Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
mindaugas1988
|
Parašytas: 2015 Rgp 17 Pir, 13:37 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2015 Rgp 17 Pir, 13:29 Pranešimai: 5
|
kęstutis rašė: Šią žiemą planuoju remontuoti variklį. Tai 488 S2 modelio. 4cilindrų -1003cm kubatūros. Vožtuvai stovi variklio bloke. Vienas vožtuvo kėliklis (detalė stovinti tarp dujų paskirstymo velenėlio ir vožtuvo kotelio) įtrūkęs. Pagamintas iš ketaus ir gale prilyditas kietmetalis. Bandžiau virinti ketaus elektrodu, tačiau nesėkmingai - trūksta kitoje vietoje. Reikėtų šią detalę pagaminti naują arba pritaikyti iš kitos transporto priemonės. Didžiausia problema dėl detalės gale užgrūdinto kietmetalio padarymo. Šios detalės skersmuo 25mm, aukštis 41mm. Gal kas turite šiuo klausimu pasiūlymu? Gal panašūs vožtuvų kėlikliai stovi M400 modelyje ar kur kitur? Prikabintas failas: DSC04633.JPG Prikabintas failas: DSC04635.JPG norint kad ketus netrūkinėtų jy virinant detalę reik pirma įkaityt iki kritinės temperatųros, tada atliekamas suvirinimas ketaus suvirinimo elektrodais, o po to detalė panardinama į smėly ar kita karščio izoletorių ir tenai lėtai aušinama nes jai tu bandysi virint šaltą ketų jis turi savybę trūkinėt todėl tau nieko gero nesigaus
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
mindaugas1988
|
Parašytas: 2015 Rgp 18 Ant, 9:29 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2015 Rgp 17 Pir, 13:29 Pranešimai: 5
|
kęstutis rašė: Ačiū už komentarą. Su šia detale problema išspręsta pagaminant kitą. Bet kalbant bendrai apie ketaus virinimą Jūsų teorija teisi. Mano atvėju tai nepavyko, nes bandžiau naudoti elektrodus ketui kurie pagal gamintojo nurodymus reikalauja virinti su pertraukimais įvedant į detalę kuo mažesnę šilumą. Esu prieš tai virinęs kito automobilio kolektorių - gavosi puikiai. Manau bėda ta kad ši detalė turi mažą kūno svorį ir tuoj pat virinant įkaito. Jūsų variantu įkaitinus detalę iki raudonumo ir kol pradėsi virinti ji staiga pati stipriai atvės ir taip pat manau gero rezultato nebūtų buvę, nes mažas bendras svoris. Beto visą detalę įkaitinus iki kritinės temperatūros manau atsileitu detalės galo užgrūdinimas. todėl įkaitinus detalę iki kritinės temperatūros jau reikia būt pasiruošus virint nors ketus yra toks metalas kuris labai gerai laiko šilumą beto prieš tai reikia būt ties įtrūkimo vietom ant kiekvieno galo išgrežus mažiukes skylutes, ir jai detalė storesnė tai tada su metalo frezeriu padaryt V formos išdrožas tada įkaitinus galima virint.
|
|
Į viršų |
|
|
mindaugas1988
|
Parašytas: 2015 Rgp 18 Ant, 14:20 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2015 Rgp 17 Pir, 13:29 Pranešimai: 5
|
kęstutis rašė: Mindaugai virinimo teorija aiški, bet neatsakėt į klausimą. Ar įkaitinus detalę iki kritinės temperatūros nebūtų atsilaidinusi detalės užgrūdinta vieta, ar kaitinant detalė nebūtų sugadinta? nea nebūt nes ketus yra toks metalas kuris yra pakankamai trapus, nes jis savyje turi nuo 2% iki 4% anglies priemaišų todėl norint jy suvirint reik detalę tolygiai įkaitint iki artimos suvirinimui temperatūros, tada atlikus suvirinimą detalę panardint į smėly ar kita šilumą sulaikančia medžiagą, ir palikt keliom dienom kad ji natūraliai atvėstų nes jai bandysi detalia staigiai aušint tai metalas turi tokia savybę šaltyje trauktis jai neklystu todėl kad sumažint tai ir reik detalę lėtai aušint. https://www.youtube.com/watch?v=Yopcz-IYDyQ jai angliškai supranti tai štai video tai biskydaugiau papasakos ar daugiau o beto šaltą ketų virinant detalę greičiau sugadinsi nei ja įkaitinant iki artimos suvirinimui temperatūros, nes kaip pvz metalą virinant su juo galima staigiai virinant įkaitinant ir tada staigiai aušint nes metalas nėra trapus jis elastiškas, todėl nebijo staigių temperatūrų svyravimų, na o ketus yra su gan aukštu anglies priemaišų kiekiu todėl jam staigūs temperatūrų pokyčiai kitaip sakant kenksmingi o įkaitinus tolygiai artimai suvirinimo temperatūrai ir poto tolygiai ir lėtai aušinant tas stresas minimaliai yra sumažinamas "ps. blin čia temą užvedėm kad man ir pačiam teoriją reik prisimint iš metalurgijos klasiū profesinėi mokykloi "
|
|
Į viršų |
|
|
mindaugas1988
|
Parašytas: 2015 Rgp 18 Ant, 15:15 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2015 Rgp 17 Pir, 13:29 Pranešimai: 5
|
kęstutis rašė: Va būtent šia technologija kaip parodyta Jūsų asiūstame faile aš ir virinau įvedant kuo mažesnę šilumą. Ir filmuke nesimato greičių dėžės kaitinimo . Jūsų vardinama technologija naudojama jau nuo senų laikų kol nebuvo spec. elektrodų. Tačiau kaitinant mano turėtą detalę aš manau būčiau sugadinęs jos užkietintą paviršių kuris turi trintis su dujų paskirstymo velenėliu. del to gali būt. aš neesu suvirintojas tik pabandžiau nupasakot kiek žinau iš bendro išprusimo iš esmės tai apie ta suvirinimą galima netgi atskirą temą pakurt ir manau čia visiem tai būt naudinga. nes restauruojant automobilius tai sudaro apie 70% viso darbo
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2016 Vas 21 Sek, 20:32 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
Projektas iki pavasario miega žiemos miegu - garažas ne šildomas, dirbti šalta. Įkeliu kelias nuotraukas rudens darbų. Stogas gamykliškai padarytas iš dviejų dalių, kuris tarpusavyje ir su kėbulu sujungtas alavo lydmetaliu. Stogo stabilumui , iš vidaus pagamintas karkasas iš trijų laikiklių. Prikabintas failas:
DSC05234.JPG [ 105.45 KiB | Peržiūrėta 2312 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05235.JPG [ 159.99 KiB | Peržiūrėta 2312 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05840.JPG [ 108.66 KiB | Peržiūrėta 2312 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2016 Vas 21 Sek, 20:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
Kelios glaistymo darbų nuotraukos. Prikabintas failas:
DSC05421.JPG [ 121.81 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05417.JPG [ 183.17 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05254.JPG [ 115.8 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05250.JPG [ 137.58 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05251.JPG [ 135.46 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05423.JPG [ 156.63 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 30 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|