Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Trabant 601 S De Luxe 1987
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=69205
Puslapis 23

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Bal 11 Ant, 18:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Apsivaliau renkamas dalis. Padariau naujas tarpines. Surinkau.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Prieš

2016-03-03 21.28.52.jpg
2016-03-03 21.28.52.jpg [ 75.23 KiB | Peržiūrėta 5986 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Po. Tas pats padaryta ir su kita cilindro galvute.

2016-03-03 22.15.38.jpg
2016-03-03 22.15.38.jpg [ 65.07 KiB | Peržiūrėta 5986 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Pagaminau tarpines.

2016-03-03 22.52.31.jpg
2016-03-03 22.52.31.jpg [ 62.49 KiB | Peržiūrėta 5986 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Senojo Trabio variklis, naująjame Trabant'e. Beliko sujunginėti viską, uždėti aušinimo dangčius.

2016-03-03 23.44.08.jpg
2016-03-03 23.44.08.jpg [ 93.17 KiB | Peržiūrėta 5986 kartus(ų) ]

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Bal 11 Ant, 19:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Ir tada, didysis momentas, 2016 metų, Kovo 04 dieną, 3 valandą 42 minutės ryto(ar nakties) pabaigus viską sujunginėti, išgirdau senai begirdėtą išsvajotą Trabant'o variklio balsą! Apėmė neapsakomas jausmas, bet reikalų dar aišku nemažai.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Dvitakčio dūmų pilnas garažas, užgesinus, reikėjo dar nemažai palaukti, kad galėčiau įeiti :)

2016-03-04 03.42.22.jpg
2016-03-04 03.42.22.jpg [ 44.8 KiB | Peržiūrėta 5986 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2017 Bal 11 Ant, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Šaunu, ypač patiko variklio vežimas ant Jawos bagažinės. :puiku:

Autorius:  Laimiss123 [ 2017 Geg 08 Pir, 15:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Kadangi domiuosi ne tik senovine technika, bet ir kemperiais, radau gražią nuotraukėlę, manau kaip Trabių gerbėjui patiks :D :labas:

Prikabinti failai:
97e21b79ab2c0e334f53217427c64640735f857a.jpg
97e21b79ab2c0e334f53217427c64640735f857a.jpg [ 111.26 KiB | Peržiūrėta 5776 kartus(ų) ]

Autorius:  LEWIS [ 2017 Bir 07 Tre, 20:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Restauratorius - rašytojas ! Skaitau ir širdis džiaugiasi !
Viliuosi , kad forumas atgaus savo seną dvasią ir vėl su malonumu čia galėsiu lankytis.
Ačiū virginijus 007 !

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Rgs 12 Ant, 16:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Laimiss123 rašė:
Kadangi domiuosi ne tik senovine technika, bet ir kemperiais, radau gražią nuotraukėlę, manau kaip Trabių gerbėjui patiks :D :labas:


Joo, čia kažkas tokio. :D Bet čia manau beprotiška apkrova Trabio varikliukui, ar nebus tik koks kitas įdėtas.. :)

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Rgs 12 Ant, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Sveiki,
Dėkui, stengiuosi, kad būtų įdomu paskaityti ir pažiūrėti, juk dėl to čia ir keliu visą šitą istoriją. :labas:

Taigi pratęsimas. Užkūrus variklį ir jį sureguliavus normaliam darbui, sekė stabdžių sistemos remontas. Pasistengsiu labai neišsiplėsti be reikalo, tik papasakosiu faktus. Visi keturi ratai sunkiai prasisuko, kad užvaryti ant traliuko reikėjo pasistengti, taip pat ir nuvarant nuo traliuko, nereikėjo stabdyti ar dar ko daryti. Su stabdžiais dirbau taip - ardžiau po vieną ratą ir tvarkiau stabdžių sistemą. Pradžioje, pamačiau, kad stabždžių kaladėlės gero stovio, tai turėjau mintį tiktais prajudinti mandžetus cilindrėliuose ir bandyti varyti technikinę. Galiniai stabdžiai buvo smarkiai paveikti korozijos, tad juos ardant nulaužiau stabdžių vamzdelius abiejose pusėse. Šiaip vamzdeliai buvo gero stovio ganėtinai, neprarūdiję, bet bandant atsukti, sulūžo (sukosi kartu su vamzdelio priveržimo varžtu cilindrėlyje). Ardant vieną cilindrėlį galinį, niekaip neišsukau nuorinimo varžtelio, net ir kaitinant ir visaip kaip dar bandant ne atsisuko, tai bandžiau gręžti, sriegti, bet galų gale, prasprūdo gražtas ir sugadinau darbinį cilindrėlio paviršių. Tada ėmiau ieškoti naujų dalių. Galvojau nepavyks, bet paieškos buvo sėkmingos, ko tikėjausi mažiausiai :D Autoaibėje dirbantis draugas, kataloguose rado man visas reikalingas dalis Trabio stabdžių sistemos remontui. Pradžioj užsisakiau abu galinius cilindrėlius ir kalades, vėliau dar ir priekinius stabdžių cilindrėlius bei kaladžių komplektą, sudūriau galinius stabdžių vamzdelius su naujais vamzdeliais, naudojant sujungėjus.
Padariau klaidų, arba iš nesuvokimo, arba iš bandymo sutaupyti. Techninę apžiūrą praėjau tik iš 5 karto. Pirmą kartą, buvau nepraleistas dėl per mažų visų keturių ratų stabdymo jėgų, priekinių šakių laisvumo, bei dėl benzino pratekėjimo. Šakes tereikėjo paveržti (pakišau poveržles didels, pats ištekinęs jas, tereikėjo praplatinti paprastų didelių poveržlių centrines skyles, kad galėtų užsimauti ant storokos ašies (gal 32mm) ir kad estetiškai atrodytų - per daug neišsikištų į šalis). Benzinas pratekėjo, dėl per laisvos žarnelės užmautos ant kranelio esančiu po benzino baku. Tvarkymas perdaug paprastas, kad jį aprašyti. :lol:
Antrą kartą varant TA bebuvo netolygaus stabdymo bėda. Prieš tai galvojau, kad prastai nuorinau stabdžių sistemą, tai nuorinau iš naujo, draugo paprašiau spaudyti stabdžių pedalą. Bet šį kartą prakiuro vienas stabdžių cilindrėlis (tas kurį pataupiau, galvojau praeis, keičiau tik vienoje pusėje naują). Tada pakeičiau ir kitą naują cilindrėlį gale, bei naujas kaladėles.
Trečią kartą varant TA netolygus stabdymas buvo priekiniams ratams. Galinių ratų stabdymo skirtumas buvo 0.00% !! :shock: Vis taupiau ir taupiau. Bandžiau senas kaladėles pritrinti, kad jos tolygiau liestų stabdžių būgną (taip, priekyje irgi būgniniai stabdžiai, tik po du cilindrėlius vienam ratui - po cilindrėlį ant kaladėlės).
Ketvirtą kartą, stabdymo jėga priekiniuose ratuos buvo dar netolygesnė... Kairys ratas beveik nebestabdė... Tada pamačiau kad ir priekinis vienas cilindrėlis prakiuro, tai pakeičiau dar du cilindrėlius (apatinius), viršutiniai buvo labai gražūs, bei pakeičiau priekines kaladėles naujomis, nors norėjau jas pataupyti ateičiai. Dar kartą visą stabdžių sistemą nuorinau, užklydusiam draugui į garažą spaudinėjant stabdį. Tuo pačiu pertikrinau visą elektrinę dalį, pilnai išrinkau salono kilimus, galines sėdynes, viską išsisiurbiau, išsivaliau, bei užsidėjau stogo bagažinę, nes juk ale madinga.
Penktasis kartas buvo laimingasis, Techninę Apžiūrą pagaliau praėjau ir seną svajonę įgyvendinau, laisvai galėjau dūminti gatves, su savo senelio, mano išsvajotu automobiliuku. Tarp kitko, po antro bandymo varyti TA važinėdamas dviračiu ekstremaliai, susilaužiau kairįjį raktikaulį, tad 2-3 savaitėm darbai buvo apstingę. Bet neištvėriau sėdėti namuose ir viena ranka pilnai, kitą iki pusės galėdamas pakelti, tvarkiau Trabį toliau. Nes tikslas buvo suremontuoti - "paleisti" iki vasaros, bet dėl problemos tikslą įgyvendinau tik 2016 Birželio pabaigoje. Na, kad ir sulamdytas, tikslą pasiekiau :puiku:

Nuotraukos iš darbų.

Prikabinti failai:
2016-03-12 23.08.42.jpg
2016-03-12 23.08.42.jpg [ 98.24 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
2016-03-12 23.11.47.jpg
2016-03-12 23.11.47.jpg [ 78.4 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
2016-06-23 00.30.48.jpg
2016-06-23 00.30.48.jpg [ 49.73 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
2016-06-22 22.45.45.jpg
2016-06-22 22.45.45.jpg [ 80.63 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Rgs 12 Ant, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Dar..

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Mėgstu dirbti naktimis, tai kartais pritrūksta energijos. Padarom pertraukėlę. Kairėje pusėje matote pasiruoštą valymui Trabio karbiuratorių.

2016-06-23 01.33.36.jpg
2016-06-23 01.33.36.jpg [ 103.97 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Ant naujų stabdžių kaladėlių reikėjo pačiam perkniedyti rankinio stabdžio dalis.

2016-06-23 02.01.07.jpg
2016-06-23 02.01.07.jpg [ 82.23 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
2016-06-23 06.00.15.jpg
2016-06-23 06.00.15.jpg [ 75.2 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
2016-06-28 17.50.10.jpg
2016-06-28 17.50.10.jpg [ 87.16 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Rgs 12 Ant, 19:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Dar foto.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Laukdamas prie TA, užmačiau ir kolegą. :) Bet dėja pokalbio neužmezgėme..

2016-06-23 13.36.56.jpg
2016-06-23 13.36.56.jpg [ 74.94 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Stogo bagažinė.

2016-06-28 16.59.19.jpg
2016-06-28 16.59.19.jpg [ 68.2 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Salono valymas.

2016-06-28 22.51.10.jpg
2016-06-28 22.51.10.jpg [ 75.93 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Paskutiniai stabdžių bandymai ant žvyro, paskutiniai patikrinimai prieš rytojaus penktąją TA ir šiaip vakaro "test drive".

2016-06-28 23.31.26.jpg
2016-06-28 23.31.26.jpg [ 49.22 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]

Autorius:  virginijus007 [ 2017 Rgs 12 Ant, 19:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Kadangi Ta praeita, reikėjo kažkur ir išbandyti Trabį. Buvo Latvijoje Sabilės miestelyje Vyšnių šventė, kurios metu Jawa klubas organizavo draugų sąskrydį. Mane ten buvo kvietę atlėkti, bet kadangi dar buvau susilaužęs raktikaulį, su Jawa lėkti bijojau. Tad išlėkiau su Trabiu ir buvau maloniai sutiktas. Trabis +- 350km kelionę atlaikė visiškai be jokių defektų. Net lemputė jokia neperdegė. :puiku:

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Išvakarėse prie penktąją TA.

2016-06-28 23.31.48.jpg
2016-06-28 23.31.48.jpg [ 44.66 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: 2016-06-29 Praėjau Techninę apžiūrą. Perėjau iš penkto karto, vien dėl to, nes norėjau viską padaryti sąžiningai ir nemokėti nei cento kyšių.

2016-06-29 15.10.50.jpg
2016-06-29 15.10.50.jpg [ 77.11 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]
jawas.png
jawas.png [ 515.51 KiB | Peržiūrėta 1214 kartus(ų) ]

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/