Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K-750M 1966
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=68923
Puslapis 1619

Autorius:  Vima [ 2018 Lie 29 Sek, 21:57 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Motociklas buvo užkurtas, tačiau ne viskas einasi sklandžiai. Dirba tik vienas cilindras, kitas tiesiog užliejamas benzinu. Na dar taip nesu matęs tiesą sakant, jog benziną pūstų per cilindro išmetimą. Abu karbiuratoriai pirkti dėvėti, todėl kaip jie dirbo nežinau. Abu buvo perrinkti išplauti. Visi ''viduriai'' yra nauji. Todėl nelabai aišku kodėl vienas dirba normaliai, o kitas yra tiesiog kiauras. pabandysiu jį pakeisti kitu, gal pačiam korpuse yra koks akiai nematomas įtrūkimas...

Autorius:  dalius-nsu [ 2018 Lie 29 Sek, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Vima rašė:
Dėl duslintuvų. Kokybė šiaip gera, nelabai radau kur prikibti. Išlankstymas lyg irgi geras, tiesa kilo klausimų dėl galinio bakelio tvirtinimo. Kažkada forume pirkau dvi tvirtinimo dalis, nelabai žinodamas kam jos skirtos. Tai vat dabar jos idealiai tiko galinio bakelio tvirtinimui. Bet tai greičiausiai nėra originalu. Tačiau jeigu bakelis tvirtinasi tiesiai prie rėmo, tada jį reikia gerokai lenkti į viršų. Jį palenkus, bakelio korpusas jau liestųsi su reduktoriaus korpusu. Šitoje vietoje truputį nesuprantu kaip turi būti.
Dar vienas pastebėjimas: alkūnės matyt yra kiek per siauros, nes pro abu cilindrus prasiveržia išmetimo dujos. O gal čia normalus dalykas, nes jos tik įsikiša ir niekaip kitaip nesitvirtina :?


Alkūnės mano manymu per ilgos . Reiktu jas trumpinti . Gali pasitikrinti jei turi pagal originaliu alkūniu ilgius . Bakelis tvirtinasi savarža tiesiog prie remo ausies , perėjimu čia neturi būti . Dabartinėje padetyje sąvarža nusistūmusi į priekį .

Autorius:  AGspecial [ 2018 Lie 29 Sek, 22:55 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Užtat, kad čia ne k-750 alkūnės. Čia M-72, jos buvo tiesios ir šiek tiek ilgesnės. K-750 alkūnės už sujungimo vamzdelio būna šiek tiek išlenktos, todėl duslintuvo galas su bakeliu ein truputį į viršų ir nereikia jokio prailginimo sąvaržai. Anksčiau lenkai kepė ir lenktas alkūnes, bet dabar kiek matau tai visos tiesios..

Autorius:  Vima [ 2018 Lie 30 Pir, 6:26 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

mjoooo, liūdesys. Nežinojau šito niuanso. Patrumpinti alkūnes tai juoko darbas, bet va kaip jas palenkti tai nebežinau. Vamzdis pakankamai storas, plius chromas sutrūkinės. Reiškiasi laikinai turės būti taip kol surasiu sprendimą ar pavyks gauti kitas alkūnes.

iki kur daug maž turi pasibaigti bakelis? Arba gal gali kas pamatuoti alkūnių ilgį nuo sujungimo? Ir kaip dėl alkūnių nesandarumo (ten, kur įsikiša į cilindrą)

Autorius:  dalius-nsu [ 2018 Lie 30 Pir, 8:56 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Jei nedaug lenksi chromas nesutrūkinės .

Autorius:  kęstutis [ 2018 Lie 30 Pir, 11:36 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Tų vamzdžių tarp rankų nepalenksi. Kur bus naudojami atramos ir lenkimo taškai būtina ypatingai saugoti chromą - dėti apsaugas skudurais, vynioti izoliaciją ar ką kitą. Jei lenkiami plonasieniai vamzdžiai gamyboje naudojama į vidų kišamas užapvalintas strypas panašaus diametro kaip vamzdžio vidus. Jei jis storasienis, na gal jei ir lenkimas minimalus - tam santechnikai turi hidraulinius lenktuvus su pusmėnuliais. Tik svarbu nesugadinti, nes kelio atgal nebus.
O kaip atras cilindras, gal atsigavo? Dėl karbo gedimo tai pabandymui galima nutraukti tik jam kuro tiekimą ir likus mažai kuro tuo momentu turi griebti.

Autorius:  Vima [ 2018 Lie 30 Pir, 11:49 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

kęstutis rašė:
Tų vamzdžių tarp rankų nepalenksi. Kur bus naudojami atramos ir lenkimo taškai būtina ypatingai saugoti chromą - dėti apsaugas skudurais, vynioti izoliaciją ar ką kitą. Jei lenkiami plonasieniai vamzdžiai gamyboje naudojama į vidų kišamas užapvalintas strypas panašaus diametro kaip vamzdžio vidus. Jei jis storasienis, na gal jei ir lenkimas minimalus - tam santechnikai turi hidraulinius lenktuvus su pusmėnuliais. Tik svarbu nesugadinti, nes kelio atgal nebus.
O kaip atras cilindras, gal atsigavo? Dėl karbo gedimo tai pabandymui galima nutraukti tik jam kuro tiekimą ir likus mažai kuro tuo momentu turi griebti.


Pradžiai noriu susirasti teisingas alkūnas pavyzdžiui, tada galvosiu ką daryti. Faktas, rankomis ten nė pro kur, lieka tik hidrauliniai lenktuvai. Gal rankiniai kokie dar, nesu išmatavęs vamzdžio sienelės storio. Jeigu lenkiant labai mažu kampu didesniame ilgyje gal kas ir gautūsi. Tiesa radau alkūnes iš nuotraukos atrodo lenktos. Plius jos nėra chromuotos, tad jas galima būtų palankstyti dar papildomai, jei kas negerai.

Dėl karbiuratoriaus, tai tikrai taip. Kai benzino į jį nepaduodu, cilindras pradeda veikti. Jis yra ryškiai užpilamas, bandysiu dėti kitą

Autorius:  Vima [ 2018 Lie 31 Ant, 23:05 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Tęsiami reguliavimo darbai:

1. Pakeičiau dešinį karbiuratorių. Tai padėjo. Prieš tai buvusiam benzinas liedavosi per įsiurbimo kameros angas. Papildomai keisiu tepalą, nes turiu įtarimų jog į jį pateko benzino. Labai jau skystas kažkoks :?
2. Pritryniau abi plūdes. Vieną dangtelį teko keisti, nes pritrinti niekaip neišėjo. Taip pat teks ateityje keisti kranelį, nes nors jį ir perrinkau, tačiau matyt laikas daro savo.
3. Dabar jau dirba abu cilindrai. Neturėjau ankščiau garbės susidurti su K-302 karbiuratoriais, tai derinau pagal remonto instrukcijoje aprašytą seką:
- sureguliavau abu trosus. Palikau laisvumą apie 3 mm.
- pastačiau degimo rankenėlę į padėtį "pozdniaja" (nelabai aišku kam to reikia)
- paeiliui atjungdamas viena ir kitą cilindrus reguliavau mišinio varžtelį ieškodamas padėties kai cilindras dirba geriausiai
- mažinau kiekvieno cilindro apsukas tol, kol pradėdavo dirbti nestabiliai

Lyg ir pavyko, nors kirba abejonė kad gal galėtų būti dar geriu. Dirba stabiliai, nors kartais ant laisvų apsukų koks cilindras ir nesudirba. Reaguoja į akseleratoriaus pasukimą, apsukos kyla gražiai, dusimo nėra. Gal yra dar kokių papildomų niuansų reguliuojant, čia reikėtų jau specialistų patarimo. Aplamai stengiausi kuo mažiau turkštis derinant, kad neperkaitint variklio. Kuriasi taip pat lengvai.

4. Bereguliuodamas stabdžių rėlytę kogero ją sugadinau - išsimovė kontaktų dalis iš korpuso. Teks bandyti gal epoksidinės dervos pagalba viską sulipdyti į vieną kūną

Autorius:  Vima [ 2018 Rgp 01 Tre, 21:54 ]
Pranešimo tema:  K-750M 1966

Kuri matuoklė tinka mano varikliui? Ir nuo kurio tada kita?

Prikabinti failai:
IMG_5368.JPG
IMG_5368.JPG [ 86.23 KiB | Peržiūrėta 2604 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Rgp 06 Pir, 7:28 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Vakar prasukti pirmi 2 km :meile: Po 18 metų, jausmas puikus:)

Keli pastebėjimai: greičių dėžė veikia tvarkingai, bėgiai jungiasi švelniai, gal dar kiek reikės truputį paeksperimentuoti su sankabos reguliavimu, nes dabar pradeda 'kabinti' jau praktiškai atleidus rankeną. Reduktorius nekaukia, bent jau kolkas. Spidometras irgi veikia, nors dėl jo turėjau šiokių tokių abejonių

Dabar didžiausias išlindęs trūkumas - leidžia bakas per gumų tvirtinimo ausį. Nors jas pervirinus ir buvo patikrintas sandarumas, bet matyt bedėdamas gumas gal šiek tiek palenkiau ir tiek ir tereikėjo. Dabar gailiuosi kad aplamai tų šonų neišpjovėm ir neprivirinom naujų, nes matėsi kad metalas tose vietose jau pakorėjęs.

Klausimas: ar yra koks būdas tą įtrūkimą sutvarkyti laikinai nevirinant bako, nes tai geriausia būtų daryti kartu su lopšio remontu (virinimas ir perdažymas)

Dar vienas kogero amžinas klausimas dėl kuro. Pilnas forumas ir internetas visokiausių teorijų dėl 95 benzino naudojimo seniems varikliams. Gal kas, eksploatuojantys tokio tipo motociklus, galit parašyti tiesiog tiesiai šviesiai kaip jūs tai darot? Ar tiesiog pilat 95 ir nesukat galvos, ar visgi naudojat kokią chemiją?

Puslapis 1619 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/