Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
_Valdas_
|
Parašytas: 2017 Spa 31 Ant, 11:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
Kęstutis teisus dėl velenėlių remonto/restauravimo. Jei jie maždaug geri - palikt, nes betvarkant gali pakreipt fazes(kadangi "špargalkos" neturi) ir ką tada...Pats taip susidūriau, tiesa su lengvąja, buvo nudilę kumšteliai, kaleno jau variklis, po kumštelių remonto pablogėjo užvedimas ir darbas, sudėjus kitus orginalius, bet dar gerus - variklis atsigavo, sakytum kitas motoras. Dar kitas dalykas, gamintojo svirtelės ir kumštelio kietumai būna tikriausiai panašūs, kadangi dyla abu vienodai. Po kumštelio remonto priaugintas metalas matomai būna kietesnis ir tada labiau "valgo" svirteles. Turiu darbe tokių restauruotų velenėlių, ale net "turginiai" "į turgų" jų nenori....
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 31 Ant, 12:09 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Ką gi, grįžau iš Autotechnikos. Rezultatai neblogi. Cilindrai turi elipses, tačiau nežymias, todėl šioje vietoje dar nieko nereikia daryti. Palikau, kad padarytų honingavimą. Prieš važiuojant įdėjau dar žiedus į cilindrą ir pamatavau tarpelį. Maksimalus leidžiamas yra 0.7, mano atveju 0.6. Aišku, čia patikrinau ne visus žiedus ir ne visus cilindrus, bet turėtų būti daugiau mažiau tas pats. Kaip minėjau, pirštas nekliba nei stūmoklyje, nei švaistiklio įvorėje, tad ši vieta irgi tvarkinga. Ką dabar darysiu, tai bandysiu ieškoti originalių indėklų, arba bandyti taikyti, blogiausiu atveju darysiu kaip kad Kęstutis siūlo - sukeisti pusėmis. Pačio alkūninio veleno indėklai dar bus geri, lieka švaistiklių. Dar klausimas, ar užtektų pakeisti indėklus dviem švaistikliams, ar geriau jau keisti visus? Pardavime radau naujus indėklus, (dar reikia išsiaiškinti ar jų dydis man tinka) ir jie parsiduoda kaip komplektas vienam švaistikliui. Tokių komplektų jie turi visus 3, todėl man vienam neužtenka Klausiau taip pat dėl paskirstymo velenėlių, na tai jie aišku vienareikšmiškai už restauravimą Tik jie sako reikia restauruoti ir velenėlius ir svirteles kartu, kitaip vėl viskas greitai susigrauš. Mano atveju, kai yra išlikę kanteliai, žymintys originalią kumštelio formą, restauravimas turėtų tikrai gautis, nes yra iš ko pasidaryti šabloną. Aš tiesą sakant neįsivaizduoju, kaip gali atrestauruoti velenėlius, kai jis visa plokštuma yra nudilęs. Tokiu atveju tikrai šansų belenkiek daug prašauti pro šalį, nes formos atstatymas ko gero daromas "iš akies". Blogiausia dar tai, jog keli kumšteliai turi duobutes ir rėžius, tad tokius dėti atgal nesinori. Vat kaip jie atstatys svirties formą čia jau kitas klausimas. Šioje vietoje manau gali būti nugrybauta. Jie svirties forma simetriška, tada įvertinus velenėlio kumštelio išdilimą ir darant prielaidą kad abi dalys dilo panašiai vienodai ... Naujų velenėlių negausiu, nebent labai pasiseks. Jei šioje vietoje gausis kas nors blogai - beliks ieškoti dėvėtų Vienu žodžiu nežinau. Kaip sakoma, ir norisi ir baisu
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2017 Spa 31 Ant, 18:56 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
Šaunu kad nenugazdino dėl cilindrų, bet kaip Jūs sakote - pafilosofuokime . Varikliui būtina sveika širdis, kurios pagrindą sudaro cilindrinė grupė ir alkūninis. Reikiama kompresija minėjote 11-12. Rasta atrodo 5-8. Vožtuvai rasti sandarūs, tarpinės nepramuštos, cilindrai geri, žiedai nesudilę (nes ribose). Išvada - liga yra bet kaip ir nerasta. Blogiausias dalykas kai sergi , o ligos neranda. Ar žiedą tikrinimui į cilindro vidurį įstūmėte stūmoklio pagalba? - taip reikia kad nesusiskersuotų žiedas. Ar bandėte tikrinti keliuose aukščiuose? Manau tarpelį matuojate kišant kalibruotas plokšteles. Ar matavo ir stūmoklių sijonus? - būna kad jie išdyla ir sukelia varikliui barškesį. O kaip Jums sekasi su naujų žiedų paieška? Kas dėl indėklų tai tą prasitrynusį aš nerekomenduočiau palikti kad ir apačioje. Pas manę buvo vaizdelis šiek tiek geresnis. Jei prasitrins tas vario sluoksniukas -kuris signalizuoja indėklo pabaigą ir jei pagaus geležį - alkūniniui bus ragai. Tas trijų parduodamas variantas nėra blogai - turėtumėte 4 viršutinius ir 2 apatinius naujus ir savo 2 geriausius apatinius reikėtų komplektuoti. Na bet gal ir čia vietoje nuo auto jų pilna.
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 31 Ant, 20:10 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Kad vožtuvai neleidžia 100 proc teigti negaliu, nes į kolektorių angas pyliau vaitspiritą (berods), o ne žibalą. Nesu tikras ar jis tokio pat takumo, kaip kad žibalas, na bet kokiu atveju ten jie nebent drėks, kiauri tikrai nėra. Žiedus tikrinau viduryje cilindro su plokštelėmis ir įstūmęs jį stūmokliu. Šiaip bandysiu juos keisti, plius po honingavimo nauji geriau prisidirbs. Kad maža kompresija priekiniuose, tai kaltinčiau peršokusius dantukus, ko pasekoje galėjo ne visai laiku atsidarinėti/užsidarinėti vožtuvai. Buvęs šeimininkas pasakojo, jog laisvomis apsukomis dirbdavo tik 2 cilindrai, davus gazo, "įsijungdavo" kiti du. Na jis galvojo kad čia taip turi būti ir tai daro elektronika (a lia taupo kurą), bet dabar jau aišku, kad toli gražu ne. Gal padidėjus apsukomis, keisdavosi fazės ir tas peršokimas jau nebūdavo taip labai skausmingas. Kodėl galiniuose kompresija 8 ir 9 kaip ir nežinau, reikės įdėmiau vožtuvus patikrinti. Na švaistiklių indėklus panašu kad radau, turėtų tikti nuo Suzuki GV1400 Cavalcade. Pagal mano matavimus ir skaičiavimus turėtų tikti 3 grupė, reikės paprašyti, kad Autotechnikoj tiksliau išmatuotų alkūninio kakliukus, tada būsiu tikras. Idealiausia ko gero būtų imti 4 grupę ir pagal ją prišlifuoti veleną, bet jos niekur nerandu. Nuo auto abejoju ar eis ką nors pritaikyti, neturiu jokių katalogų ir internete nelabai ką radau. Gal kas turit nuorodą netyčia kur galima rinktis indėklus pagal išmatavimus? Bijau jie bus per siauri automobiliniams, nors kas čia žino. Alkūninio veleno indėklus ko gero paliksiu tuos pačius, nes dar kol kas tai niekur neradau jų pirkti Stūmoklių sijonus matavau, bet manuale ne visai aiškiai parašyta kokia yra ribinė reikšmė. Ten spėju padaryta klaida (arba aš jį ne taip suprantu), nes anot jų, ribinė išdilusio cilindro vertė yra 78.085 mm, o ribinė stūmoklio sijono vertė yra 78.880. Jei tai būtų 77.880, tokiu atveju stūmoklis tilptų:) Pas mane panašiai ir yra, apie 77.9, plius vizualiai jie atrodo tikrai gražiai.
|
|
Į viršų |
|
|
aivaras.
|
Parašytas: 2017 Spa 31 Ant, 20:46 |
|
Užsiregistravo: 2011 Rgs 11 Sek, 21:27 Pranešimai: 544 Miestas: Palanga
|
Kompresijos nebuvimą tikrai paaiškintu netinkamai sustatytos paskirstymo mietkės. Pamastymui : gal dėl to gali būti kaltas blogas hidrokompensatorius, neleidžiantis visiškai pilnai užsidaryti vožtuvui?
_________________ Jawa, Iž ir kitų moto dalys. viewtopic.php?f=10&t=51228
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Lap 01 Tre, 9:16 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Taip, sijonus jie pamatavo kartu su cilindrais ir sakė, jog dar viskas tvarkoje. Čia aš pats žinių vardan bandau viską matuoti, ką galiu Kam tada reikalinga matuojant kompresiją pilnai atidaryti oro padavimo sklendes? Jei hidrokompensatorius pasėdęs, tokiu atveju nepilnai, arba gal visiškai neatsidaro vožtuvai (čia reikia žiūrėti gyvai). Ar gali būti taip, jog tokiu atveju ne pilnai užsipildo degimo kamera nauju mišiniu, ko pasekoje ir suspaudimas gaunamas mažesnis? ar labai į pievas čia aš ? Dėl to peršokusio dantuko, tai ar negali būti taip, jog suspaudimo pradžios metu vožtuvai dar nėra visiškai užsidarę ir dalis oro pašalinama iš kameros. Kai sukau starteriu variklį šiaip girdėjau kažkokį švilpimą iš priekinių cilindrų, pradžioj pagalvojau kad blogai prisukau kompresijos matuoklį, bet ten viskas buvo ok. Daug maž pamenu į kurią pusę buvo tas peršokimas, bet dabar sumodeliuoti atgal visą darbo ciklą (cilindrų padėtis, sukimosi kryptį ir fazes) kai viskas išardyta atrodo kebloka...
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 29 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|