Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Gizas
|
Parašytas: 2014 Bal 06 Sek, 11:44 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgp 04 Pir, 11:08 Pranešimai: 46 Miestas: Ukmerge, Vilnius
|
Pagaliau subrendo akimirka ir man pristatyti savo pirmąjį projektą - M-407 prikėlimą antram gyvenimui.
Po pusmetį trukusių paieškų manasis automobilis buvo įsigytas 2014 metų sausį iš taip pat forumiečio Aurimo (Aurimkos). Pagal tech-pasą nuo 1972 iki 2006 metų automobilis priklausė vienam žmogui, o likusį laiką iki manęs buvo pas Aurimą.
Nors ir apkerpėjęs, parūdijęs tačiau, mano galva, neblogai išsilaikęs automobilis, su originaliu varikliu, kurį tikiuosi atstatyti kaip įmanoma pagal galimybes nenukrypstant nuo originalumo. Laiko nenoriu prognozuoti, turbūt nebus itin spartus darbas, tačiau tikiuosi bus įdomus, tad jūsų patarimai, komentarai ar pagalba nuolat laukiami :) Sušilus orams ir atsiradus daugiau galimybių pradėjau ardyti. Iki sezono pabaigos (žiemos), norėčiau pilnai išardyti ir perdažyti kėbulą, tačiau ar pavyks įgyvendinti planus - parodys laikas.
Nors, iš pažiūros kėbulas ir atrodo pavargęs, galiu pasidžiaugti kad dauguma rūdžių - paviršutinės. Sparnai tvirti, dugne skylių kol kas nerasta, arkos ir slenksčiai taip pat sveiki. Vienintelė bėda, kurią spėjau pastebėti - prarūdijęs lonžeronas. Neabejoju, kad ardant atsiras vietų, kurias teks virinti, tačiau darbo neturėtų būti itin daug. Liūdnesnė situacija su chromuotomis dalimis. Abu buferiai sulankstyti, priekinės grotelės, ir "ūsai" parūdiję. Visos išorinės rankenėlės, taip pat ir bagažinės vyriai ir žibintai pasišiaušę taškais, tad nemažą dalį reiktų perchromuoti. Tiesa, pats esu labiau linkęs ieškoti kitų, geros būklės dalių. Iš salono irgi ne kažin kas likę, panelės plastmasės tradiciškai deformavosi, priekinė sėdynė sunykusi. Planuoju saloną daryti dvispalvį, tad yra mintis ieškoti tokių sėdynių ir apmušalų, kad pagal juos pūdų galima persiūti ir sutvarkyti.
Prieš kelias savaites su tėvuku bandėme užvesti. Sankabos nėra, užvedimo spynelė ir neveikia (reikės naujos, nes esamoje nė raktelio nėra, tad teko pasiskolinti nuo UAZ'o), bet gyvybės variklis turi. Pakeitus žvakių laidus bei sudėję naujas žvakes, radome kibirkštį. Nors neaišku, kiek laiko variklis nebuvo judintas, tepalą radome šviesų, senosios žvakės nebuvo užakę, tad radinys džiugino. Ir, nors tikslo nepasiekėme, labai nedaug trūko, tad prikišus nagus prie starterio ir laidyno, neabejoju, kad užsivestų. Tad dabar iškilo dilema su varikliu, ar užvedus žiūrėti būklę, ir jei viskas gerai, palikti kaip yra, ar vis tik daryti kapitalinį remontą. Aš linkęs rinktis antrą variantą.
Taigi pradžiai tiek apie mano Moskvich. Įkeliu kelias nuotraukas, kaip atrodė prieš pradedant ardymą.
Prikabinti failai: |
image_1.jpg [ 112.51 KiB | Peržiūrėta 2919 kartus(ų) ]
|
image_2.jpg [ 89.02 KiB | Peržiūrėta 2919 kartus(ų) ]
|
image_3.jpg [ 110.11 KiB | Peržiūrėta 2919 kartus(ų) ]
|
image_4.jpg [ 105.09 KiB | Peržiūrėta 2919 kartus(ų) ]
|
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2014 Bal 06 Sek, 13:13 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8593 Miestas: Alytus
|
Tų pačių metų kaip ir mano M407. Ir spalva tokia pat arba panaši. Labai smagu, kad turėsim draugą. Įdomu, koks kėbulo numeris?
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Gizas
|
Parašytas: 2014 Bal 06 Sek, 18:09 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgp 04 Pir, 11:08 Pranešimai: 46 Miestas: Ukmerge, Vilnius
|
Kėbulo numerį parašysiu kitą savaitę, kuomet prieisiu prie automobilio. Spalva tai kažkoks chameleonas, kai pirmą kartą pamačiau nuotrauką, atrodė mėlynas (teisybės dėlei, tokios spalvos ir norėjau, nes man M407 mėlynos spalvos - tas pats kaip ir Ford Mustang raudonas, taip turi būt ir viskas :)), bet gyvai pamačius jau panašesnis į žalią, kas parašyta ir dokumentuose.
Dažomas bus spalva, kuri rusiškai vadinasi "biryuza", kas lietuviškai yra turkis, mėlynai žalias mineralas. Taip galėsiu kaip įmanoma pritraukti iki sau mėgstamos mėlynos spalvos, tačiau taip pat bus išlaikyta originali žalia spalva. Du zuikiai vienu šūviu.
|
|
Į viršų |
|
|
rcepa
|
Parašytas: 2014 Bal 06 Sek, 18:30 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 22 Ket, 16:20 Pranešimai: 1966 Miestas: Vilnius
|
Kolega, dėl tepalo skaidrumo neapsigauk.Jei ilgai stovėjo visa bjaurastis nusėdo karterio apačion, sujudinsi, pakelsi.. Žiūrėk dar kokią bėdą prišauksi.Ar ne geriau būtų pasikeisti tepalą ir filtrus pačiupinti, o tik paskui bandyti įkvėpti varikliui gyvybę? Suprantu, kad labai jau norisi
_________________ Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2014 Bal 17 Ket, 6:02 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
Sėkmės darbuose, neblogas moskvičiukas. Pastebėjau kad kapoto lašas yra nuo 403, turėtų būt vėlevėlė. Gal Arisimo pakomentuos kaip ten stopai ėjo pagal metus. Pečiuko nėra?
|
|
Į viršų |
|
|
pofke333
|
Parašytas: 2014 Bal 17 Ket, 16:36 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Rgp 26 Ket, 10:37 Pranešimai: 106 Miestas: Vilnius.
|
rcepa teisingai sake, kad gal geriau pasikeisk iskart tepalus su filtrais.Nes ir siaip kai pilamas geras tepalas, automobiliuose jis pajuoduoja na per kokius 1000km.ir tai nereiskia kad jis blogas, o vat kad buna tokiu tepalu, kurie buna sviesus nuo keitimo iki keitimo, tada tikrai nieko gero nereikskia, atvirksciai kad pats pigiausias tepalas, mano ziniomis.pasikeisk del viso pikto, daug tokiam automobiliukui nekainuos.lasas juroje jei planuojate restauruot pilnai :)
|
|
Į viršų |
|
|
Gizas
|
Parašytas: 2014 Geg 05 Pir, 9:57 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgp 04 Pir, 11:08 Pranešimai: 46 Miestas: Ukmerge, Vilnius
|
Ačiū, kolegos, už gerus žodžius ir patarimus. Variklio judint daugiau nebebandėme, nes nugalėjo sprendimas, jog iškeltas variklis bus perrenkamas. Tad dabar nebėra prasmės, juolab, kad įsibėgėjo ardymo darbai :)
Daugumos blizgučių, tame tarpe ir vėlevėlės, teks ieškoti kitų. Liūdna, kad, iš pažiūros atrodo, yra daug maž viskas, ko reikia, tačiau būklė netenkina. Arba korozijos paveikta, arba sulankstyta, ar "spuogais" nuėje. Kadangi bent jau kol kas dalių chromuot negalvoju, tikiu, kad pavyks surasti geresnės būklės dalis, kurias bus galima nupoliravus uždėti. Kaip ten bebūtų, dabar jau aišku, kad reikės abiejų buferių, grotelių ir "ūso", visus išorinių durų rankenėlių, velėvėlės, ženkliuko. Farų būklė taip pat netenkina, tad bus ieškomos kitos ar komplektuojamos.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Kaip jau minėjau, įsibėgėjo ardymas. Pirmiausia atlaisvintas garažas ir mašina patalpinta po stogu, kad būtų galima darbuotis ir prastesniu oru. Vietos nėra kažin kiek, bet apeit ratu ir krapštytis užtenka. Nuardytas dalis sandeliuoju kitur
2 (4).JPG [ 118.86 KiB | Peržiūrėta 2169 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Gizas
|
Parašytas: 2014 Geg 06 Ant, 11:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgp 04 Pir, 11:08 Pranešimai: 46 Miestas: Ukmerge, Vilnius
|
Galas jau beveik išardytas, liko tik posparnį nusukt, o likę darbai jau apačioje - bakas, duslintuvas, kuro sistema, tiltas ir t.t.. Galo ardymas lengvesnis nei priekio, ne tik dėl "agregatų" skaičiaus, bet ir dėl pačio priėjimo prie varžtų. O ir taisyklė, kad iš dvidešimt varžtų vienas niekaip neatsisuka, pasitaikė tik vieną kartą.
Beje, gal kokių patarimų turite, kaip atsukti durų vyrių varžtus, kur į kėbulą prisisuka? Viena duris nuėmiau, tik vėl gi, ties vienu varžtu teko pavargti, bet kitų durų nei vieno varžto nepajudinau. Baisu išmalt su atsuktuvu.
Įdomi tendencija, kad kėbulas daugiau rūdija kairėje pusėje. Dešinėje atsuktuvas, kiek žiūrėjau, niekur nelenda, o va kairėje yra nemažai vietų, kur teks lopyti.
Prikabinti failai: |
1 (3).JPG [ 115.42 KiB | Peržiūrėta 2043 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Pasirodė ir pirmasis puvinys. Kairė galinė arka papuvus.
2 (1).JPG [ 127.64 KiB | Peržiūrėta 2043 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Ta pati problema, tik iš kitos pusės. Atsiprašau dėl nuotraukos kokybės, ganėtinai tamsu garaže vietomis, bet stengiausi kaip galėdamas
3 (1).JPG [ 97.92 KiB | Peržiūrėta 2043 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: O čia dar vienas prarūdijimas, kairiojo galinio sparno tvirtinimo taškai.
2 (5).JPG [ 167.54 KiB | Peržiūrėta 2043 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 27 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 28 Sek, 16:48
gkeleris
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|