Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Minsk 104 1966m. restauravimas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=3939
Puslapis 1112

Autorius:  Ledūklis [ 2007 Bir 04 Pir, 17:46 ]
Pranešimo tema: 

Gabris rašė:
Vaidziunas rašė:
gal gali placiau papasakoti apie emblemu gaminimo buda?
kiek zianu rinkoje yra pasirodziusios specialios pleveles tokiu emblemu gamybai, uzdazius ir nuplesus ja nera jiokio kantelio


Geras. Nelabai įsivaizduoju. Jei kas bandysit, papasakokit.

Autorius:  Ledūklis [ 2007 Bir 04 Pir, 17:54 ]
Pranešimo tema: 

Vaidziunas rašė:
gal gali placiau papasakoti apie emblemu gaminimo buda?


Iš pradžių an permatomo popieriaus (kalkės), uždėjęs jį an seno bako su amblema, ją apsibrėžiu. Tada iškerpu iš spalvotų lipnių plėvelių atitinkamas formas, kurias suklijuoju vieną an kitos. Pabaigoj smulkiausius ornamentus uždažau.

Autorius:  Martizzz [ 2007 Bir 04 Pir, 19:15 ]
Pranešimo tema: 

o su kuo taip variklį išblizginai? :)

Autorius:  Ledūklis [ 2007 Bir 08 Pen, 2:02 ]
Pranešimo tema: 

Su žibalu ir su variklių plovikliu :-) Dar šiektiek su labai smulkiu švitriniu.

Autorius:  augism [ 2018 Sau 26 Pen, 16:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Kelis kartus temoje nuskambėjo klausimas, kaip piešėte linijas ant ratlankių. Abu kartus žmonės atsakė, kad yra įrenginys. Bet niekas jo taip ir neparodė.
Kai man reikėjo motiriniam dviračiui nupiešti linijas, nuėjau pas reklamos gamintojus, paprašiau, ir jie man su specialiu spausdintuvu iškirto, arba jų žargonu "išploteriavo" trafaretą, kurį turėjau klijuoti ant ratlankio, ir pukšti dažus. Bet iš trafareto ištraukus iškirstas juosteles šovė kita mintis. Jas priklijuoti prie ratlankio, ir užlakuoti. O kad lygiai užklijuoti, dariausi tokį piešiantį įrengimą, žr. video

https://youtu.be/Zfm2_TXRKuw

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.

Prikabinti failai:
IMG_0972.JPG
IMG_0972.JPG [ 123.3 KiB | Peržiūrėta 2618 kartus(ų) ]
IMG_0979.JPG
IMG_0979.JPG [ 139.86 KiB | Peržiūrėta 2618 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Gauta nesugadinta dešinė skarda. Tik stipriai pakorijus nuo rūdžių. Nusmėliuota ir nugruntuota. Dabar esanti sena buvusi išpjaustyta dėl kažkada buvusio 4bėgio variklio.

Prikabinti failai:
IMG_0976.JPG
IMG_0976.JPG [ 138.07 KiB | Peržiūrėta 2618 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Oro filtro kairės pusės karbiuratoriaus apsaugos negaunu iki šiol :( Klausinėju visur, tikrinu visus turgus.
Štai tikrasis oro filtras su išlikusia tik dešinės pusės apsauga.

Prikabinti failai:
IMG_0974.JPG
IMG_0974.JPG [ 83.77 KiB | Peržiūrėta 2618 kartus(ų) ]
IMG_0975.JPG
IMG_0975.JPG [ 115.42 KiB | Peržiūrėta 2618 kartus(ų) ]

Autorius:  zigmasmoto [ 2018 Vas 01 Ket, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Ledūklis rašė:
O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.

Autorius:  kęstutis [ 2018 Vas 02 Pen, 0:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

zigmasmoto rašė:
Ledūklis rašė:
O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.

Papasakokit kas ten per srovės lygintuvai kontaktiniuose kintamos 6V sistemose. Vienur yra - kitur nėra. Ar tai atskira detalė? Ar generatorius skirtingo kodo? Jei tai tik generatorius tai kas pas jį ten kitaip?

Puslapis 1112 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/