Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Puikus darbas
Laukiam tęsinio. Kantrybės autoriui.
Laukiam tęsinio. Kantrybės autoriui.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Ledūklis rašė:Kokiu tikslu smėliuotas stogas iš vidaus?
Tikslas vienas ir tas pat - rūdžių šalinimas. Tokių metų automobiliui idealios vietos nėra. Jei konkrečiau tai šiam automobiliui gamykliškai stoge įrengtas liukas. Liuko mechanizmas sukasi prie stogo iš vidaus. Taigi kur sąlyčio taškai, ten ir rudžių židiniai. Stogo "odos" palaikymui ties liuku konstrukcijos sutvirtinimas papuvęs ir besiliesdamas prapūdė ir patį stogą - teko lupti stogo sutvirtinimą, viską smėliuoti, lopyti stogą, dėti naują stogo sutvirtinimą.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
kiek kainavo smeliavimas?
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
viktoras rašė:kiek kainavo smeliavimas?
Smėliavimas dar nebaigtas liko dugnas, durys , liukas. Laukiu sausų orų ir laisvo laiko. Bet kai aš pats sau smėliuoju tai kainuoja - 2eurai už smėlį iš karjero ir elektros sąnaudos.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Darbo eigoje pastebėjau įdomų faktą, kad Prancūzai automobilio gamyboje taupydami metalą skardos atliekas virindavo į krūvą ir štampuodavo detales vėl.
Keli pastebėti gamykliški skardos gabalų jungimai:
Keli pastebėti gamykliški skardos gabalų jungimai:
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kelios nuotraukos iš dugno smėliavimo. Sudėtingiausias smėliavimo darbas tai galinių ratų arkos ir galiniai sparnai iš vidaus, nes smėliuojant tas kišenes gaunasi dulkių debesis ir nebematyti ką darai.
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kelios nuotraukos iš liuko remonto.
Liuko drenažiniam loviui teko virinti drenažinius vamzdelius. Po to smėliuoti.
Liuko drenažiniam loviui teko virinti drenažinius vamzdelius. Po to smėliuoti.