Page 10 of 19

Re: K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 03 Fri, 14:09
by Vikas
Turi buti kazkas panasaus kaip foto.

K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 03 Fri, 19:29
by Vima
Mačiau šią katalogo nuotrauką, bet iš ten sunku suprasti kas yra kas. Dėkui Vikai, bandysiu ieškoti kažko panašaus. O kol kas surinkau taip, kaip buvo pas mane.

Šiandienos darbai:
1. Tvarkiau priekinių stabdžių trosą. Šiek tiek užtruko, kol atitaikiau teisingą troso ilgį. Tuo pačiu išardęs užmoviau gumiuką, kuris pagal katalogą turėtų ten būti. Tiesą sakant nelabai įsivaizduoju, kam jis reikalingas, tikriausiai kad sulaikytų vandenį, bėgantį šarvu žemyn. Pas mane jis lengvai vaikšto, todėl vandens tikrai nesulaikys, na bet reikia tai reikia.

2. Primontavau žibintą, trumpų/ilgų šviesų trosą (teko irgi iš kelių gamintis vieną)

3. Surinkau spidometrą

K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 03 Fri, 19:54
by Vima
Kelios nuotraukos iš spidometro atnaujinimo:

1. Padaryti odometro ir ciferblato maketai
2. Parinkti originalui panašiausi dažai (RAL 1014 matiniai)
3. Viskas nuvalyta ir perdažyta
4. Odometrui atnaujinti buvo pagaminti lipdukai su skaičiais. Kitokio būdo kaip juos atnaujinti nesugalvojau. Viename rusų forume juos piešė iš rankos su markeriu, na bet pažiūrėjau į savo rankas ir supratau, kad tai ne man :mrgreen:
5. Ciferblatas atnaujintas šilkografinės spaudos būdu
6. Viskas surinkta.

Gavosi kaip patys matot, sakyčiau 8-9 iš 10. Yra keli trūkumai, bet visumoje atrodo gerai. Kebliausia vieta tai chromuoto lankelio nuėmimas ir uždėjimas atgal, kadangi jis valcuotas. Na bet atsargiai su atsuktuvėliu ir "kakoj tam materi"... yra keli plyšimai, bet jie į akis nekrenta, plius yra lokalūs.

Jei pyksit už tai, kad spidometrą nunulinau, tai padariau dėl:
1. Nelabai įsivaizduoju kaip jį surinkti nenunulinus, kadangi ties nuliais yra surinkimui suprojektuotos specialios skylutės, per kurias veri vielą ir visi ratukai su plokštelėmis susidėlioja taip, kaip priklauso.
2. Šis motociklas praktiškai visas renkamas iš dalių ir spidometras nėra jo "gimtasis". Todėl kai jis pats išriedės iš garažo, tebūnie tai jo pirmieji metrai. Čia jau kaip ir tostas gaunasi :proga:

K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 17 Fri, 21:49
by Vima
Surinktas visas galas, sureguliuotas kardano, stabdžių traukės ilgiai, sureguliuotas varlytės aukštis (testerio pagalba), montuojamas galinis sparnas su sėdyne.

Klausimas specialistams: pagal vadovėlį galinei šakei esant horizontalioje padėtyje tarpas tarp gumos ir kardano antgalio turi būti 3-6 mm. Na aš taip kardaną ir sureguliavau, bet vizualiai žiūrint tarpas atrodo didokas. Ar tokio tarpo tikrai reikia?

K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 17 Fri, 21:57
by Vima
Pagaliau atėjau viena iš širdžiai mielesnių dalių - laidyno gamyba :meile: Lemonoj nusipirkau reikiamo skerspjūvio spalvotų laidų. Katalogas šiuo klausimu yra puikus. nes surašyti visi laidų ilgiai ir kas su kuo grupuojasi. Ilgokai teko ieškoti paprasto kembriko (visur šiais laikais termo kembrikai). Gavau turputį per didelį, na bet tai labai į akis nekris.
Laidus pagal spalvas atrinkinėsiu naudodamas schemą, rastą internete.

Mano metų motociklui kas yra žemė? "+" ar "-" ? Šioje schemoje žemė yra "-", nors esu matęs ir priešingų variantų. Įdomu, kada tai keitėsi ir kokį variantą man pasirinkti :galvoti:

Re: K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 17 Fri, 22:17
by Vima
Klausimas: kokia čia sujungimo kaladėlė ir kur ji tvirtinasi?

Re: K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 18 Sat, 10:50
by kęstutis
Gražus darbas. Na o spidometras tai tikrai -"ledas". :puiku:
Ant tų ritinėlių skaičiukai kaip suprantu lipdukai. Ar vienam ritinėliui yra vienas lipdukas su visais skaičiukais, ar kiekvieną skaičių reikia klijuoti atskirai?

Re: K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 18 Sat, 11:06
by Infektus
tarpas kiek didokas, jei yra iš ko pastumk šakutę į priekį. Tiesa, jei kilo klausimų dėl kardano nuėmęs gumą, šakutę ir uždėjęs kardaną ( tik kardaną) pažiūrėk ar jo priekis įeiną į pavarų dežės obuolį. Jei kardano priekis neįeis į obuolį tada plėšys gumas.

Vima wrote:Surinktas visas galas, sureguliuotas kardano, stabdžių traukės ilgiai, sureguliuotas varlytės aukštis (testerio pagalba), montuojamas galinis sparnas su sėdyne.

Klausimas specialistams: pagal vadovėlį galinei šakei esant horizontalioje padėtyje tarpas tarp gumos ir kardano antgalio turi būti 3-6 mm. Na aš taip kardaną ir sureguliavau, bet vizualiai žiūrint tarpas atrodo didokas. Ar tokio tarpo tikrai reikia?

K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 18 Sat, 11:44
by Vima
kęstutis wrote:Gražus darbas. Na o spidometras tai tikrai -"ledas". :puiku:
Ant tų ritinėlių skaičiukai kaip suprantu lipdukai. Ar vienam ritinėliui yra vienas lipdukas su visais skaičiukais, ar kiekvieną skaičių reikia klijuoti atskirai?


Ačiū :) Ant ritinėlio klijuotas vientisas lipdukas. Buvo reikalų atitaikyti jo ilgį, pritaikyti skaičių fontą, tarpą tarp jų ir t.t.

Re: K-750M 1966

Posted: 2017 Nov 18 Sat, 11:47
by Vima
Infektus wrote:tarpas kiek didokas, jei yra iš ko pastumk šakutę į priekį. Tiesa, jei kilo klausimų dėl kardano nuėmęs gumą, šakutę ir uždėjęs kardaną ( tik kardaną) pažiūrėk ar jo priekis įeiną į pavarų dežės obuolį. Jei kardano priekis neįeis į obuolį tada plėšys gumas.


Jo, gera mintis. Labai nesinori vėl tą mazgą klibinti, bet įsitikinti būtina :geras: