Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 19 Pen, 7:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2017 Spa 29 Sek, 14:14 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Tie išilginio alkūninio laisvumo indėklai, tai jei kalbama apie matomus trumpus įbrežimus tai įtakos darbui neturės. Svarbu juos nepalenkti ir kad būtų nesudilę. Juos surinkus turi neklibėti alkūninis pirmyn - atgal. Dėl švaistiklio indeklo - kaip atrodo to švaistiklio kakliuko indėklas? duokit foto, bus galima pakomentuoti. Tas antifrizo pompos drenažas gal specialiai buvo užkištas :D kad nevarvėtų ant grindų :)
Kas dėl velenėlių turėtų matuotis mikrometru visas kumstelio darbinis ciklas nuo vožtuvo atidarymo iki uždarymo , o tai netik pats kumstelio viršus .


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 19:00 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Išilginio laisvumo indėklai geri, bandžiau paklibinti alkūninį veleną, jokio laisvumo nesijaučia. Vienoj vietoj yra įlaužta vario skeveldra, reikės gal ką pilnai nulaužti, kad netyčia bedylant pati neiškristų, bus bėdos daugiau tada.

Dėl to drenažo tai jis gražiai užtepliotas hermetiku. Iš pradžių net neatkreipiau dėmesio, dabar pakrapščiau ir vualia:) tikras euro remontas :puiku:

Dėl velenėlio, tai jis nedirbo pilna plokštuma, todėl matosi originalaus kumštelio forma ir nudilusi vieta. Sutinku, kad reikėtų matuoti visą darbo ruožą, bet manuale duota tik maksimalaus storio vertė. Išdilimas aukščiausio taško zonoje yra didžiausias, tad jei jis dar telpa į ribines vertes, tikėtina velenėlis yra geras. Šiaip gerai būtų jį atrestauruoti, gal kam teko tokį dalyką daryti? Įdomu būtų sužinoti nuomones


Prikabinti failai:
IMG_5157.JPG
IMG_5157.JPG [ 74.51 KiB | Peržiūrėta 2946 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 19:02 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Švaistiklio kakliuko indėklas...čia jei gerai supratau prašėt nufotografuoti antrą pusę?


Prikabinti failai:
IMG_5160.JPG
IMG_5160.JPG [ 97.1 KiB | Peržiūrėta 2946 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Jo darbo vieta

IMG_5161.JPG
IMG_5161.JPG [ 99.55 KiB | Peržiūrėta 2946 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 21:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Patarimai mūsų, sprendimai galimi tik Jūsų. Čia yra slidūs reikalai tarp to ką reikėtų daryti iki "ledo" ir taupymo varianto dėl dalių gavimo problemų ir gerų meistrų stokos.
Išilginio indeklo remontui naudočiau išilginį mini šlifuoklį. Aš jį vadinu - dantistu. Su mini frezute lengvai išsišlifuotu nuolauža. Tas velelėlis aišku kad padilęs, bet manau jis dar gali dirbti ir toliau. Tik tos kantos nėra gerai. Jei likčiau šį velenėlį dirbti toliau ,manau šalinčiau tas kantas. Su restauravimu problemos tos kad nėra 100 procentinių meistrų. Prasidės loterija pasiseks - nepasiseks. Dėl to švaistiklio indeklu. Čia tik mano nuomonė - jei būtų užsikišęs tepimo kanalas tai alkūninio kakliukui ir tiems indėklas būtų ištikęs "infarktas" . Pagal šios požymius manau tai natūralus indėklo susidėvėjimas - tokį reikia keisti, nes indėklo sandara yra babitas, vario sluoksniukas ir geležis. Na dėl tokio susidėvėjimo tai manau kad tas cilindras turėjo dirbti intensyviau už kitus palaikydamas visos širdies darbą. Pagrindinę apkrovą atlaiko viršutinis indėklas degimo proceso metu stumdamas alkūninį. Apatinis indėklas tik grąžina laisvą stūmoklį, todėl jis gražus. Jei pavyktų indeklus reikėtų keisti nes nuo to pakiltų tepalo spaudimas. Dėl jų pririnkimo - kokio auto tiktų, padėtų alkūninių šlifuotojai. Jų amatas juos pririnkti pagal diametrą. Yra tekę su tokiu panašiu sudilimu susidurti. Tik mano atvėju buvo mažesnis sudilimas ir visų keturių vienodas. Originalių indeklų negavau. Siūlė tik navadėlus be spynų. Juos dėti bijojau, kad neprasuktų. Teko gudrauti , prasukau juos vietom - apatinis vietoj viršutinio. Apkrovai gavosi puikūs, o palaikymui pavarginti. Po surinkimo pravažiuota apie 15000 , kol kas viskas puiku.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 22:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Gera mintis dėl išilginio šlifuoklio, kaip tik turiu tokį garaže. Dremel'is mane eilinį kartą išgelbės :mrgreen: Dėl indėklų apsukimo vietomis irgi variantas. Rytoj vešiu viską į Autotechniką verdiktui, tada bus matyti bendras stovis. Gal išeis ką nors pritaikyti, blogiausiu atveju darysiu taip, kaip siūlote. Indėklai taip padilę tik kairės pusės abiejų cilindrų. Dešinė pusė labai graži. Dėl velenėlių, tai labai tikėtina, kad svirtys gali neatsistoti tiksliai į savo vietas ir tie kantukai droš šonus. Ko gero reikės labiau pasvarstyti restauravimo variantą.

Šiaip apibendrinant (mėgstu pafilosofuoti :geda2: ): kodėl taip skiriasi indėklų išdilimas? Kaip jau minėjau, labai išdilus kairė variklio pusė (1 ir 2 cilindrai), dešinė (3 ir 4) yra gera. To negalėjo padaryti blogai išstatytas degimas ir tikėtina dėl to maža priekinių cilindrų kompresija (2 ir 4). Tepalo kanalai čia irgi tikriausiai ne prie ko, nes tokiu atveju greičiausiai jis būtų "užkalęs". Apie juos užsimenu dėl to, jog kai skėliau blokus ties alkūninio veleno indėklais ir tepimo anga tarp jų ir korpuso radau palindusio hermetiko. Jis neblokavo visiškai angos, bet kažkiek diametrą mažino. Belieka blogas karbiuratorių sinchronizavimas, plius dviejuose iš jų buvo įplyšusios membranos. Na bet kokiu atveju panašu, kad šis variklis buvo gana toli nuo normalaus sureguliavimo ir teisingo darbo


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 23:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Kas dėl velenėlių restauravimo tai atsargiai. Esu čia forume skaitęs kad po restauravimo nebeatitiko atidarymo kampai, ir darbo kokybė priminė sovietinius laikus. Jūsų atvėju taip nutikus iš kur reiktų gauti kitus velenėlius? O žinant kad tie buvo visai nieko tai..... :apalpti: dėl tų aukštesnių kantelių tai jie blogai nes gali variklis dirbdamas jas pagauti ir kompensatoriams, bei vožtuvų ciklui bus permušimai. Tas kanteles nuėmus su šmirgeliu , kumstelius nupoliravus gautusi velenėlis kaip iš restauracijos na tik šiek tiek sublogęs :susigedes: . O gal kumsteliuose yra duobių?, tada blogiau. Kas dėl indeklų nevienodo sudilimo tai gal ir euro remonto (gal buvo keisti tik dešinės pusės) ar kaip minėjot kitų smulkmenų padariniai - svarbu alkūninis švarus. Dėl firmų kur ruošiatės vežti, tai jie išvedžiojimų nelabai daro. Skaičiuoja mikrometrus ir vos ne visada siūlo šlifavimus, nes tai garantas kad po darbo bus gerai ir tai jų duona. Teko su tokiais turėti reikalų - sumatavę prižadėjo sugilziuoti variklį. Tik turėjau nupirkti iš Prancūzijos naujus žiedus (dėl komplekto garanto). Žiedams atkeliavus paaiškėjo kad gilzevimui pritrūko 1mm. Rezultate brangūs žiedai ant vinies, kelias dienas sugaištas laikas ir nervų krūva.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 11:08 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Kęstutis teisus dėl velenėlių remonto/restauravimo. Jei jie maždaug geri - palikt, nes betvarkant gali pakreipt fazes(kadangi "špargalkos" neturi) ir ką tada...Pats taip susidūriau, tiesa su lengvąja, buvo nudilę kumšteliai, kaleno jau variklis, po kumštelių remonto pablogėjo užvedimas ir darbas, sudėjus kitus orginalius, bet dar gerus - variklis atsigavo, sakytum kitas motoras.

Dar kitas dalykas, gamintojo svirtelės ir kumštelio kietumai būna tikriausiai panašūs, kadangi dyla abu vienodai. Po kumštelio remonto priaugintas metalas matomai būna kietesnis ir tada labiau "valgo" svirteles. Turiu darbe tokių restauruotų velenėlių, ale net "turginiai" "į turgų" jų nenori.... :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 12:09 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Ką gi, grįžau iš Autotechnikos. Rezultatai neblogi. Cilindrai turi elipses, tačiau nežymias, todėl šioje vietoje dar nieko nereikia daryti. Palikau, kad padarytų honingavimą. Prieš važiuojant įdėjau dar žiedus į cilindrą ir pamatavau tarpelį. Maksimalus leidžiamas yra 0.7, mano atveju 0.6. Aišku, čia patikrinau ne visus žiedus ir ne visus cilindrus, bet turėtų būti daugiau mažiau tas pats. Kaip minėjau, pirštas nekliba nei stūmoklyje, nei švaistiklio įvorėje, tad ši vieta irgi tvarkinga. Ką dabar darysiu, tai bandysiu ieškoti originalių indėklų, arba bandyti taikyti, blogiausiu atveju darysiu kaip kad Kęstutis siūlo - sukeisti pusėmis. Pačio alkūninio veleno indėklai dar bus geri, lieka švaistiklių. Dar klausimas, ar užtektų pakeisti indėklus dviem švaistikliams, ar geriau jau keisti visus? Pardavime radau naujus indėklus, (dar reikia išsiaiškinti ar jų dydis man tinka) ir jie parsiduoda kaip komplektas vienam švaistikliui. Tokių komplektų jie turi visus 3, todėl man vienam neužtenka :galvoti:

Klausiau taip pat dėl paskirstymo velenėlių, na tai jie aišku vienareikšmiškai už restauravimą :) Tik jie sako reikia restauruoti ir velenėlius ir svirteles kartu, kitaip vėl viskas greitai susigrauš. Mano atveju, kai yra išlikę kanteliai, žymintys originalią kumštelio formą, restauravimas turėtų tikrai gautis, nes yra iš ko pasidaryti šabloną. Aš tiesą sakant neįsivaizduoju, kaip gali atrestauruoti velenėlius, kai jis visa plokštuma yra nudilęs. Tokiu atveju tikrai šansų belenkiek daug prašauti pro šalį, nes formos atstatymas ko gero daromas "iš akies". Blogiausia dar tai, jog keli kumšteliai turi duobutes ir rėžius, tad tokius dėti atgal nesinori. Vat kaip jie atstatys svirties formą čia jau kitas klausimas. Šioje vietoje manau gali būti nugrybauta. Jie svirties forma simetriška, tada įvertinus velenėlio kumštelio išdilimą ir darant prielaidą kad abi dalys dilo panašiai vienodai ... :galvoti:

Naujų velenėlių negausiu, nebent labai pasiseks. Jei šioje vietoje gausis kas nors blogai - beliks ieškoti dėvėtų

Vienu žodžiu nežinau. Kaip sakoma, ir norisi ir baisu :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 18:56 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Šaunu kad nenugazdino dėl cilindrų, bet kaip Jūs sakote - pafilosofuokime :galvoti: . Varikliui būtina sveika širdis, kurios pagrindą sudaro cilindrinė grupė ir alkūninis. Reikiama kompresija minėjote 11-12. Rasta atrodo 5-8. Vožtuvai rasti sandarūs, tarpinės nepramuštos, cilindrai geri, žiedai nesudilę (nes ribose). Išvada - liga yra bet kaip ir nerasta. Blogiausias dalykas kai sergi , o ligos neranda.
Ar žiedą tikrinimui į cilindro vidurį įstūmėte stūmoklio pagalba? - taip reikia kad nesusiskersuotų žiedas. Ar bandėte tikrinti keliuose aukščiuose? Manau tarpelį matuojate kišant kalibruotas plokšteles. Ar matavo ir stūmoklių sijonus? - būna kad jie išdyla ir sukelia varikliui barškesį. O kaip Jums sekasi su naujų žiedų paieška? Kas dėl indėklų tai tą prasitrynusį aš nerekomenduočiau palikti kad ir apačioje. Pas manę buvo vaizdelis šiek tiek geresnis. Jei prasitrins tas vario sluoksniukas -kuris signalizuoja indėklo pabaigą ir jei pagaus geležį - alkūniniui bus ragai. Tas trijų parduodamas variantas nėra blogai - turėtumėte 4 viršutinius ir 2 apatinius naujus ir savo 2 geriausius apatinius reikėtų komplektuoti. Na bet gal ir čia vietoje nuo auto jų pilna.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 20:10 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Kad vožtuvai neleidžia 100 proc teigti negaliu, nes į kolektorių angas pyliau vaitspiritą (berods), o ne žibalą. Nesu tikras ar jis tokio pat takumo, kaip kad žibalas, na bet kokiu atveju ten jie nebent drėks, kiauri tikrai nėra. Žiedus tikrinau viduryje cilindro su plokštelėmis ir įstūmęs jį stūmokliu. Šiaip bandysiu juos keisti, plius po honingavimo nauji geriau prisidirbs. Kad maža kompresija priekiniuose, tai kaltinčiau peršokusius dantukus, ko pasekoje galėjo ne visai laiku atsidarinėti/užsidarinėti vožtuvai. Buvęs šeimininkas pasakojo, jog laisvomis apsukomis dirbdavo tik 2 cilindrai, davus gazo, "įsijungdavo" kiti du. Na jis galvojo kad čia taip turi būti ir tai daro elektronika (a lia taupo kurą), bet dabar jau aišku, kad toli gražu ne. Gal padidėjus apsukomis, keisdavosi fazės ir tas peršokimas jau nebūdavo taip labai skausmingas. Kodėl galiniuose kompresija 8 ir 9 kaip ir nežinau, reikės įdėmiau vožtuvus patikrinti.
Na švaistiklių indėklus panašu kad radau, turėtų tikti nuo Suzuki GV1400 Cavalcade. Pagal mano matavimus ir skaičiavimus turėtų tikti 3 grupė, reikės paprašyti, kad Autotechnikoj tiksliau išmatuotų alkūninio kakliukus, tada būsiu tikras. Idealiausia ko gero būtų imti 4 grupę ir pagal ją prišlifuoti veleną, bet jos niekur nerandu. Nuo auto abejoju ar eis ką nors pritaikyti, neturiu jokių katalogų ir internete nelabai ką radau. Gal kas turit nuorodą netyčia kur galima rinktis indėklus pagal išmatavimus? Bijau jie bus per siauri automobiliniams, nors kas čia žino.
Alkūninio veleno indėklus ko gero paliksiu tuos pačius, nes dar kol kas tai niekur neradau jų pirkti
Stūmoklių sijonus matavau, bet manuale ne visai aiškiai parašyta kokia yra ribinė reikšmė. Ten spėju padaryta klaida (arba aš jį ne taip suprantu), nes anot jų, ribinė išdilusio cilindro vertė yra 78.085 mm, o ribinė stūmoklio sijono vertė yra 78.880. Jei tai būtų 77.880, tokiu atveju stūmoklis tilptų:) Pas mane panašiai ir yra, apie 77.9, plius vizualiai jie atrodo tikrai gražiai.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Renault R4 F6 furgonas 1985 m.

forume Skelbimų archyvas

Kasinetojas

1

2566

2022 Kov 30 Tre, 17:09

Kasinetojas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas

forume Skelbimų archyvas

Emil

0

15308

2022 Bal 06 Tre, 20:46

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)

forume Projektai

DariusN

5

19267

2021 Spa 31 Sek, 18:01

DariusN Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 29 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

gkeleris » 2023 Bir 07 Tre, 18:09

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vima » 2023 Vas 11 Šeš, 10:10

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

Direktorius » 2024 Kov 11 Pir, 21:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

Gahanfrost » 2023 Spa 16 Pir, 18:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

gkeleris » 2023 Gru 03 Sek, 15:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

kęstutis » 2022 Rgp 05 Pen, 14:27

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

Julius0606 » 2023 Bal 04 Ant, 21:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.

Ledūklis » 2023 Sau 17 Ant, 13:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo

papaukst » 2022 Sau 29 Šeš, 21:28

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48

Hobis » 2022 Bir 04 Šeš, 0:52


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 07 Sek, 20:57

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 22:08

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas IZh 56 k

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 24 Sek, 21:43

Infektus Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 11 Pir, 21:34

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 29 Ket, 21:19

diesel Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 14:49

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Gru 31 Sek, 10:34

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgp 11 Pen, 8:12

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Lie 21 Pen, 12:19

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Bal 17 Pir, 7:54

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų