Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K - 125 1951 m.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=70637
Puslapis 513

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Spa 20 Pen, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

HotRod rašė:
Stumoklis24 rašė:
"Grazios" , dailios rankeneles.

Kaip senos mociutes oda, rauksleta ,mate vargo atrodo ,dar nesugadintos ,naturalus senejimas. :)

Butent, gerai pasakyta. :puiku:

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Spa 29 Sek, 19:28 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Mazoji dalis K-125 daliu nusmeliuota.
Po truputi judam i prieki. Ruosiu dalis chromavimui.
Stipinus cinkavimui.

Prikabinti failai:
K -125 nusmeliuotos dalys.JPG
K -125 nusmeliuotos dalys.JPG [ 54.97 KiB | Peržiūrėta 2616 kartus(ų) ]
K -125 ruosiama chromaivmui ir cinkaivmui.JPG
K -125 ruosiama chromaivmui ir cinkaivmui.JPG [ 53.72 KiB | Peržiūrėta 2616 kartus(ų) ]
K -125 stipinai cinkaivmui.JPG
K -125 stipinai cinkaivmui.JPG [ 49.66 KiB | Peržiūrėta 2616 kartus(ų) ]

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Spa 29 Sek, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Gal kas patars, ka daryti ?

Prikabinti failai:
K -125 duslintuvas.JPG
K -125 duslintuvas.JPG [ 42.1 KiB | Peržiūrėta 2614 kartus(ų) ]
K -125 propke ir duslintuvo dalis.JPG
K -125 propke ir duslintuvo dalis.JPG [ 59.3 KiB | Peržiūrėta 2614 kartus(ų) ]

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Lap 05 Sek, 0:45 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Ruosiam smulkmenas smeluoti ir cinkuoti. Ant vielos surisamos smulkmenos, kad lengviau ir greiciau nusmeliuot.
Poveržlės pakeičiamos naujomis pagal reikiamus matmenis.

Prikabinti failai:
K-125 varztu ruosimas cinkui smeliaivmui.JPG
K-125 varztu ruosimas cinkui smeliaivmui.JPG [ 84.45 KiB | Peržiūrėta 2438 kartus(ų) ]
varztu smeliaivmas cinkavimas.JPG
varztu smeliaivmas cinkavimas.JPG [ 75.3 KiB | Peržiūrėta 2438 kartus(ų) ]
ruosiama smeliaivmui.JPG
ruosiama smeliaivmui.JPG [ 70.31 KiB | Peržiūrėta 2438 kartus(ų) ]

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Lap 05 Sek, 0:46 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

O va cia tai tadaaaaam :puiku:
Jau turiu ir pilna grazu K -125 dviem ratam stipinu komplekta. :mirkt:

Prikabinti failai:
K-125 nauji stipinai.JPG
K-125 nauji stipinai.JPG [ 92.02 KiB | Peržiūrėta 2438 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2017 Lap 05 Sek, 5:34 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Grąžūs stipinai :puiku:
Papasakokit apie juos plačiau:
Ar išsukimui naudojate spec raktą ar replės? Ar reikėjo kaitinti? Kiek atsukant nutrūko? Kaip ruošiate cinkavimui galvutės ir stipinus? Ar nėra iškoreję? Ar veždami cinkuoti galvutės maunate ant vielos? Cinkuojate turbūt Elonikoje, ar ten priima tokį mažą užsakymą , ar vežate ir atsiimate pats, ar tarpininkauja kurjeris?

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Lap 05 Sek, 9:45 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

kęstutis rašė:
Grąžūs stipinai :puiku:
Papasakokit apie juos plačiau:
Ar išsukimui naudojate spec raktą ar replės? Ar reikėjo kaitinti? Kiek atsukant nutrūko? Kaip ruošiate cinkavimui galvutės ir stipinus? Ar nėra iškoreję? Ar veždami cinkuoti galvutės maunate ant vielos? Cinkuojate turbūt Elonikoje, ar ten priima tokį mažą užsakymą , ar vežate ir atsiimate pats, ar tarpininkauja kurjeris?


Placiau :galvoti:

Stipinuotu ratlankiu teko isardyti nemazai. Labiausiai patinkai, kai reikia/galima stipinus nupjauti :puiku: . Bet, kai reikia atsukti ir ju issaugoti kuo daugiau sveiku :galvoti: cia ir prasideda kantrybes isbandymas.
Irankiai. Reples naudojau ardant pirmus stipinus, tai buvo pries 10-12 metu. Po to pats maciau, kad reples nerimta. Spec. rakta stipinam turiu ( tenka tokius daiktus isigyti, tobuleti, kai nuolat pasitaiko tokiu darbu ir nori juos gerai atlikti ). K-125 ratams rakto nenaudojau, visada stengiuosi stipinu galvutes atsukti atsuktuvu. Keleta stipinu reikejo ir pakaitinti, labai veiksmingas variantas, nors daug girdejau atsiliepimu jog negalima, metalas praranda savo savybes ir t.t.. O zmogus ( ismanantis metalus ir ju savybes ) aiskino, kad to bijoti nereikia.
Paruosimas. Viskas labai paprastai, jokiu dideliu isradimu nera ir nereikia.
1. GAlima tiesiog nusmeliuoti ir nucinkuoti, tada cinkas bus matinis ir siurkstus. Atrodo tvarkingai, bet del grozio :galvoti:
2. Pasitaiko variantu, kai stipinai buna neblogos bukles ir tiesiog ant seno cinko uzdedamas naujas. Tiesiog pagyvinama spalva, bendras vaizdas. Ar tai geras variantas nežinau. Tai pigiausias variantas.
3. K-125 stipinu poliravimas. Pradedama 80 siurks. popieriumi, priklauso nuo detales buklės ir jos iskorejimo. K-125 stipinu poliravimas prasidejo nuo smeliavimo ir 220 popieriaus. Ir smulkiom detalem uzbaigama 400 siurks. popierium. Aisku jei nori idealaus blizgesio ir rezultato, tai reikia finisuoti 1000 siurkst. popieirumi arba pasta. Bet vel gi, cinkas turi tokia savybe, laikui begant atsiranda matiskumas. Tai poliravimas praranda savo rezultata ir jo nematyti. Klausimas, kam to reikia? :galvoti:

P.S. Teko stipinus ruosti/poliruoti chromavimui, HD motociklui, na ten, tai gavosi tobulybe. Savininkas net bijojo i rankas paimti :sokas: :puiku: ( kad visi tokie klientai butu :roll: ) o teko tureti ir kad eik tu n..................

Cinkuoti vezu paprastai/tvarkingai sumetes i dezute, jie ten patys jas susidelioja kaip reikia. Cinkuoju Elonikoje, cinkuoja nors ir viena varzta, aisku kaina buna ivairi ir nenuspejama :D, bet ne tokia kaip chromavimo. Kurjeris man nereikalingas, nors gal butu nep..................................

Autorius:  kęstutis [ 2017 Lap 05 Sek, 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Įdomu būtų pamatyti tą spec raktą, ar gali kisti jo matmuo kad visiems stipinams tiktų, kur galima įsigyti? Man yra tekę naudoti fiksuojamas reples, mini spaustuvėlius. Žinoma galvutės kenčia. Geriausias būdas kai atsisuka iš galo atsuktuvų, bet tai turbūt prieš sukant prašmirgeliuojat atsuktuvui vietą, o gal spec asuktuvas :roll: kas dėl galvučių paruošimo tai kaip jas nusmėliavus pavyksta prišlifuoti? Chromuoti gražiau blizga ir svarbiausia neoksiduojasi kaip cinkas , bet kaip tada elgtis su sriegiais? na ir originalumas kenčia. Kodėl reikėjo smėliuoti naują cilindrą ,ar buvo pagavęs korozijos? Kaip sekasi tvarkyti duslintuvo alkūnės korozijos padarinius?

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Lap 05 Sek, 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

kęstutis rašė:
Įdomu būtų pamatyti tą spec raktą, ar gali kisti jo matmuo kad visiems stipinams tiktų, kur galima įsigyti? Man yra tekę naudoti fiksuojamas reples, mini spaustuvėlius. Žinoma galvutės kenčia. Geriausias būdas kai atsisuka iš galo atsuktuvų, bet tai turbūt prieš sukant prašmirgeliuojat atsuktuvui vietą, o gal spec asuktuvas :roll: kas dėl galvučių paruošimo tai kaip jas nusmėliavus pavyksta prišlifuoti? Chromuoti gražiau blizga ir svarbiausia neoksiduojasi kaip cinkas , bet kaip tada elgtis su sriegiais? na ir originalumas kenčia. Kodėl reikėjo smėliuoti naują cilindrą ,ar buvo pagavęs korozijos? Kaip sekasi tvarkyti duslintuvo alkūnės korozijos padarinius?



Del rakto nieko ten stebuklingo. Veliau idesiu foto. Ir del spec. atsuktuvo, tai nera ten spec atsuktuvo, imi i rankas "minusini" ir suki. Nereikia isradineti dviracio. :D Del sriegiu tai situacija tokia, jeigu cinkuoju ju neslepiu. Jei chromuojamos detales, tai sriegi apvinioju geltona "izolke".

Duslintuvo alkune dar procese, neturiu ka parodyti.

Autorius:  Stumoklis24 [ 2017 Lap 11 Šeš, 18:59 ]
Pranešimo tema:  Re: K - 125 1951 m.

Siek tiek darbu is savo megstamiausios " bangos ". Rezultatas gavosi puikus.

Prikabinti failai:
K-125 vairas chromas.JPG
K-125 vairas chromas.JPG [ 118.46 KiB | Peržiūrėta 3207 kartus(ų) ]
K -125 lankelis chromuotas.JPG
K -125 lankelis chromuotas.JPG [ 116.84 KiB | Peržiūrėta 3207 kartus(ų) ]

Puslapis 513 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/