Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Minsk 104 1966m. restauravimas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=3939
Puslapis 1212

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.

Prikabinti failai:
IMG_0972.JPG
IMG_0972.JPG [ 123.3 KiB | Peržiūrėta 2626 kartus(ų) ]
IMG_0979.JPG
IMG_0979.JPG [ 139.86 KiB | Peržiūrėta 2626 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Gauta nesugadinta dešinė skarda. Tik stipriai pakorijus nuo rūdžių. Nusmėliuota ir nugruntuota. Dabar esanti sena buvusi išpjaustyta dėl kažkada buvusio 4bėgio variklio.

Prikabinti failai:
IMG_0976.JPG
IMG_0976.JPG [ 138.07 KiB | Peržiūrėta 2626 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 01 Ket, 4:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Oro filtro kairės pusės karbiuratoriaus apsaugos negaunu iki šiol :( Klausinėju visur, tikrinu visus turgus.
Štai tikrasis oro filtras su išlikusia tik dešinės pusės apsauga.

Prikabinti failai:
IMG_0974.JPG
IMG_0974.JPG [ 83.77 KiB | Peržiūrėta 2626 kartus(ų) ]
IMG_0975.JPG
IMG_0975.JPG [ 115.42 KiB | Peržiūrėta 2626 kartus(ų) ]

Autorius:  zigmasmoto [ 2018 Vas 01 Ket, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Ledūklis rašė:
O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.

Autorius:  kęstutis [ 2018 Vas 02 Pen, 0:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

zigmasmoto rašė:
Ledūklis rašė:
O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.

Papasakokit kas ten per srovės lygintuvai kontaktiniuose kintamos 6V sistemose. Vienur yra - kitur nėra. Ar tai atskira detalė? Ar generatorius skirtingo kodo? Jei tai tik generatorius tai kas pas jį ten kitaip?

Autorius:  zigmasmoto [ 2018 Vas 02 Pen, 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Be abejo, generatoriai skyrėsi kontaktiniai nuo elektroninių, bet ne tame esmė. Esmė atskiroje detalėje, rusiškai " drosel", tai apvijos.
M-1A schemoje pavaizduota 2 numeriu.
Kitoje nuotraukoje naujesnių modelių, raudonai pabraukiau parašyta "droselio" reikšmė.

Prikabinti failai:
res_DSC01348.jpg
res_DSC01348.jpg [ 105.56 KiB | Peržiūrėta 2410 kartus(ų) ]
20.jpg
20.jpg [ 140.89 KiB | Peržiūrėta 2410 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2018 Vas 02 Pen, 14:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Bekontaktiniuose degimuose tai ten stovi komutatorius - manau jis tel lygina perteklių. M1A tai schemoje matomas akumuliatorius - manau jis atlieka įtampos lyginimo reikalus. Na droselis matau yra toks. Patalpinu foto -Nr.17 ir Nr.46 Bet niekaip aš jo neatsimenu kad būtų jis strateginis elementas. Nelabai įtikėtina kad jis mažintų įtampą 2kartus ar dar daugiau. Na prie mažų apsukų tai to mažinimo ir nereikia - taip tos lempos vos šviečia.
Aš manyčiau ar nebus pas Ledūkį kas sumaišyta su generatoriaus pajungimo gnybtais. Nes indukcinei ritei užmaitinti stovi atskiros apvijos, apšvietimui vėl atskiros.Jei tarkim jas sujungti visas į vieną nuoseklią grandinę tai voltažas kyla, plius nuo apsukų ir riba kyla na ir gaunasi kažinkiek voltų.
Prikabintas failas:
woschod 1.pdf [399.33 KiB]
Atsisiųsta 9 kartus(ų)
Prikabintas failas:
woschod 2.pdf [428.74 KiB]
Atsisiųsta 8 kartus(ų)
Prikabintas failas:
31.jpg
31.jpg [ 70.97 KiB | Peržiūrėta 2401 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 04 Sek, 22:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Pakojai buvo seni originalūs, tik nenaudoti.

Autorius:  augism [ 2018 Vas 06 Ant, 23:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Parašykite, koks Jūsų Minsk magneto polių išdėstymas. Gal būtų galima pritaikyti elektroninį motirnio dviračio degimą. Gudriai jį paslėpus autentiškas vaizdas išliktų, dingtų probemos su degimu, o apšvietimo apvijas būtų galima naudoti tik lempoms.

Puslapis 1212 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/