Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Trabant 601 S Universal

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Trabant 601 S Universal

Standartinė virginijus007 »

Sveiki gyvi, forumiečiai. :labas:
Pirmąją Jawą pabaigiau, kaip pirmas blynas prisvilęs, bet tikrai geras, ne tiek, kiek rezultatu (išvaizda), bet kiek surinkimo kokybe (atlaikė kelionę iki Suomijos i vieną galą ~1250km), bei svarbiausia - įgyta patirtimi. Su Jawom užsiimdamas prisirinkau labai daug informacijos ir įgavau neišdildomos patirties, bei mano požiūris į restauracijas ir remontus kardinaliai pasikeitė. Visą tą laiką kaupdamas informacija, planuodamas po truputį, po truputį, ruošiausi didžiausiam, kol kas mano gyvenime remontui - tai šio balto, apkerpėjusio, gerai parūdijusio ir pelėsiais „pakvipusio“ Trabant'o remontui. Gal daug kas pasišaipėt ir pasijuokėt iš to mano „rimtumo“ ankstesniuose mano projektuose, bet dabar yra kaip yra, man tokie dalykai dabar atrodo rimta. Rimta ta prasme, kad manau pribrendau šiam reikalui. Jaunesniam būnant atrodydavo per vieną dieną sutaisai ir leki. Kai supratau, kaip iš tikrųjų, tai tokių dalykų kaip vieną vakarą sutaisai ir kitą jau važiuoji kaip su nauju net nebesapnuoju :D. :soske: O kai mažas buvau ir Trabant‘ą užsinorėdavau taisyti rimčiau, bijodavau, kad sugadinsiu nepataisomai, ar išmėtysiu dalis, nebebus įmanoma surinkti Trabant‘o atgal, ir visa tai baigtųsi šio automobilio mirtimi :sventinti: . Ištikrųjų labai gerai, kad tokį instinktą turėjau, kitaip būčiau Trabant‘ą jau senai išbarstęs. Manau, tas baimės jausmas manyje atsirado ne iš oro. Taip buvo, nes su Trabant‘u mane dar 4 metukų berniūkštį ant skraito pasisodinęs vežiodavo Tėvo Dėdė ( vadinu jį seneliu, nes tikrasis senelis jau labai senai tada buvo amžinatilsis, o tėvas su savuoju dėde sutardavo taip gerai, kaip su tikru savo tėvu). Kol buvo gyvas, senelis pasakė, kad kai išeis anapilin, tą „baltą mašiną“ – Trabant‘ą paliks man. Tiesiog džiaugiausi tuo metu nesuprasdamas esmės. Po kelių metų nukamavo senelį vėžys... Tėtis parvarė Trabant‘ą iš Šiaulių į Mažeikius, ir dar kurį laiką pas su juo važinėjosi, nes ant gero, naujesnio automobilio taupėsi. Taigi, 2002 metais, būdamas 6-erių metų tapau naujuoju Trabant‘o savininku. Aišku tik tariamai, dokumentų juk nesutvarkysi tokiam amžiui. Kol buvo TA tėtis su Trabant‘u važinėjosi, vėliau pastatė jį sodyboje ir apmiršo. Oj, būdavo man tai pagrindinis žaidimų objektas. Gerai, kad nebuvau linkęs jo laužyti. Žinoma, gana greit jis man atsibodo, ten „ tas pats per tą patį“ – tas pats vairas, tie patys mygtukai, rankenėlės.. Taip Trabant‘as prastovėjo iki kol man suėjo 11 metų. Tą pačią vasarą tėtis perleido ir išmokė su mini‘iuku važinėt. Prasidėjo pirmieji jo tvarkymai. Atsiminiau ir Trabant‘ą tada. Pradėjau zysti, kad užvestumėm, vėliau ir kad pavažiuočiau. Jam prastovėjus gal 5 metus, užrūdijo vairo kolonėlė, dingo stabdžiai, dar kažkas... Man užteko tik sutvarkytos vairo kolonėlės ir užkurto variklio.. Pradėjau važinėtis su juo po sodybą ir aplink ją, baisiai smagu būdavo. Bet kai pradėjo brangti benzinas, ši pramoga tapo per daug prabangi ir Trabant‘as vėl apmirė, o tada dar Jawą pirmąją nusipirkau, prasidėjo jos „restauracija“... Prisimindavau Trabant‘ą, bet tik pagalvodavau: „ reikia daug pinigų, kad rimtai padaryti, o daryti arba rimtai, arba nedaryti“, vis dar jutau tą baimę... Ir štai, prisižaidęs su Jawomis, pakeliavęs, pamatęs čiut čiut pasaulio ir pabendravęs su visokiais žmonėm vėl atsiminiau palikimą.. Jau buvo 2014 metų lapkritis. Atidariau Trabant‘o dureles.. Toks dvėselėnos kvapas, graužikai apsigyveno „baltojoj mašinoj“ ir išėjimo neberado... Didžiulė drėgmė viduje, odinės sėdynes apipėlėjusios, visi kilimai šlapi, dar seni laikraščiai ant galinės sėdynės ir kitokie nereikalingi daiktai tiesiog belekaip išsvaidyti Trabant‘e, o jis ir taip nedidelis. Bendram vaizde šiūkšlynėlis. Tada įvyko sprogimas, pagalvojau – dabar arba niekada – ne tai jau gyvybės ir mirties klausimas. Maždaug susiplanavau viską ir puoliau tvarkyti pirmoj eilėj Trabant‘o. Išėmiau visus kilimus ir visus nereikalingus daiktus, kad niekas nebegertų drėgmės. Kilimus parnešiau į trobą, kad pradžiūtų. Po to, ėmiau tvarkyti vieną iš tėvo senais el. varikliais bei visokiom šiukšlėm užversto garažo. Planas parvaryti Trabant‘ą iš sodybos, į sausą garažą, prieš tai garažą sutvarkius. Garažo tvarkymas užsitesė dėl neplanuotų maišiusių dalykų, bet pavyko. Su Geriausio Draugo pagalba, parsitempiau Trabant‘ą iš sodybos į garažą 2015-01-17. Neįsivaizduojate, kaip buvo įdomu vėl važiuoti po tokios ilgos pertraukos - nors ir standžios vilkties traukiamam, bet su savuoju pačiu pirmuoju ir nepakartojamu vaikystės automobiliu.. Tiesa, bet ir baisoka, nes visas iškleręs, belekokiom padangom, drebėjo ir barškėjo visas kaip niekad – na juk jaudinosi, suprantama...
Tokia štai istorija. Rašytojas esu nekoks iš tiesų, tad sveikinu tuos kurie perskaitėte ir kurie kažką supratore. :D

Dabartiniai vykdomi Trabant‘o remonto plano punktai:
1. Pabaigti tvarkyti garažą, kad būtų visiškai tuščias.
2. Pasijungti kaminą buržuikei (geležiniai krosniai)
3. Įsirengti garažą (įsirengti dažymo-smėliavimo įrangą, suvirinimo įrangą, pasigaminti rimtą darbastalį variklio, gr. Dėžės ir kitų dalių ardymui ir remontui, o garažo šonuose įvairaus dydžio lentynas dalims sukrauti.)
Šis projektas tikrai nevyks greitai, bet stengsiuosi jį vykdyti ne kiek greičio atžvilgiu, kiek kokybės, siekiant originalumo.
Tiek šiam kartui, žinoma, „laukiu nesulaukiu“ smerkiančiųjų, ar besišaipančių iš „niekam tikusių Trabant'ų“. Žinau, Trabant'ai aukšta kokybe nepasižymėjo, bet aš turiu įsitikinimą: kaip pasikloji taip ir išsimiegi, kitaip sakant, jeigu gerai/kruopščiai surenki tai gerai ir tarnaus + kai šis Trabant'as yra teoriškai ir praktiškai susimaišęs su didele dalimi mano istorijos tai manoji misija - jį atgaivinti antram gyvenimui.
Žinoma, bet kokius patarimus priimu ir apsvarstau, klausimus mielai atsakau.

Laukite tęsinio. Keletas nuotraukų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 12 Lap 2015, 07:41, redaguota 1 kartą(us).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė virginijus007 »

Dar nuotraukų iš „didžiosios tempimo dienos“. Esu labai dėkingas savo Geriausiam Draugui už didelę pagalbą padėti partraukti Trabant'ą į Mažeikius. Daugiau nebuvo kam, vienas niekaip nebūčiau dviejų mašinų pavairavęs.
Šiam kartui tiek. Garažo įrenginėjimą taip pat skaitau prie Trabant'o projekto, nes juk be tinkamos aparatūros, kaip be rankų. Ją žinoma vėliau taip pat parodysiu, tikriausiai reiks ir patarimų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė Raimis »

Na, Virginijau, labai nuoširdžiai aprašei. Miela buvo skaityt. Net neabejodamas sakau, kad tvarkyti verta, vien dėl to, kad tai Tavo pirmoji mašina. Šeimos relikvija. Su Jawa nesustojai- pavyks ir čia. (Tik „Lituaniką“ pabaik...).
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė virginijus007 »

Dėkoju, Raimi. Labai tikiuos visas geriausias žinias sudėti į šį automobiliuką. Iš Lituanikos truputį nuvogiau laiko, tam, kad kuo greičiau išgelbėti Trabant'ą nuo drėgmės, pastatant į garažą. Darbai tęsis prie Lituanikos savaitėje po pamokų, o darbai prie Trabant'o vyks savaitgaliais. :ok:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
BIGAS
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 07 Sau 2014, 13:19

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė BIGAS »

Labai idomus projektas! :) kelintu metu sis trabantas? Gerai, kad kebulas plastmastinis :)
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė virginijus007 »

BIGAS rašė:Labai idomus projektas! :) kelintu metu sis trabantas? Gerai, kad kebulas plastmastinis :)


O su metais dar įdomiau :D Atsikra istorija, vėliau papasakosiu. Žodžiu, kad įvežti lengviau į Lietuvą būtų tais laikais, kažkaip buvo pajaunintas šis Trabant'as. Dokumentuose 1983 metų. Šiaip, sprendžiant pagal komplektaciją/dalis turėtų būti ~1977 gal 1975 metų. Deja, deja, kėbulas ne plastmasinis... Plastmasė tik stogas, sparnai, durų išorinė dalis ir kapotas. Visur kitur viskas daug maž įprastai. :)
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė kisa »

eina peklon, va čia tai automobilis.... :puiku:
Sėkmės darbuose
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė virginijus007 »

Dėkui už gerus žodžius,
Taigi, šioks toks atnaujinimas.
Apie pusę metų aiškinausi ir pagaliau radau žmogų turintį naudingos informacijos, užsienietį (rodos vokietis). Dėl pagaminimo metų buvo labai neaišku man ir įtarinėjau, kad Trabant'as manasis yra pajaunintas. Ir štai pagaliau, minėtas žmogus turi gamyklos kėbulio numerių išrašus ir mano prašymu ten peržvelgė. Jis rado duomenis ir pasakė, kad pagal kėbulo numerį mano Trabant'as yra pagamintas 1966 metais!! Pagaliau mįslė buvo išspręsta. :puiku: Galėsiu dabar smarkiau orientuotis į originalumą ir Trabant'o atstatymą į originalą. Aišku, dėl to prisidės daugiau darbo (ne kiek tvarkymo/remonto, kiek originalių dalių ieškojimo).
Ir dar šioks toks papildymas, šiandien dariau tvarką Trabant'o garaže - pagaliau pirmasis stalas, ant kurio galima dirbti!! :D
Taip pat išstūmiau Trabant'ą į lauką, prasivėdinti, saulute pasidžiaugti. :)
Bent tiek šiam kartui.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
viliusS
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 26 Lie 2011, 23:08

Re: Trabant 601 S Universal

Standartinė viliusS »

Smagi istorija, prasmingas projektas. Sėkmės darbuose.