III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 188 Miestas: Vilnius
Finišo tiesioji.
Atlikus kelis testinius važiavimus išlindo trūkumų. Nepakankamai gerai veikė stabdžiai, priekiniai amortizatoriai buvo pastrigę. Pažaidus, perinkus, pašlifavus ir pareguliavus gavosi lyg ir normaliai. Ateity dar nusimato tepalų sunkimosi sandarinimo darbų. Nors atrodo surenkant buvo daroma gerai.
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 188 Miestas: Vilnius
Nu ką.. Metas padėti tašką šiame projekte.
Motociklas ant kelio praleido jau apie 50km. Dokumentai sutvarkyti. Tepalai bent jau kol kas nebėga. Mano "kolūkietis" kaip ir OK. Pabaigai atrodo tiek norėjosi daug ką parašyti, kad praktiškai neliko ką .
Žiūrint atgal. Tokios būklės moto turbūt būčiau kapitaliai neremontavęs. Stengčiausi palikt kuo daugiau originalių dažų. Nes padarius blizgutį senas moto praranda savo dvasią. Žinoma gatvėje visi aikčioja ir taip blizgantis oldtimeris susilaukia daug dėmesio. Bet. Turi bent kartą padaryt blizgutį, kad suprastum, jog geros būklės seną daiktą vertą išsaugoti. O kapitaliam remontui galima rasti daug blogesnės būklės eksponatų. Taigi pritariu kolegoms, kurie prieš 5 metus rašė nuomonę išsaugoti.
Dar vienas BET. Ar gailiuosi dirbęs? Tikrai ne. Mano atveju tai hobis. Tai ne apie kažkokį biznį (nors ir sena technika pastaruoju metu labai pabrango, restauruoti ir remontuoti manau vis dar tikras "monkės" biznis). Tai labiau apie laiką su savim garaže, meditaciją, savo įgūdžių tobulinimą ir išbandymą, ir kažko seno prikėlimą naujam gyvenimui. Tai labiau "kaifas". Tai labiau žmonės ir bendraminčiai, su kuriais susipažinau, nes turėjau šitą projektą.
Apie pažintis. Vienas labiausiai reikšmingų šio projekto įvykių - pažintis su evriu. Tikra to žodžio prasme mano projekto mecenatu. Vieną kartą evris atvežė man dalių į namus. Jam taip patiko mūsų "kaimas", kad žmogus įsigijo sklypą šalia manęs. Pasistatė namą ir jame gyvena. Žodžiu dėl mano KMZ projekto "gavau" puikų kaimyną su bendrais garažo pomėgiais. Ir kas pasakys, kad tai nereikšminga?
Ačiū visiems palaikiusiems, davusiems konstruktyvių patarimų. Pasimatysim kokiam nors renginyje. Kam įdomu mano garažo veikla toliau galite sekti mane http://www.my-retro-moto.com. Sėkmės! Kelios foto ir video pabaigai.
Prikabinti failai:
Failo aprašymas: senų laikų benzino nebėra. gerai, kad apskritai ne tik elektra :)
Užsiregistravo: 2014 Geg 20 Ant, 7:53 Pranešimai: 157 Miestas: Kaunas
Dar kartą sveikinu su pabaigtu projektu, tikrai puikus darbas. Laukiu kada pamatysiu realiai, labai įdomu apžiūrėti. Dėl tavo "kaimelio" tai jis mano žmonai labai patiko Kas liečia svarstymus dėl originalaus ar restauruoto blizgučio tai bet viena garantuota, kad tikrai nesulauksi klausimo "o tai kada dažysi", nes jis labai dažnas Tavo vietoj man būtų gaila apskritai tokį daiktą eksploatuoti, laikyčiau jį garaže apdangstęs paklodėm kad neapdulkėtų
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 64 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume