Puslapis 1223

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 01 Spa 2018, 22:16
kęstutis
DSC09088.JPG
DSC09092.JPG
DSC09093.JPG
DSC09091.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 02 Spa 2018, 18:48
kęstutis
DSC09143.JPG
DSC09147.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 02 Spa 2018, 18:53
kęstutis
Pagaminti rankinio trosai. Prijungtas galinis tiltas.
DSC09140.JPG
DSC09141.JPG
DSC09151.JPG
DSC09153.JPG
DSC09155.JPG
DSC09156.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 02 Spa 2018, 18:58
kęstutis
DSC09159.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 06 Spa 2018, 20:49
kęstutis
Dirbta prie signalų. Ardant automobilį pastebėjau kad garso signalai sudėti skirtingi. Maniau kad sudėta kas papuolė. Vienas kaip žigulinis :roll: .
DSC09103.JPG
DSC09095.JPG
DSC09101.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 06 Spa 2018, 21:48
kęstutis
Bet pasigilinus literatūroje ir nusmėliavus paaiškėjo kad jie abu originalūs, net įkalti metai atitinka automobilį. :D
DSC09133.JPG
DSC09134.JPG
DSC09135.JPG
c-62e-001-001.jpg

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 06 Spa 2018, 22:04
kęstutis
Vidus mechanizmų tvarkingas. Pravaliau tik kontaktus. Išorė smėliuota, gruntuota, dažyta. Signalai išbandyti - garsus leidžia :orkestras:
DSC09216.JPG
DSC09245.JPG
DSC09242.JPG
DSC09244.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 20 Spa 2018, 20:06
kęstutis
Gautas pirkti naujas pagrindinis stabdžių cilindras Lietuvoje. Visos jungtys colinės sistemos ir atitiko senus antgalius. Bet prie cilindro apsauginė guma nesikomplektavo. Auto parduotuvėje tokios didelės neradau, bet apsilankius traktorinėnėje kažkokią tinkamą gavau nuo gaz ar kamaz :D . Pagamintas naujas vamzdelis, kuris jungs stabdžių cilindrą su hidrolio bakelį. Cilindras prisuktas prie pėdalų mechanizmo.
DSC09327.JPG
DSC09318.JPG
DSC09320.JPG
DSC09324.JPG
DSC09339.JPG
DSC09335.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 21 Spa 2018, 22:45
Direktorius
Gražiai darbai vyksta. Pagal Vokietijos senu auto vertinimas pretenduoja i 1 lygi ( pilnai restauruotas, kaip naujas arba geresnis negu naujas). Ar darbu savikaina ne didesne negu jis 1 lygio kainuoja?

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Spa 2018, 10:02
kęstutis
Direktorius rašė:Gražiai darbai vyksta. Pagal Vokietijos senu auto vertinimas pretenduoja i 1 lygi ( pilnai restauruotas, kaip naujas arba geresnis negu naujas). Ar darbu savikaina ne didesne negu jis 1 lygio kainuoja?

Stengiuosi dirbti kuo sąžiningiau. Bet aš ne profesionalas, o tik mėgėjas. Tai prilyginti savo atliekamų darbų taip aukštai keliamiems 1 lygio reikalavimams nedrįstu. Labai įdomi nuotrauka su kainomis, gal žinoma kelintų metų šis leidinys? Prancūzijoje yra restauratorių firmos, kurios restauruoja ir Peugeot-203, bei talpina savo darbus į internetinį savo puslapį. Tai ten kai pasižiūriu, tai tikrai sugeba daryti pirmam lygiui. Ir pastebėjau kad daugiau restauruojama šio modelio kabrioletų, nei sedanų. Na pagal kainų skirtumą dabar suprantama :lol: . Kas dėl darbų savikainos, tai retorinis klausimas. Jei tektų samdyti visus darbus, tai net nežinau kur liktų galutinė kaina :galvoti: . Didumą darbų atlieku šiam automobiliui pats - virinimas, smėliavimas, glaistymas, dažymas, variklio remontas, surinkinėjimas ir t.t. Tai šie darbai man finansiškai nekainuoja. Lieka pirkti medžiagas, dalis,bei sunaudota daug........daug laisvalaikio. Dalių kainos šiek tiek kandžiojasi, nes pagrinde tenka siųstis iš Prancūzijos. Susidursiu su rankenėlių ir kitų detalių problema, kurios pagamintos iš silumino. Jos visos pakeltos spuogų - alerginis susirgimas :roll: ir Lietuvoje nėra nei vienos firmos kuri sugebėtų ant šio metalo padengti naują chromo dangą. Tiesa yra Kaune vienas privatininkas kuris giriasi galintis atlikti šiuos darbus, bet atsiliepimų apie atliktus jo darbus kaip ir negirdėti. Vienas pasakojo kad Volgos rankenėles išlaikė puse metų. Tai jei įduosiu ir kas dings :apalpti: . Salono ir stogo siuvimui iš idėjos norėtųsi tapti pačiam ir siuvėju, nes kur bandau tartis su profesionaliu siuvėju varo į neviltį - viską jam turi duoti: pagaminti stogo formos iškarpas, pagal kurias jis pasiūs, o dedu vėl aš pats. Durų apmušimų plaušus gaminu aš, o siuvėjas tik aplenks. Pačias sėdynes siutų siuvėjas. Visas likusias šonų apdailų iškarpas vėl daryti man. Na ir visas salono surinkimas gultų ant mano pečių. Žodžiu siuvėjas nelenda lauk iš savo dirbtuvių, o aš tampu atsakingas už atliktus darbus. Tai kaip dar bus su salono siuvimu - nežinau.