III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
Variklio tarpinių gamyba Restauruojant variklį teko gamintis tarpines. Pritaikiau gan paprastą tarpinių pagaminimo būdą, kuris išdėstomas žemiau.
Metodika
1. Ant paviršiaus, kuriam gaminama taprinė naudojant pieštukinius klijus lipdomas paprastas popieriaus lapas. Jeigu popieriaus lapas per mažas suklijuoti kelis lapus. 2. Trupinamas pieštuko grafitas ant popieriaus paviršiaus 3. Grafitas paskirstomas lapo paviršiuje iki aiškaus tarpinės kontūro atsiradimo. Jeigu grafito per mažai pakartoti antrą žingsnį. 4. Popierius su tarpinės kontūru priklijuojamas prie būsimos tarpinės medžiagos. 5. Pagal popierinį kontūrą išpjaunama tarpinė
Užsiregistravo: 2014 Geg 20 Ant, 7:53 Pranešimai: 157 Miestas: Kaunas
Įdomus tarpinių gaminimo būdas. Aš gaminu tarpines sunkiojo transporto pavarų dėžėm, tai renkuosi paprastesnį būdą - korpusą, kur bus tarpinė patepu "atrabotke", uždedu paranitą, švelniai patrinu ir gaunasi puikus antspaudas, belieka tik iškirpti. Dėl paranito tai Plastenoj yra ir plonesnių - 0,5 ar 0,3 mm storio, tik kad parduodama dideliais lapais 2x2 m. Taip pat mano gamybos metodui labiau tinka Reinz paranitas, nes viena jo puse neslidi.
Užsiregistravo: 2010 Bir 08 Ant, 15:58 Pranešimai: 146
Dar paprastesnis būdas yra uždėt elektrokartoną ar paranitą ant korpuso ir su mažu plaktuku apkalti per kantą. labai getai atsispaudžia kontūrai. Kad nepasislinktų reikia į dvi skyles varžtus įkišti per paranitą.
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
Variklio cilindro dažymas Internete pilna pavyzdžių Pannonijų variklių su nudažytais cilindrais. Nusprendžiau savo cilindrą tai pat pagražinti. Dažytojai cilindrą dengti milteliniais dažais mane atkalbino, kadangi cilindrui įkaitus dažai suminkštėja - trumpėja tarnavimo laikas. Cilindrui nudažyti senukuose radau aerozolinius karščiui atsparius dažus skirtus išmetimo kolektoriams dažytis. Jie atlaiko temperatūrą iki 600~650 laipsnių. Nudažius rezultatu likau patenkintas.
Prieš dažymą cilindro paviršius buvo smėliuojamas (cilindras buvo smėliuojamas kartu su detalėm, kurios paminėtos Variklio paviršių apdirbimas poste) ir nuriebintas acetonu. Cilindrą dažiausi penkiais dažų sluoksniais(užtikrintai). Po kiekvieno sluoksnio cilindrą kepiau įkaitusioje orkaitėje maksimalioje temperatūroje po 15min. Leisdavau cilindrui atvėsti. Tada procesą pakartodavau iš naujo. Ir taip penkis kartus kol višta galutinai iškepė.
Kilo klausymas ar tikrai šio modelio motociklams būdingi juodai nudažytas cilindras ?
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
Variklio greičio dėžės alyva Pannonia variklio sankaba šlapi. T.y. greičių dėžė ir sankaba mirksta toje pačioje alyvoje. Pagal dokumentaciją į variklį alyva pilama vasara SAE 50 1,5 l., žiema SAE 35 1,5 l. Tokių tepalų neradau, įpyliau Manol alyvą UNIVERSAL SAE 15W-40 API SG/CD. Pasekoje pradėjo buksuoti sankaba.
Vėliau patarė pilti dyzelinių variklių alyvą M-10G2K. Jeigu patarėjas neklysta M10 seniau buvo pilama į tokio tipo variklius. Pakeitus variklio alyvą, sankaba kabina užtikrintai.
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
Dėl alyvos taip ir turėtu būti. Kuo klampesnis tepalas, tuo gaunasi didesnis tepalo pleištas tarp detalių -na ir sankabos diskelių. Žinoma greičių dėžėm klampesnis gerai , bet sankabai gaunasi peilis. Šiuolaikiniams motociklams naudoti automobilinio tepalo į greičių dėžes ir tuo pačiu į sankaba negalima. Pilamas tik motociklams skirtas tepalas- 4T. Jų būna taip pat įvairių klampumų, tačiau jie pritaikyti būtent tam kad nebuksuotų šlapios sankabos. Na senuose moto variklių sukimo momentai nėra dideli todėl ant ribos atlaiko ir automobiliniai tepalai.
Užsiregistravo: 2007 Sau 18 Ket, 16:39 Pranešimai: 389 Miestas: Ukmergė
Ką jūs čia vargstat ir išradinėjat dviratį su tom alyvom..Paimi, nusiperki pigiausio dyz tepalo,supili,ir važiuoji.Tas tinka visiems anų laikų motociklams ir nieks ten nebuksuoja.Šitie motociklai neišrankūs.
_________________ Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 13 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume