750 kataloge pavaizduoti, o šiuos guolius radau tame pačiame reduktoriuje. Nežinau kaip naujesniuose, bet pagal katalogą juose lyg ir adatiniai.boolidas rašė:Teko ardyti ne viena K750 reduktoriu ir visuose buvo adatiniai guoliai. O pastebejau naujesniuose, Dnepr ir K750 reduktoriuose, buvo indeklai, "slydimo guoliai", kaip pavadino kolega.
- 
				AGspecial
- moderatorius 
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
1. Įdėtas ten kur priklauso. Smeigės diametras šakėje 8 mm, o reduktoriaus dangtelyje 10 mm. 
2. Pritvirtintas galinis sparnas. Pamatavau ratą.
3. Vis labiau panašėja į motociklą. Priekinis sparnas, sėdynės, bakas, fara ir ratai kol kas tik dėl vaizdo.
			
			
						2. Pritvirtintas galinis sparnas. Pamatavau ratą.
3. Vis labiau panašėja į motociklą. Priekinis sparnas, sėdynės, bakas, fara ir ratai kol kas tik dėl vaizdo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				Stumoklis24  
- Forumo rėmėjas 
- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K-750 1959 m. kitoks projektas
Na, sakyčiau lėtai, bet gerai ir kruopščiai einasi darbai;)