Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

RENAULT 1950m. Fourgonnette
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=59439
Puslapis 923

Autorius:  mindaugas1988 [ 2015 Rgp 17 Pir, 13:37 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

kęstutis rašė:
Šią žiemą planuoju remontuoti variklį.
Tai 488 S2 modelio. 4cilindrų -1003cm kubatūros.
Vožtuvai stovi variklio bloke.

Vienas vožtuvo kėliklis (detalė stovinti tarp dujų paskirstymo velenėlio ir vožtuvo kotelio) įtrūkęs. Pagamintas iš ketaus ir gale prilyditas kietmetalis. Bandžiau virinti ketaus elektrodu, tačiau nesėkmingai - trūksta kitoje vietoje. Reikėtų šią detalę pagaminti naują arba pritaikyti iš kitos transporto priemonės. Didžiausia problema dėl detalės gale užgrūdinto kietmetalio padarymo.
Šios detalės skersmuo 25mm, aukštis 41mm.
Gal kas turite šiuo klausimu pasiūlymu? Gal panašūs vožtuvų kėlikliai stovi M400 modelyje ar kur kitur?
Prikabintas failas:
DSC04633.JPG
Prikabintas failas:
DSC04635.JPG

norint kad ketus netrūkinėtų jy virinant detalę reik pirma įkaityt iki kritinės temperatųros, tada atliekamas suvirinimas ketaus suvirinimo elektrodais, o po to detalė panardinama į smėly ar kita karščio izoletorių ir tenai lėtai aušinama nes jai tu bandysi virint šaltą ketų jis turi savybę trūkinėt todėl tau nieko gero nesigaus

Autorius:  kęstutis [ 2015 Rgp 17 Pir, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Ačiū už komentarą. Su šia detale problema išspręsta pagaminant kitą. Bet kalbant bendrai apie ketaus virinimą Jūsų teorija teisi. Mano atvėju tai nepavyko, nes bandžiau naudoti elektrodus ketui kurie pagal gamintojo nurodymus reikalauja virinti su pertraukimais įvedant į detalę kuo mažesnę šilumą. Esu prieš tai virinęs kito automobilio kolektorių - gavosi puikiai. Manau bėda ta kad ši detalė turi mažą kūno svorį ir tuoj pat virinant įkaito. Jūsų variantu įkaitinus detalę iki raudonumo ir kol pradėsi virinti ji staiga pati stipriai atvės ir taip pat manau gero rezultato nebūtų buvę, nes mažas bendras svoris. Beto visą detalę įkaitinus iki kritinės temperatūros manau atsileitu detalės galo užgrūdinimas.

Autorius:  mindaugas1988 [ 2015 Rgp 18 Ant, 9:29 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

kęstutis rašė:
Ačiū už komentarą. Su šia detale problema išspręsta pagaminant kitą. Bet kalbant bendrai apie ketaus virinimą Jūsų teorija teisi. Mano atvėju tai nepavyko, nes bandžiau naudoti elektrodus ketui kurie pagal gamintojo nurodymus reikalauja virinti su pertraukimais įvedant į detalę kuo mažesnę šilumą. Esu prieš tai virinęs kito automobilio kolektorių - gavosi puikiai. Manau bėda ta kad ši detalė turi mažą kūno svorį ir tuoj pat virinant įkaito. Jūsų variantu įkaitinus detalę iki raudonumo ir kol pradėsi virinti ji staiga pati stipriai atvės ir taip pat manau gero rezultato nebūtų buvę, nes mažas bendras svoris. Beto visą detalę įkaitinus iki kritinės temperatūros manau atsileitu detalės galo užgrūdinimas.

todėl įkaitinus detalę iki kritinės temperatūros jau reikia būt pasiruošus virint nors ketus yra toks metalas kuris labai gerai laiko šilumą beto prieš tai reikia būt ties įtrūkimo vietom ant kiekvieno galo išgrežus mažiukes skylutes, ir jai detalė storesnė tai tada su metalo frezeriu padaryt V formos išdrožas tada įkaitinus galima virint.

Autorius:  kęstutis [ 2015 Rgp 18 Ant, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Mindaugai virinimo teorija aiški, bet neatsakėt į klausimą. Ar įkaitinus detalę iki kritinės temperatūros nebūtų atsilaidinusi detalės užgrūdinta vieta, ar kaitinant detalė nebūtų sugadinta?

Autorius:  mindaugas1988 [ 2015 Rgp 18 Ant, 14:20 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

kęstutis rašė:
Mindaugai virinimo teorija aiški, bet neatsakėt į klausimą. Ar įkaitinus detalę iki kritinės temperatūros nebūtų atsilaidinusi detalės užgrūdinta vieta, ar kaitinant detalė nebūtų sugadinta?

nea nebūt nes ketus yra toks metalas kuris yra pakankamai trapus, nes jis savyje turi nuo 2% iki 4% anglies priemaišų todėl norint jy suvirint reik detalę tolygiai įkaitint iki artimos suvirinimui temperatūros, tada atlikus suvirinimą detalę panardint į smėly ar kita šilumą sulaikančia medžiagą, ir palikt keliom dienom kad ji natūraliai atvėstų nes jai bandysi detalia staigiai aušint tai metalas turi tokia savybę šaltyje trauktis jai neklystu todėl kad sumažint tai ir reik detalę lėtai aušint. https://www.youtube.com/watch?v=Yopcz-IYDyQ jai angliškai supranti tai štai video tai biskydaugiau papasakos ar daugiau o beto šaltą ketų virinant detalę greičiau sugadinsi nei ja įkaitinant iki artimos suvirinimui temperatūros, nes kaip pvz metalą virinant su juo galima staigiai virinant įkaitinant ir tada staigiai aušint nes metalas nėra trapus jis elastiškas, todėl nebijo staigių temperatūrų svyravimų, na o ketus yra su gan aukštu anglies priemaišų kiekiu todėl jam staigūs temperatūrų pokyčiai kitaip sakant kenksmingi o įkaitinus tolygiai artimai suvirinimo temperatūrai ir poto tolygiai ir lėtai aušinant tas stresas minimaliai yra sumažinamas "ps. blin čia temą užvedėm kad man ir pačiam teoriją reik prisimint iš metalurgijos klasiū profesinėi mokykloi :D "

Autorius:  kęstutis [ 2015 Rgp 18 Ant, 15:00 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Va būtent šia technologija kaip parodyta Jūsų asiūstame faile aš ir virinau įvedant kuo mažesnę šilumą. Ir filmuke nesimato greičių dėžės kaitinimo :mirkt: . Jūsų vardinama technologija naudojama jau nuo senų laikų kol nebuvo spec. elektrodų. Tačiau kaitinant mano turėtą detalę aš manau būčiau sugadinęs jos užkietintą paviršių kuris turi trintis su dujų paskirstymo velenėliu.

Autorius:  mindaugas1988 [ 2015 Rgp 18 Ant, 15:15 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

kęstutis rašė:
Va būtent šia technologija kaip parodyta Jūsų asiūstame faile aš ir virinau įvedant kuo mažesnę šilumą. Ir filmuke nesimato greičių dėžės kaitinimo :mirkt: . Jūsų vardinama technologija naudojama jau nuo senų laikų kol nebuvo spec. elektrodų. Tačiau kaitinant mano turėtą detalę aš manau būčiau sugadinęs jos užkietintą paviršių kuris turi trintis su dujų paskirstymo velenėliu.

del to gali būt. aš neesu suvirintojas tik pabandžiau nupasakot kiek žinau iš bendro išprusimo iš esmės tai apie ta suvirinimą galima netgi atskirą temą pakurt ir manau čia visiem tai būt naudinga. nes restauruojant automobilius tai sudaro apie 70% viso darbo

Autorius:  kęstutis [ 2016 Vas 21 Sek, 20:32 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektas iki pavasario miega žiemos miegu - garažas ne šildomas, dirbti šalta.
Įkeliu kelias nuotraukas rudens darbų.
Stogas gamykliškai padarytas iš dviejų dalių, kuris tarpusavyje ir su kėbulu sujungtas alavo lydmetaliu.
Stogo stabilumui , iš vidaus pagamintas karkasas iš trijų laikiklių.
Prikabintas failas:
DSC05234.JPG
DSC05234.JPG [ 105.45 KiB | Peržiūrėta 2323 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05235.JPG
DSC05235.JPG [ 159.99 KiB | Peržiūrėta 2323 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05840.JPG
DSC05840.JPG [ 108.66 KiB | Peržiūrėta 2323 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2016 Vas 21 Sek, 20:41 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Kelios glaistymo darbų nuotraukos.
Prikabintas failas:
DSC05421.JPG
DSC05421.JPG [ 121.81 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05417.JPG
DSC05417.JPG [ 183.17 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05254.JPG
DSC05254.JPG [ 115.8 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05250.JPG
DSC05250.JPG [ 137.58 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05251.JPG
DSC05251.JPG [ 135.46 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC05423.JPG
DSC05423.JPG [ 156.63 KiB | Peržiūrėta 2320 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2019 Spa 20 Sek, 12:22 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

-
Prikabintas failas:
DSC05413.JPG
DSC05413.JPG [ 254.37 KiB | Peržiūrėta 2006 kartus(ų) ]

Puslapis 923 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/