Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 17 Ant, 23:26 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Išimtas variklis ir nuimtos galvos. Paskirstymo velenėliai labai sudilę, reikės tikrinti ar dar normos ribose, ar jau ne be. Vienas hidrokompensatorius labai laisvai juda, kiti sunkiai. Kaip yra ištikro, tas kuris neturi įvaržos - blogas?
Cilindrai iš pažiūros neblogo stovio. Subraižymų nėra, pačiam viršuje kantelis jaučiasi, bet nėra aštrus, todėl gal dar viskas pusė bėdos. Aišku, ardysiu toliau ir vešiu meistrams nustatyti tiksliau. vienas cilindras matyt dirbo riebesniu mišiniu, nes labiau pridegęs nei kiti.
Įpyliau skysčio į blogųjų cilindrų galvutės išmetimo ir įsiurbimo angas, bet jokio vožtuvų pratekėjimo nepastebėjau. Iki šiol buvau įsitikinęs, jog dėl mažos kompresijos bus kalti pridegę vožtuvai, bet dabar tuo jau suabejojau. Lieka variantas peršokusių velenėlių arba cilindro būklė prastesnė, nei kad atrodo.
Prikabinti failai: |
IMG_5129.JPG [ 152.86 KiB | Peržiūrėta 3125 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: "pajuodėlis" kairėje. Dešiniajam matosi buvo kažkas įkritęs. Pažeidimai ant stūmoklio
IMG_5130.JPG [ 113.03 KiB | Peržiūrėta 3125 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: priekiniai cilindrai
IMG_5131.JPG [ 124.4 KiB | Peržiūrėta 3125 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2017 Spa 19 Ket, 18:40 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
_Valdas_ rašė: Kada man tenka dėti dėvėtus hidrikus, tai aš juos dedu į spaustuvus, lėtai spaudžiu, išstumia alyvą, taip paspaudinėju kelis kartus. Jei geras - turėtų spyruokliuoti spaudžiant pirštais be strigimų. Net ir su naujais taip darau, nes būna užpildyti greičiausiai kažkokia industrine alyva ir greičiau/geriau prisitaiko prie kitų dujų skirstymo komponentų. Dar reiktų apžiūrėt vizualiai gerai. Surinkus gaus alyvos slėgio ir bus gerai. Įdomus projektas. Malonu stebėti Japan technologijas. Sėkmės autoriui. Kas del hidrokompensatorių tai keli klausimai Valdui: Ar teko išstūmus su tais spaustuvais rasti užstrigusių jų? Ar pavyko jų sutaisyti ir kaip tai padarėte? Ar teigiate kad nauji gamykliški yra užpildyti netinkamu tepalu? Hidrokompensatoriai turi savybę savyje užsipresuoti tepalu savo reikiamą standumą , kurį nugalite tik su spaustuvais - kaip nustatote ar jie sugeba palaikyti reikiamą standumą? ar nėra jie sudilę?
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 20 Pen, 7:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Ačiū už atsakymus "Prasigooglinau" ir "prasijutubinau" visą vakarą ir padariau tokias išvadas. Pataisykit jei kur klystu. 1. Kompensatoriai būna dviejų rūšių, ardomi (paprastai plačiomis galvomis, naudojami automobiliuose) ir neardomi (mažo diametro, toks, kaip pas mane). Pabandžiau vakar atsargiai vieną pakrapštyti, bet dalis, kurią reikia nuimti yra užvalcuota, tad nieko iš to neišeis, nebent turėčiau kokį nereikalingą aukojimui mokslo ir tiesos vardan (įmesiu nuotrauką vakare) 2. Kompensatorius galima ir kogero labai netgi patartina išplauti. Per eilę km susidaro tepalo nuosėdos, kurios gali dalinai nebeleisti užsidaryti vožtuvui, ko pasekoje jis pradeda nelaikyti slėgio ir klaksi. Su ardomais viskas aišku, truputis atidumo, ant stalo paklotas minkštas audinys, kad dalys neišsilakstytų ir pirmyn. Na mano atveju belieka jį plauti surinktą. Kaip gerai ir ar išsiplaus - belieka tikėtis geriausio 3. Pirmas žingsnis, ką reikia padaryti, tai išleisti tepalą iš kompensatoriaus vidinės kameros. Tai p. _Valdas_ daro su spaustuvais, lėtai spausdamas. Yra specialūs įrankiai tam atlikti, bet šiaip iš principo užtenka tik kokiu nors būdu nuspausti viduje esantį šratuką - taip atveriant vidinę kamerą. Mano atveju jis nusispaudžia per viršų įkišant ploną strypą. Jį nuspaudus tepalas iš vidaus išeina, tada viskas merkiama į plovimo skystį (pagal mano manualą - žibalą) ir plaunama. Išplovus (kai kompensatorius yra tuščias) reikia patikrinti kaip jis vaikšto: turi judėti laisvai, be jokių užsikirtimų ir spyruoklė turi atmesti jį atgal. Jei kas nors kur nors stringa - kompensatorius metamas lauk 4. Nuspaudus šratuką kompensatorių reikia panardinti į .... (Va čia aš truputį nesuprantu. Anot Suzukio manualo, jį reikia panardinti į žibalą, nors aš galvočiau kad kaip tik į naują tepalą ) ... tepalą ir leisti jam užpildyti vidinę kamerą. Tada reikia patikrinti kaip jis laiko slėgį. Spaudžiant turi arba visiškai nesispausti, arba vis vos (pagal manuala - ~ 0,2 mm). Jei spaudžiasi daugiau, galima pabandyti vėl nuspaudžiant šratuką pakartoti tepalo išleidimo - isiurbimo procedūrą. Jei vėl nieko nesigauna - kompensatorių reikia mesti lauk. Varikliui dirbant slėgis esant sistemoje veikia šratuką iš išorės ir atsiradus bet kokiam laisvumui vidinė kamera pasipildo papildomu tepalo kiekiu taip išlaikydama pastovų kompensatoriaus standumą. Jei jis išdilęs ir slėgis nepalaikomas - klaksės 5. Plaunant kompensatorių nerekomenduojama naudoti agresyvių tirpiklių, priešingu atveju reikia užtikrinti, jog kompensatorius bus pilnai išvalytas ir išsausintas. Neardomo kompensatoriaus atveju to padaryti kogero neįmanoma. Įdėjus tokį valiklis, likęs kompensatoriaus viduje gali patekti į tepalą, o tai nėra gerai. Manualas rekomenduoja naudoti žibalą ... kuo jis toks įpatingas, ar tiesiog tais laikais nelabai buvo ką daugiau naudoti? Visi išimti hidrokompensatoriai juda skirtingai. Dabar galvoju, kad gal nebūtinai jie yra blogi. Tiesiog nepamirškim, jog tas variklis nebuvo kurtas jau daugiau nei 5-6 metus, kai kurie buvo visą laiką spaudžiami velenėlio, todėl slėgis iš vidaus po truputį galėjo išeiti. Ką darysiu, tai juos plausiu, pildysiu ir žiūrėsiu tada. Manau tai bus geriausias diagnozės būdas
|
|
Į viršų |
|
|
_Valdas_
|
Parašytas: 2017 Spa 20 Pen, 9:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
Manau kad Tamstai Vimai pridėti neturiu ko Viskas išdėstyta šauniai. Ekstra atveju ebay madurai 8vnt hidrikai 42e. Vnt kaina normali jei neskaičiuoti siuntimo. Kadangi emigrantų UK nemaža, gal tarp jų draugų būtų, žodžiu bandyt sukombinuot kažkaip, kad siuntimas 8vnt nekainuotų 21e. Bet čia tik pamąstymas, pirmiausia žiūrėčiau kaip atrodo turimi hidrikai po išspaudymo. Tai mano nuomonė ir visai nėra reikalo su ja sutikti
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 61 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|