K-750M 1966
Parašytas: 08 Gru 2016, 18:59
Sveiki. Jūsų dėmesiui norėčiau pristatyti turimo motociklo K-750M restauravimo projektą. Kadangi tai mano pirmas projektas, kyla daug įvairių klausimų, į kuriuos ne visada eina rasti atsakymus, todėl tikiuosi sulaukti vieno ar kito patarimo iš labiau patyrusių šioje srityje, taip pat pasidalinti vienais ar kitais sprendimais.
Šiek tiek apie patį motociklą: pirkau jį prieš 16 metų, būdamas 2 kurso studentas ir apie techniką nelabai ką nusimaniau. Žinočiau tai, ką žinau dabar į jį nebūčiau net žiūrėjęs, tačiau tuo metu mane labai sužavėjo jo garsas ir dydis:) Gaila neturiu išlikusių nuotraukų iš tų laikų, tačiau tai buvo didelis frankenšteinas ir būklė buvo apgailėtina. Važinėjau su juo neilgai, nes po kelių 100 km bevažiuojant subyrėjo variklis - trūko stūmoklis. Išsiardžius variklį pamačiau, jog jis reikalauja kapitalinio remonto. Pasirinkimas buvo arba jį mesti šalin, arba bandyti remontuoti. Pasirinkau antrą variantą, tačiau kadangi buvau studentas, pinigų nelabai turėjau, todėl jis taip ir liko pusiau išardytas. Per sekančius 12 metų pabaigiau mokslus, susitvarkiau finansinę padėtį, įgijau daugiau proto ir žinių. Parsigabenau viską į Kauną ir pradėjau restauracijos darbus.
Iš tikro labai džiaugiuosi, kad nieko neremontavau tada, nes tuo metu labai knietėjo iš jo padaryti "a lia čioperį" (pagal to meto mados klyksmą), tad nieko neprigadinau. Dabar sau iškėliau tikslą jį atstatyti į originalią būklę, sudėti tuos mazgus, kurie jam priklauso pagal modelį. Kadangi tai visgi nebus pilnas originalas (neišliko originalus variklis), todėl nekeliu sau tikslo sudėti mazgus gamintus būtent 1966 metais arba naudoti tik tas medžiagas, kurios buvo naudotos tuo metu. Tačiau visa kita noriu padaryti taip, kaip priklauso.
Neturiu labai daug nuotraukų, be to šis motociklas tikrai nėra naujiena, nes šiame forume yra daug tikrai labai puikių darbų, iškeliančių kartelę labai aukštai. Tačiau manau, kad visada reikia siekti maksimumo, tad belieka į juos bent jau bandyti lygiuotis.
Šiuo metu darbų padaryta apie 70 %, gal ir daugiau, neskaitant lopšelio, kurio aplamai kol kas nejudinau. Pirma sudėsiu ir papasakosiu apie viską, ką esu iki šiol padaręs, o toliau tiesiog pildysiu temą
Šiek tiek apie patį motociklą: pirkau jį prieš 16 metų, būdamas 2 kurso studentas ir apie techniką nelabai ką nusimaniau. Žinočiau tai, ką žinau dabar į jį nebūčiau net žiūrėjęs, tačiau tuo metu mane labai sužavėjo jo garsas ir dydis:) Gaila neturiu išlikusių nuotraukų iš tų laikų, tačiau tai buvo didelis frankenšteinas ir būklė buvo apgailėtina. Važinėjau su juo neilgai, nes po kelių 100 km bevažiuojant subyrėjo variklis - trūko stūmoklis. Išsiardžius variklį pamačiau, jog jis reikalauja kapitalinio remonto. Pasirinkimas buvo arba jį mesti šalin, arba bandyti remontuoti. Pasirinkau antrą variantą, tačiau kadangi buvau studentas, pinigų nelabai turėjau, todėl jis taip ir liko pusiau išardytas. Per sekančius 12 metų pabaigiau mokslus, susitvarkiau finansinę padėtį, įgijau daugiau proto ir žinių. Parsigabenau viską į Kauną ir pradėjau restauracijos darbus.
Iš tikro labai džiaugiuosi, kad nieko neremontavau tada, nes tuo metu labai knietėjo iš jo padaryti "a lia čioperį" (pagal to meto mados klyksmą), tad nieko neprigadinau. Dabar sau iškėliau tikslą jį atstatyti į originalią būklę, sudėti tuos mazgus, kurie jam priklauso pagal modelį. Kadangi tai visgi nebus pilnas originalas (neišliko originalus variklis), todėl nekeliu sau tikslo sudėti mazgus gamintus būtent 1966 metais arba naudoti tik tas medžiagas, kurios buvo naudotos tuo metu. Tačiau visa kita noriu padaryti taip, kaip priklauso.
Neturiu labai daug nuotraukų, be to šis motociklas tikrai nėra naujiena, nes šiame forume yra daug tikrai labai puikių darbų, iškeliančių kartelę labai aukštai. Tačiau manau, kad visada reikia siekti maksimumo, tad belieka į juos bent jau bandyti lygiuotis.
Šiuo metu darbų padaryta apie 70 %, gal ir daugiau, neskaitant lopšelio, kurio aplamai kol kas nejudinau. Pirma sudėsiu ir papasakosiu apie viską, ką esu iki šiol padaręs, o toliau tiesiog pildysiu temą