Puslapis 8 iš 23
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 20 Geg 2018, 21:13
kęstutis
Prisukti priekiniai sparnai, slenksčiai, galinis kapotas. Įdėtos durys.
Vykdomi glaistymo darbai - ilgas, alinantis darbas kai reikia glaistyti absoliučiai visas kėbulo dalis.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 20 Geg 2018, 21:16
kęstutis
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 29 Geg 2018, 12:14
kęstutis
Padengta antikorozine danga visų durų vidus.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 29 Geg 2018, 12:21
kęstutis
Ant grunto dugnas padengtas graviteksu kaip padas ir išdžiovinus po kelių dienų antikorozinė danga Dinitrol UBS482.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Lie 2018, 19:39
kęstutis
Pradedamas išrinkinėti priekinis tiltas. Nuėmus būgną kaladėlės rastos kaip ir naujai kniedytos. O nuėmus kitą būgną
neradau abiejų kaladžių, dviejų spyruoklių ir vieno prispaudėjo
Perkant automobilį pardavėjas minėjo, kad buvo užkepę ratai. Tai meistras tvarkė kad eitų stumdyti ant tralo. Klausiau tai gal ką išėmė lauk? - jei ką išėmė tai viską rasi bagaže. Tai bent paremontavo ir į bagažą įdėti pamiršo
. Na kalades teks bandyti siųstis iš Prancūzijos, bet ten jų parduotuvės tinklalapyje įrašyta įdomi sąlyga, kad pagal jų įstatymo straipsnį kaladėlės bus siunčiamos iš anksto apmokėjus ir gavus iš pirkėjo senas
tai nežinau ar gausiu aš iš jų, nes senų tai neturiu. Jei negausiu, kitas variantas bus pasigaminti. Galvojau kad pavyks pritaikyti nuo Volgos, bet pasirodo kad ne, nes Volgos būgno vidus 280mm diametro, o pas manę 255mm.
Amortizatoriuose tepalo rasta vos ne iki pat viršaus - ar tiek daug turi būti? Vaikšto puikiai su apkrova. Norėjau pakeisti riebokšlius naujais. Vieną pusę nuėmus radau riebokšlį minkštą puikios būklės ir specifinis - be jokios spyruoklės. Tokio originalaus naujo nerandu tai liksiu seną. Bet norint prieiti prie antro, reiktų iškalti ašį, o ji nei krust lauk. Bandžiau atsukti apatinius dangtelius vamzdiniu raktu tai ir tie nei krust. Gal kas esate ardęs svirtinius amortizatorius ir pakomentuotumėt kaip reikalui esant juos išardyti? Kokį tepalą ten pilti? - gal kur į vairo stiprintuvus pilasi, ar kur į traktorių hidro sistemas naudoja?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Rgs 2018, 21:40
kęstutis
Surinkti ir nudažyti priekiniai amortizatoriai.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:09
kęstutis
Išardytas galinis tiltas. Ką buvo galima - smėliuota, kitos dalys šveistos vėliniu šepečiu.Pakeisti amortizatorių selinblokai.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:22
kęstutis
Per galinį reduktorių buvo pribėgę į kardano apsauginį vamzdį tepalo. Nors ten jo neturi būti nes stovi tepimo taškas. Na maniau kad rasiu blogą riebokšlį. Bet išardžius radau ten fibrą ir ji kaip nauja. Apsauginis dangtelio guminis žiedas taip pat geras. Tai net nežinau
kaip tas tepalas kardane atsiranda
Na galvoju renkant ten papildomai ir riebokšlį pastatyti.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:28
kęstutis
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 13 Rgs 2018, 09:22
kęstutis
Smėliuota ir gruntuota priekinio tilto dalys ir galinės spyruoklės.