Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Suzuki GV 1200 Madura, 1985
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209
Puslapis 324

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 17 Ant, 22:43 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Problematiškasis adatinis guolis. Velenėlio kakliukas padilęs 0.5 mm. Bandysiu pritaikyti 1 mm mažesnio vidinio diametro adatinį guolį su vidiniu žiedu (oboima).

Prikabinti failai:
IMG_5127.JPG
IMG_5127.JPG [ 113.04 KiB | Peržiūrėta 3148 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 17 Ant, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Nusiėmiau dešinį dangtelį. Šiek tiek apardžiau ir patikrinau dujų mechanizmo žymes. Radau įdomų dalyką - 2 ir 4 cilindro paskirstymo velenėliai (priekinių su kompresija 5) buvo peršokę per vieną dantuką. Su galiniais viskas tvarkoje. Gal taip atrodo dėl galimai labai išdilusios grandinės ir tie dantukai visgi nėra peršokę, bet ją dar reikės patikrinti

Prikabinti failai:
IMG_5117.JPG
IMG_5117.JPG [ 134.95 KiB | Peržiūrėta 3148 kartus(ų) ]
IMG_5123.JPG
IMG_5123.JPG [ 123.77 KiB | Peržiūrėta 3148 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 17 Ant, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Išimtas variklis ir nuimtos galvos. Paskirstymo velenėliai labai sudilę, reikės tikrinti ar dar normos ribose, ar jau ne be. Vienas hidrokompensatorius labai laisvai juda, kiti sunkiai. Kaip yra ištikro, tas kuris neturi įvaržos - blogas?

Cilindrai iš pažiūros neblogo stovio. Subraižymų nėra, pačiam viršuje kantelis jaučiasi, bet nėra aštrus, todėl gal dar viskas pusė bėdos. Aišku, ardysiu toliau ir vešiu meistrams nustatyti tiksliau. vienas cilindras matyt dirbo riebesniu mišiniu, nes labiau pridegęs nei kiti.

Įpyliau skysčio į blogųjų cilindrų galvutės išmetimo ir įsiurbimo angas, bet jokio vožtuvų pratekėjimo nepastebėjau. Iki šiol buvau įsitikinęs, jog dėl mažos kompresijos bus kalti pridegę vožtuvai, bet dabar tuo jau suabejojau. Lieka variantas peršokusių velenėlių arba cilindro būklė prastesnė, nei kad atrodo.

Prikabinti failai:
IMG_5129.JPG
IMG_5129.JPG [ 152.86 KiB | Peržiūrėta 3145 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: "pajuodėlis" kairėje. Dešiniajam matosi buvo kažkas įkritęs. Pažeidimai ant stūmoklio

IMG_5130.JPG
IMG_5130.JPG [ 113.03 KiB | Peržiūrėta 3145 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: priekiniai cilindrai

IMG_5131.JPG
IMG_5131.JPG [ 124.4 KiB | Peržiūrėta 3145 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 17 Ant, 23:28 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Galvutės atrodo neblogai, išskyrus tą, kur buvo kažkas įkritęs

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Priekinių cilindrų galva

IMG_5132.JPG
IMG_5132.JPG [ 129.41 KiB | Peržiūrėta 3144 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Galinių cilindrų galva ir pažeidimai

IMG_5133.JPG
IMG_5133.JPG [ 127.15 KiB | Peržiūrėta 3144 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 19 Ket, 6:49 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kas galėtų paaiškinti kaip reikia elgtis su hidrokompensatoriais? Kaip juos plauti (ar išvis plauti), ar reikalingas koks nors slėgis, kad iš jų ištraukti tepalą ir pripumpuoti atgal, o gal užtenka įdėti tuščius ir jie patys prisipildys...?

Autorius:  _Valdas_ [ 2017 Spa 19 Ket, 16:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kada man tenka dėti dėvėtus hidrikus, tai aš juos dedu į spaustuvus, lėtai spaudžiu, išstumia alyvą, taip paspaudinėju kelis kartus. Jei geras - turėtų spyruokliuoti spaudžiant pirštais be strigimų. Net ir su naujais taip darau, nes būna užpildyti greičiausiai kažkokia industrine alyva ir greičiau/geriau prisitaiko prie kitų dujų skirstymo komponentų. Dar reiktų apžiūrėt vizualiai gerai. Surinkus gaus alyvos slėgio ir bus gerai.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Spa 19 Ket, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

_Valdas_ rašė:
Kada man tenka dėti dėvėtus hidrikus, tai aš juos dedu į spaustuvus, lėtai spaudžiu, išstumia alyvą, taip paspaudinėju kelis kartus. Jei geras - turėtų spyruokliuoti spaudžiant pirštais be strigimų. Net ir su naujais taip darau, nes būna užpildyti greičiausiai kažkokia industrine alyva ir greičiau/geriau prisitaiko prie kitų dujų skirstymo komponentų. Dar reiktų apžiūrėt vizualiai gerai. Surinkus gaus alyvos slėgio ir bus gerai.

Įdomus projektas. Malonu stebėti Japan technologijas. Sėkmės autoriui.
Kas del hidrokompensatorių tai keli klausimai Valdui:
Ar teko išstūmus su tais spaustuvais rasti užstrigusių jų?
Ar pavyko jų sutaisyti ir kaip tai padarėte?
Ar teigiate kad nauji gamykliški yra užpildyti netinkamu tepalu?
Hidrokompensatoriai turi savybę savyje užsipresuoti tepalu savo reikiamą standumą , kurį nugalite tik su spaustuvais - kaip nustatote ar jie sugeba palaikyti reikiamą standumą? ar nėra jie sudilę?

Autorius:  _Valdas_ [ 2017 Spa 19 Ket, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kęstučiui:

išspaudžius dėvėtus kompensatorius dažniausiai galima rasti "laisvų" kompensatorių (nedirba viduje esanti spyruoklė). Tai anie klaksi kol užsipildo alyva ir/ar nelaiko slėgio. Kartais išardai ir iškart randi laisvus.
Taisyti jų netaisau, pas mane nevažiuoja reti modeliai, parduotuvėse detalių pakankamai, keiti kitais ir nesuki sau galvos. Youtube rusai mačiau su kompensatoriais užsiima stipriai.
Neteigiu, kad gamyklinis alyvos pildymas blogas. Tiesiog jei surinkinėt kompensatorius užpildytus, tai mano akim velenėliui, svirtelėms papildoma apkrova kol viskas stos pagal išdilimus.
Šito negebu nustatyti. Išorinį dilimą nustatau tik vizualiniu būdu su patirties elementais.

Autorius:  Vima [ 2017 Spa 20 Pen, 7:21 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Ačiū už atsakymus

"Prasigooglinau" ir "prasijutubinau" visą vakarą ir padariau tokias išvadas. Pataisykit jei kur klystu.

1. Kompensatoriai būna dviejų rūšių, ardomi (paprastai plačiomis galvomis, naudojami automobiliuose) ir neardomi (mažo diametro, toks, kaip pas mane). Pabandžiau vakar atsargiai vieną pakrapštyti, bet dalis, kurią reikia nuimti yra užvalcuota, tad nieko iš to neišeis, nebent turėčiau kokį nereikalingą aukojimui mokslo ir tiesos vardan (įmesiu nuotrauką vakare)

2. Kompensatorius galima ir kogero labai netgi patartina išplauti. Per eilę km susidaro tepalo nuosėdos, kurios gali dalinai nebeleisti užsidaryti vožtuvui, ko pasekoje jis pradeda nelaikyti slėgio ir klaksi. Su ardomais viskas aišku, truputis atidumo, ant stalo paklotas minkštas audinys, kad dalys neišsilakstytų ir pirmyn. Na mano atveju belieka jį plauti surinktą. Kaip gerai ir ar išsiplaus - belieka tikėtis geriausio

3. Pirmas žingsnis, ką reikia padaryti, tai išleisti tepalą iš kompensatoriaus vidinės kameros. Tai p. _Valdas_ daro su spaustuvais, lėtai spausdamas. Yra specialūs įrankiai tam atlikti, bet šiaip iš principo užtenka tik kokiu nors būdu nuspausti viduje esantį šratuką - taip atveriant vidinę kamerą. Mano atveju jis nusispaudžia per viršų įkišant ploną strypą. Jį nuspaudus tepalas iš vidaus išeina, tada viskas merkiama į plovimo skystį (pagal mano manualą - žibalą) ir plaunama. Išplovus (kai kompensatorius yra tuščias) reikia patikrinti kaip jis vaikšto: turi judėti laisvai, be jokių užsikirtimų ir spyruoklė turi atmesti jį atgal. Jei kas nors kur nors stringa - kompensatorius metamas lauk

4. Nuspaudus šratuką kompensatorių reikia panardinti į .... (Va čia aš truputį nesuprantu. Anot Suzukio manualo, jį reikia panardinti į žibalą, nors aš galvočiau kad kaip tik į naują tepalą :galvoti: ) ... tepalą ir leisti jam užpildyti vidinę kamerą. Tada reikia patikrinti kaip jis laiko slėgį. Spaudžiant turi arba visiškai nesispausti, arba vis vos (pagal manuala - ~ 0,2 mm). Jei spaudžiasi daugiau, galima pabandyti vėl nuspaudžiant šratuką pakartoti tepalo išleidimo - isiurbimo procedūrą. Jei vėl nieko nesigauna - kompensatorių reikia mesti lauk. Varikliui dirbant slėgis esant sistemoje veikia šratuką iš išorės ir atsiradus bet kokiam laisvumui vidinė kamera pasipildo papildomu tepalo kiekiu taip išlaikydama pastovų kompensatoriaus standumą. Jei jis išdilęs ir slėgis nepalaikomas - klaksės

5. Plaunant kompensatorių nerekomenduojama naudoti agresyvių tirpiklių, priešingu atveju reikia užtikrinti, jog kompensatorius bus pilnai išvalytas ir išsausintas. Neardomo kompensatoriaus atveju to padaryti kogero neįmanoma. Įdėjus tokį valiklis, likęs kompensatoriaus viduje gali patekti į tepalą, o tai nėra gerai. Manualas rekomenduoja naudoti žibalą ... kuo jis toks įpatingas, ar tiesiog tais laikais nelabai buvo ką daugiau naudoti?

Visi išimti hidrokompensatoriai juda skirtingai. Dabar galvoju, kad gal nebūtinai jie yra blogi. Tiesiog nepamirškim, jog tas variklis nebuvo kurtas jau daugiau nei 5-6 metus, kai kurie buvo visą laiką spaudžiami velenėlio, todėl slėgis iš vidaus po truputį galėjo išeiti. Ką darysiu, tai juos plausiu, pildysiu ir žiūrėsiu tada. Manau tai bus geriausias diagnozės būdas

:labas:

Autorius:  _Valdas_ [ 2017 Spa 20 Pen, 9:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Manau kad Tamstai Vimai pridėti neturiu ko :D Viskas išdėstyta šauniai.

Ekstra atveju ebay madurai 8vnt hidrikai 42e. Vnt kaina normali jei neskaičiuoti siuntimo. Kadangi emigrantų UK nemaža, gal tarp jų draugų būtų, žodžiu bandyt sukombinuot kažkaip, kad siuntimas 8vnt nekainuotų 21e. Bet čia tik pamąstymas, pirmiausia žiūrėčiau kaip atrodo turimi hidrikai po išspaudymo.

Tai mano nuomonė ir visai nėra reikalo su ja sutikti :)

Puslapis 324 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/