Aš čia vis nuotraukas rodau ir jokio didesnio komentaro
. Todėl daugeliui kyla įvairių klausimų. Taigi apie viską nuo pradžių:
Pirminiame etape motociklas buvo pilnai išardytas.
Smėliuotos detalės: rėmas, purvasaugiai (sparnai), bakas, daiktadėžės, galinė šakė.
Naujai cinkuotos detalės: visi varžtai, veržlės ir visos skardinės detalės išskyrus baką, rėmą ir galinę šakę.
Naujai chromuotos detalės: duslintuvas, ratlankiai, priekinės šakės, bagažinė ir kitos smulkios dalys
Stikliuotos detalės; visos variklio aliuminės dalys, ratų stebulės.
Perrinktas variklis: naujas pirmo remonto stūmoklis, naujas švaistiklis, adatiniai guoliai, visi variklio guoliai, riebokšliai, sankabos diskai.
Honinguotas cilindras.
Visos oranžinės dalys naujai nudažytos akrilo dažais. Logotipai nudažyti baltais akrilo dažais.
Visos juodos dalys dažytos milteliniu būdu.
Sudėti nauji posūkių stikliukai, kuriuos pavyko gauti tarybinės gamybos.
Naujas galinis žibintas taip pat tarybinės gamybos.
Naujas priekinio žibinto reflektorius su stiklu (tarybinis).
Naujos padangos originalaus rašto ir matmens tik gamintos aišku jau šiais laikais.
Supiltas naujas teplas į visus amortizatorius.
Nupirkta labai gero stovio originali sėdynė.
Palikom visus senus originalius elektros laidus, pakeitėm tik kembrikus.
Įdėtas originalus karbiuratorius (prieš tai buvo įdėtas neoriginalus).
Nauji ratų guoliai ir riebokšliai.
Naujiai špikiuoti ir balansuoti ratai.
Sudėtos naujos stabdžių kaladėlės.
Na ir pabaigai jau beveik baigtas surinkti motociklas
Rašau dabar ir pats stebiuosi kiek daug visko nuveikta. Atvirai kalbant nesitikėjau kad viskas pavyks taip sklandžiai. Aišku prisidėjo ir tai, kad motociklas buvo labai neblogo stovio.