Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Zhynys
|
Parašytas: 2019 Spa 04 Pen, 11:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Bir 08 Ant, 15:58 Pranešimai: 146
|
Vima rašė: Sutvarkius karterio dangtį pagaliau galėjau pabaigti surinkti variklio apačią. Serviso manuale yra laidų ir kabelių pravedimo schemos. Išardęs visą motociklą vietoj gero tuzino įvairių metalinių kabelių laikiklių radau visą vieną. Nors ir nelaikau šio projekto restauracija, bet vis tiek stengiuosi viską surinkti kuo arčiau originalo. Teko aiškintis įvairiuose šaltiniuose, ieškoti nuotraukų ir žiūrėti kas ir kaip pravesta, kaip tvirtinta. Kai kuriuos laikiklius galima nusipirkti, kai kurie nebegaminami. Tuos laikiklius, kurių neišeis pačiam pagaminti nusipirksiu, kitus darysiu pats. Jaidam apkabų būna elektros prekių parduotuvėse. Išlanksčius kaip reikia ir užmovus juodą kembriką bus kaip originalas. https://bpgroup.lv/s/?sgrp=Z0000008545&lang=ltIšsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2019 Spa 19 Šeš, 20:33 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Matmenis paėmiau nuo sudėtų guolių, galvojau ir originalūs turi būti tokie, tik platesni. Pasirodo nė velnio. Pirkta dalis tikrai originali, ašis visiškai atitinka buvusią variklyje. Ir nebuvo jų kitokių. Žodžiu, norėjo tvarkyti siurblį, nauja ašis su guoliais pasirodė per brangi, todėl pritaikė rusiškiems guoliams. Dar plius pastebėjau kad pats korpusas įtrūkęs, geriausia būtų jį gauti kitą. Jei nepavyks, teks tvarkyti šitą.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 74 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|