Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Suzuki GV 1200 Madura, 1985
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209
Puslapis 2024

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 19 Sek, 1:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Vis dar nesugalvojau kaip atnaujinti tuos jungiklius. Graveriai sakė, jog mano mintis išgraviruoti raides ir po to užpilti dažais nėra gera. Nesigaus gražiai padaryti raidžių ant plastmasės. Youtube mačiau kaip plastmases atnaujina tiesiog su fenu. Ilgiau pakaitina ir ji pajuosta. Reikės pabandyti kurioj nors nematomoj vietoj.
Ką daryti su raidėm? :galvoti:

Autorius:  Infektus [ 2020 Sau 19 Sek, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 20 Pir, 9:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Infektus rašė:
gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)


Lipdukai netinka, principe reikėtų arba štampo arba gal tada rimtai lazeriu. Reikės pasidomėti :labas:

Autorius:  Zhynys [ 2020 Sau 20 Pir, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Gal kokia reklamos agentūra padarytų?
Jie daro visokius užrašus ant tušinukų ir kitokių plastikinių niekučių.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 23 Ket, 21:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Padarytas dar vienas brangus darbas - karbiuratorių perrinkimas. Priekinių būklė buvo dar gana neblogai, bet galinių dviejų - labai prasta. Viduje buvęs benzinas pavirto į labai smirdančią žalią masę ir užkišęs visus žikliorius. Dvi diafragmos iš 4 buvo su skylėmis, du oro uždarymo vožtuvai užstrigę. Kai kurios gumelės įtrūkusios. Pradžioje bandžiau viską mirkyti acetone, bet rezultatu nebuvau labai patenkintas, todėl viskas papildomai buvo išplauta ultragarsinėje vonelėje. Po plovimo pastebėjau, jog 1 cilindro karbiuratoriaus benzino paėmimo vamzdelis yra įtrūkęs. Lyg ankščiau to nepastebėjau, spėju gal buvo užsikimšęs ir plaunant ultragarsu dėl burbuliukų keliamo slėgio įtrūko. Na bet tai tik spėjimas. Buvo nupirktas kitas, nenorėjau rizikuoti ir dėti seną atgal. Šiame motocikle karbiuratorių ardymas yra velniškai sudėtingas, todėl jau geriau sudėti viską iš karto gerai.
Keičiau visus O-žiedus, visus sklendžių riebokšlius, adatas, diafragmas. Vienas šių motociklų ekspertas rekomendavo truputį kitaip sureguliuoti plūdės aukščius, nei kad siūlo manualas. Ir tai gana logiška, nes karbiuratoriai stovi ne visai horizontaliai, todėl ir plūdės aukščiai skirtingose pusėse turėtų būti skirtingi.
Oro kolektorių gumos per daug metų sukietėjo, o naujų senai nebegamina. Jei ant kolektorių karbiuratorius dar galima uždėti salyginai nesunkiai, tai ant pačių karbiuratorių uždėti oro dėžę yra menas. Tos gumos irgi labai kietos, aukštis žemas pati dėžė nuo karščio ir laiko deformuojasi. Ar gerai užsidėjo dėžė galima pamatyti tik keliose vietose, kitur tegalima spėti - jei sąvarža pilnai susispaudžia, reiškiasi kažkur guma gerai neužsidėjo. Kai nuėmiau pirmą kartą tą dėžę mačiau, jog vieno cilindro guma nebuvo gerai uždėta. Šioje vietoje papildomai traukia nevalytą orą, keičiasi mišinio sudėtis na ir visos su tuo susijusios bėdos. Bandžiau visur žiūrėti su USB kamera, na bet ir su ta negalėjau įlįsti visur.
Iš tikro pirma reikėjo uždėti oro dėžę ir po to karbiuratorius dėti ant variklio. Na kitą kartą būsiu gudresnis. Gumoms suminkštinti naudojau karšto oro feną. Kiti, kiek teko domėtis, verda viską alkoholio/acto mišinyje. Na jie teigia jog tada guma suminkštėja, mačiau ir youtube'je bandymų. Na bet kažkaip nesinorėjo virti alkoholį, dar kaimynai būtų policiją iškvietę. Todėl fenas, manau, gana neblogai pagelbėjo.

Karbiuratorių uždėjimo tvarka:
1. Surenkami visi 4 į vieną krūvą ir surenkamas juos laikantis rėmas. Varžtai paliekami laisvi.
2. Visas mechanizmas sumontuojamas ant variklio oro kolektorių, tada suvaržomi karbiuratorių rėmo varžtai.
3. Karbiuratoriai nuimami nuo kolektorių, atliekamas visų keturių karbiuratorių sklendžių balansavimas. Visi jie turi būti atsivėrę iki tam tikros vietos. Čia labai svarbu kad rėmas būtų gerai suveržtas, nes jeigu karbiuratoriai bent kiek pajudėtų - sklendžių balansavimas būtų pažeistas.
4. Uždedama oro dėžė ir viskas sumontuojama ant variklio.

Belieka tikėtis jog viskas veiks. ir beliks atlikti sinchronizavimą. Nes norint juos nuimti ... geriau nereikėtų :)

Prikabinti failai:
IMG_0331.jpg
IMG_0331.jpg [ 107.75 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
IMG_0324.jpg
IMG_0324.jpg [ 80.9 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
IMG_0408.jpg
IMG_0408.jpg [ 126.57 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 23 Ket, 21:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Dar kelios foto

Prikabinti failai:
IMG_0427.jpg
IMG_0427.jpg [ 106.14 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
IMG_0431.jpg
IMG_0431.jpg [ 97.08 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
IMG_0438.jpg
IMG_0438.jpg [ 99.86 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 23 Ket, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Viena valanda, du žmonės, ir variklis įkrautas į rėmą, arba tiksliau rėmas uždėtas ant jo. Sunkus bjaurybė, užtat širdžiai džiaugsmas :)

Prikabinti failai:
IMG_0445.jpg
IMG_0445.jpg [ 115.58 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
IMG_0446.jpg
IMG_0446.jpg [ 134.53 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2020 Sau 28 Ant, 0:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Gal galit kas pamatuoti ir parašyti VAZ 2101 priekinio amortizatoriaus 1,2 ir 3 išmatavimus? Originalus jau netoli mirties, jų naujų nėra, galvoju gal išeitų ką nors "priburti". Ieškau kažko ką būtų galima įdėti į išardytą originalaus amortizatoriaus korpusą.

Originalaus amortizatoriaus išmatavimai:

1 - 175 mm
2 - 300 mm
3 - 44 mm

Prikabinti failai:
IMG_0444.jpg
IMG_0444.jpg [ 113.58 KiB | Peržiūrėta 953 kartus(ų) ]
IMG_0467.jpg
IMG_0467.jpg [ 117.29 KiB | Peržiūrėta 953 kartus(ų) ]

Autorius:  Infektus [ 2020 Sau 28 Ant, 0:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Fastmx restauruoja amortizatorius

Autorius:  uzas [ 2020 Sau 28 Ant, 23:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Fiat Punto, apie 1993-1997 metų, galiniai labai nedideli, nupjovus apatinę kilpą, telpa į emkes amotizatoriaus korpusą, gal ir tau tiktų, tik emkė kietoka pasidaro, gal per gerai gesina :D, paieškok, kodas: AHF050MT, gal kur parduotuvej turi pasimatavimui.

Puslapis 2024 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/