Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 18 Ket, 7:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2017 Spa 30 Pir, 23:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Kas dėl velenėlių restauravimo tai atsargiai. Esu čia forume skaitęs kad po restauravimo nebeatitiko atidarymo kampai, ir darbo kokybė priminė sovietinius laikus. Jūsų atvėju taip nutikus iš kur reiktų gauti kitus velenėlius? O žinant kad tie buvo visai nieko tai..... :apalpti: dėl tų aukštesnių kantelių tai jie blogai nes gali variklis dirbdamas jas pagauti ir kompensatoriams, bei vožtuvų ciklui bus permušimai. Tas kanteles nuėmus su šmirgeliu , kumstelius nupoliravus gautusi velenėlis kaip iš restauracijos na tik šiek tiek sublogęs :susigedes: . O gal kumsteliuose yra duobių?, tada blogiau. Kas dėl indeklų nevienodo sudilimo tai gal ir euro remonto (gal buvo keisti tik dešinės pusės) ar kaip minėjot kitų smulkmenų padariniai - svarbu alkūninis švarus. Dėl firmų kur ruošiatės vežti, tai jie išvedžiojimų nelabai daro. Skaičiuoja mikrometrus ir vos ne visada siūlo šlifavimus, nes tai garantas kad po darbo bus gerai ir tai jų duona. Teko su tokiais turėti reikalų - sumatavę prižadėjo sugilziuoti variklį. Tik turėjau nupirkti iš Prancūzijos naujus žiedus (dėl komplekto garanto). Žiedams atkeliavus paaiškėjo kad gilzevimui pritrūko 1mm. Rezultate brangūs žiedai ant vinies, kelias dienas sugaištas laikas ir nervų krūva.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 11:08 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Kęstutis teisus dėl velenėlių remonto/restauravimo. Jei jie maždaug geri - palikt, nes betvarkant gali pakreipt fazes(kadangi "špargalkos" neturi) ir ką tada...Pats taip susidūriau, tiesa su lengvąja, buvo nudilę kumšteliai, kaleno jau variklis, po kumštelių remonto pablogėjo užvedimas ir darbas, sudėjus kitus orginalius, bet dar gerus - variklis atsigavo, sakytum kitas motoras.

Dar kitas dalykas, gamintojo svirtelės ir kumštelio kietumai būna tikriausiai panašūs, kadangi dyla abu vienodai. Po kumštelio remonto priaugintas metalas matomai būna kietesnis ir tada labiau "valgo" svirteles. Turiu darbe tokių restauruotų velenėlių, ale net "turginiai" "į turgų" jų nenori.... :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 12:09 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Ką gi, grįžau iš Autotechnikos. Rezultatai neblogi. Cilindrai turi elipses, tačiau nežymias, todėl šioje vietoje dar nieko nereikia daryti. Palikau, kad padarytų honingavimą. Prieš važiuojant įdėjau dar žiedus į cilindrą ir pamatavau tarpelį. Maksimalus leidžiamas yra 0.7, mano atveju 0.6. Aišku, čia patikrinau ne visus žiedus ir ne visus cilindrus, bet turėtų būti daugiau mažiau tas pats. Kaip minėjau, pirštas nekliba nei stūmoklyje, nei švaistiklio įvorėje, tad ši vieta irgi tvarkinga. Ką dabar darysiu, tai bandysiu ieškoti originalių indėklų, arba bandyti taikyti, blogiausiu atveju darysiu kaip kad Kęstutis siūlo - sukeisti pusėmis. Pačio alkūninio veleno indėklai dar bus geri, lieka švaistiklių. Dar klausimas, ar užtektų pakeisti indėklus dviem švaistikliams, ar geriau jau keisti visus? Pardavime radau naujus indėklus, (dar reikia išsiaiškinti ar jų dydis man tinka) ir jie parsiduoda kaip komplektas vienam švaistikliui. Tokių komplektų jie turi visus 3, todėl man vienam neužtenka :galvoti:

Klausiau taip pat dėl paskirstymo velenėlių, na tai jie aišku vienareikšmiškai už restauravimą :) Tik jie sako reikia restauruoti ir velenėlius ir svirteles kartu, kitaip vėl viskas greitai susigrauš. Mano atveju, kai yra išlikę kanteliai, žymintys originalią kumštelio formą, restauravimas turėtų tikrai gautis, nes yra iš ko pasidaryti šabloną. Aš tiesą sakant neįsivaizduoju, kaip gali atrestauruoti velenėlius, kai jis visa plokštuma yra nudilęs. Tokiu atveju tikrai šansų belenkiek daug prašauti pro šalį, nes formos atstatymas ko gero daromas "iš akies". Blogiausia dar tai, jog keli kumšteliai turi duobutes ir rėžius, tad tokius dėti atgal nesinori. Vat kaip jie atstatys svirties formą čia jau kitas klausimas. Šioje vietoje manau gali būti nugrybauta. Jie svirties forma simetriška, tada įvertinus velenėlio kumštelio išdilimą ir darant prielaidą kad abi dalys dilo panašiai vienodai ... :galvoti:

Naujų velenėlių negausiu, nebent labai pasiseks. Jei šioje vietoje gausis kas nors blogai - beliks ieškoti dėvėtų

Vienu žodžiu nežinau. Kaip sakoma, ir norisi ir baisu :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 18:56 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Šaunu kad nenugazdino dėl cilindrų, bet kaip Jūs sakote - pafilosofuokime :galvoti: . Varikliui būtina sveika širdis, kurios pagrindą sudaro cilindrinė grupė ir alkūninis. Reikiama kompresija minėjote 11-12. Rasta atrodo 5-8. Vožtuvai rasti sandarūs, tarpinės nepramuštos, cilindrai geri, žiedai nesudilę (nes ribose). Išvada - liga yra bet kaip ir nerasta. Blogiausias dalykas kai sergi , o ligos neranda.
Ar žiedą tikrinimui į cilindro vidurį įstūmėte stūmoklio pagalba? - taip reikia kad nesusiskersuotų žiedas. Ar bandėte tikrinti keliuose aukščiuose? Manau tarpelį matuojate kišant kalibruotas plokšteles. Ar matavo ir stūmoklių sijonus? - būna kad jie išdyla ir sukelia varikliui barškesį. O kaip Jums sekasi su naujų žiedų paieška? Kas dėl indėklų tai tą prasitrynusį aš nerekomenduočiau palikti kad ir apačioje. Pas manę buvo vaizdelis šiek tiek geresnis. Jei prasitrins tas vario sluoksniukas -kuris signalizuoja indėklo pabaigą ir jei pagaus geležį - alkūniniui bus ragai. Tas trijų parduodamas variantas nėra blogai - turėtumėte 4 viršutinius ir 2 apatinius naujus ir savo 2 geriausius apatinius reikėtų komplektuoti. Na bet gal ir čia vietoje nuo auto jų pilna.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 20:10 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Kad vožtuvai neleidžia 100 proc teigti negaliu, nes į kolektorių angas pyliau vaitspiritą (berods), o ne žibalą. Nesu tikras ar jis tokio pat takumo, kaip kad žibalas, na bet kokiu atveju ten jie nebent drėks, kiauri tikrai nėra. Žiedus tikrinau viduryje cilindro su plokštelėmis ir įstūmęs jį stūmokliu. Šiaip bandysiu juos keisti, plius po honingavimo nauji geriau prisidirbs. Kad maža kompresija priekiniuose, tai kaltinčiau peršokusius dantukus, ko pasekoje galėjo ne visai laiku atsidarinėti/užsidarinėti vožtuvai. Buvęs šeimininkas pasakojo, jog laisvomis apsukomis dirbdavo tik 2 cilindrai, davus gazo, "įsijungdavo" kiti du. Na jis galvojo kad čia taip turi būti ir tai daro elektronika (a lia taupo kurą), bet dabar jau aišku, kad toli gražu ne. Gal padidėjus apsukomis, keisdavosi fazės ir tas peršokimas jau nebūdavo taip labai skausmingas. Kodėl galiniuose kompresija 8 ir 9 kaip ir nežinau, reikės įdėmiau vožtuvus patikrinti.
Na švaistiklių indėklus panašu kad radau, turėtų tikti nuo Suzuki GV1400 Cavalcade. Pagal mano matavimus ir skaičiavimus turėtų tikti 3 grupė, reikės paprašyti, kad Autotechnikoj tiksliau išmatuotų alkūninio kakliukus, tada būsiu tikras. Idealiausia ko gero būtų imti 4 grupę ir pagal ją prišlifuoti veleną, bet jos niekur nerandu. Nuo auto abejoju ar eis ką nors pritaikyti, neturiu jokių katalogų ir internete nelabai ką radau. Gal kas turit nuorodą netyčia kur galima rinktis indėklus pagal išmatavimus? Bijau jie bus per siauri automobiliniams, nors kas čia žino.
Alkūninio veleno indėklus ko gero paliksiu tuos pačius, nes dar kol kas tai niekur neradau jų pirkti
Stūmoklių sijonus matavau, bet manuale ne visai aiškiai parašyta kokia yra ribinė reikšmė. Ten spėju padaryta klaida (arba aš jį ne taip suprantu), nes anot jų, ribinė išdilusio cilindro vertė yra 78.085 mm, o ribinė stūmoklio sijono vertė yra 78.880. Jei tai būtų 77.880, tokiu atveju stūmoklis tilptų:) Pas mane panašiai ir yra, apie 77.9, plius vizualiai jie atrodo tikrai gražiai.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 20:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Rgs 11 Sek, 21:27
Pranešimai: 544
Miestas: Palanga
Kompresijos nebuvimą tikrai paaiškintu netinkamai sustatytos paskirstymo mietkės.
Pamastymui : gal dėl to gali būti kaltas blogas hidrokompensatorius, neleidžiantis visiškai pilnai užsidaryti vožtuvui?

_________________
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 21:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Geras pastebėjimas. Teisingai, aš gi matavau kompresiją varikliui, kuris daug metų buvo nekurtas, todėl ir ta kompresijos vertė klausimas kiek yra tiksli. Kodėl priekiniai taip pasėdę, manau aišku. Galinių atveju ko gero galėjo sužaisti hidrokompensatoriai. Čia tokia konstrukcija, kad jei jame nėra slėgio, tada vožtuvas turėtų neatsidaryti arba atsidaryti ne pilnai. Gal su jais viskas buvo tvarkoje iš pat pradžių..


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 31 Ant, 22:25 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Truputį išmąstytos teorijos. Variklio darbo ciklai : įsiurbimas - vožtuvas atidarytas, suspaudimas - vožtuvai uždaryti, darbas- vožtuvai uždaryti, išmetimas - vožtuvas atidarytas. Kompresija gaunama suspaudimo takto pabaigoje. Taigi ir peršokus dantukui kompresijai tiesioginės įtakos neturi, nes atidarymas toli toli. Na jei įpylus skysčio jis nesisunkia tai patikėti kad ten tiek dingsta kompresija - neįtikėtina. Dėl kompensatorių tai jie nuo stovėjimo gali tik sutrumpėti , tai vožtuvo pakabinti kaip ir neįmanoma.
Stūmoklių matavimus jums turėjo atlikti firmoje. Matuoja cilindrų elipsę su vidmačiu ir tuo pačiu stūmoklių sijonus ,nes jie ir vaikšto išdulusioje elipsėje. Žinoma tie sijonai kompresijai įtakos neturi.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Lap 01 Tre, 9:16 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Taip, sijonus jie pamatavo kartu su cilindrais ir sakė, jog dar viskas tvarkoje. Čia aš pats žinių vardan bandau viską matuoti, ką galiu :)

Kam tada reikalinga matuojant kompresiją pilnai atidaryti oro padavimo sklendes? Jei hidrokompensatorius pasėdęs, tokiu atveju nepilnai, arba gal visiškai neatsidaro vožtuvai (čia reikia žiūrėti gyvai). Ar gali būti taip, jog tokiu atveju ne pilnai užsipildo degimo kamera nauju mišiniu, ko pasekoje ir suspaudimas gaunamas mažesnis? ar labai į pievas čia aš ? :geda2:

Dėl to peršokusio dantuko, tai ar negali būti taip, jog suspaudimo pradžios metu vožtuvai dar nėra visiškai užsidarę ir dalis oro pašalinama iš kameros. Kai sukau starteriu variklį šiaip girdėjau kažkokį švilpimą iš priekinių cilindrų, pradžioj pagalvojau kad blogai prisukau kompresijos matuoklį, bet ten viskas buvo ok. Daug maž pamenu į kurią pusę buvo tas peršokimas, bet dabar sumodeliuoti atgal visą darbo ciklą (cilindrų padėtis, sukimosi kryptį ir fazes) kai viskas išardyta atrodo kebloka... :?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Lap 01 Tre, 9:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1254
Miestas: Šilutė
Jūsų teiginiai teisingi, jei prarandamas dalis isiurbto oro kompresijai įtakos turės. Kas dėl atidarytų sklendžių, tai nežinau, nes variklis dirbdamas tuščiomis apsukomis dirba prie vos ne visai uždarytos droselio sklenės ,bet juk kompresija nuo to nesumažėja. Jūsų atvėju minėjote kad ant tuščių dirbo tik du cilindrai,tai faktas kad trūksta kompresijos tuo pačiu ir matavimai paantrino. Žinau tik tiek, jei pacientui bus nustatyta netiksli diagnozė, po operacijos gali sunkiai vaikščioti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Renault R4 F6 furgonas 1985 m.

forume Skelbimų archyvas

Kasinetojas

1

2552

2022 Kov 30 Tre, 17:09

Kasinetojas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas

forume Skelbimų archyvas

Emil

0

15285

2022 Bal 06 Tre, 20:46

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)

forume Projektai

DariusN

5

19203

2021 Spa 31 Sek, 18:01

DariusN Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

gkeleris » 2023 Bir 07 Tre, 18:09

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vima » 2023 Vas 11 Šeš, 10:10

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

Direktorius » 2024 Kov 11 Pir, 21:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

Gahanfrost » 2023 Spa 16 Pir, 18:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

gkeleris » 2023 Gru 03 Sek, 15:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

kęstutis » 2022 Rgp 05 Pen, 14:27

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

Julius0606 » 2023 Bal 04 Ant, 21:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.

Ledūklis » 2023 Sau 17 Ant, 13:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo

papaukst » 2022 Sau 29 Šeš, 21:28

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48

Hobis » 2022 Bir 04 Šeš, 0:52


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 07 Sek, 20:57

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 22:08

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas IZh 56 k

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 24 Sek, 21:43

Infektus Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 11 Pir, 21:34

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 29 Ket, 21:19

diesel Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 14:49

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Gru 31 Sek, 10:34

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgp 11 Pen, 8:12

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Lie 21 Pen, 12:19

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Bal 17 Pir, 7:54

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų