Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Suzuki GV 1200 Madura, 1985 http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209 |
Puslapis 4 iš 24 |
Autorius: | HotRod [ 2017 Spa 20 Pen, 19:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Idomus motociklas ,dar idomesnis variklis ,idomu ir darbu eiga su aprasymais ,dekoju autoriui ir sekmes ,kas del zibalo ,tai skvarbiausias skystis tinkantis siam darbui ,juo tikrinami ir galvos voztuvu sandarumas . Turint senute Yamaha ,artimi vaizdai . |
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 27 Pen, 22:08 ] |
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Šiaip pamastymui: šie guoliai yra dengti, kol kas neradau ar jie turi būti dengti originaliai. Pačiam korpuse yra suprojektuotas tepalo atvedimas, todėl manau būtų logiška, jei jie būtų atviri ir teptųsi tepalu |
Autorius: | kęstutis [ 2017 Spa 28 Šeš, 22:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Vandens pompa turėtų turėti "fibra", kai ji padyla pradeda sunktis aušinimo skystis į guolius. Kad tai nenutiktų turėtų būti drenažinis nubėgimo kanalas. Jei jis užsikišęs, o skystis prasisunkė , tai guoliams ir amen. Gal apie tą vieta kalbate kaip tepimo galimybę? O guoliai " naša-raša" tai variklio remonto metu sudėtos dalys. Įdomus ir to guolio fiksavimas su 4 užkirtimais, ar taip turi būti gamykliškai? Papasakokit ,kaip namų sąlygomis išmatuojate velenėlių sudilimą ir kaip randama ta 0,2mm dar leistina riba? |
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 9:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Taip Kęstuti, Jūs teisus, ten iš tikrųjų ne tepimo bet nuvedimo kanalas ir jis panašu buvo užsikišęs. Tas užkernavimas gali būti ex remonto, nes pagal katalogą guolis turėtų keistis būtent per tą pusę. Bet čia reikės nusiimti sparnuotę, tada bus aiškiau. Matuoju paprastu slankmačiu, kurio min padala yra 0.02 mm, dar turiu ir mikrometrą, su 0.01 mm verte. Šiuo atveju matavau velenėlių kumštelius (ar teisingai juos vadinu?) storiausioje vietoje. Manuale yra parašytas minimalus dar leidžiamas tos vietos storis, mano atveju dar yra ~ 0.2 mm. Pamatuoti velenėlių kakliukų ir tvirtinimo laikiklių išdilimą neturiu kaip, nebent surinkus "iš akies" |
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 9:48 ] | |||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | |||
Vakar padirbėjau iš peties ir prisibaladojau iki pat variklio širdies. Truputis nuotraukų ir atradimų. Variklis buvo jau bent kartą skeltas, tai įrodo sukimo žymės ir visur esantis hermetikas Nuėmus karterį jokios tarpinės neradau, nors ji turi būti. Aišku, hermetikas atliko savo darbą, tepalo prasisunkimo žymių nesimatė. Manau šitoje vietoje turėtų tikti paprasta tarpinė iš paranito, nes pats karteris yra iš pakankamai storo aliuminio, todėl stipriai priveržti tikrai galima
|
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 9:56 ] | |||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | |||
Variklis skeliasi per pusę. Tam reikia atsukti krūvą visokių skirtingų varžtų esančių tokiose vietose, kur taip lengvai be manualo jų ir nesurastum. Kai kurie yra papildomai sužymėti, juos reikia atsukti ir užveržti atitinkama tvarka Greičių dėžės dantračiai tvarkingi, sukasi lengvai, jokių pažeidimų nesimato. Guoliai sukasi taip pat lengvai, bet kliba. Plius jų išorinėse "oboimose" yra visokių griovelių ir kaiščių, tad taip paprastai jų rasti tikriausiai nepavyks. Labai nesinori dėti jų atgal, bandysiu ieškoti.
|
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 10:07 ] | |||||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | |||||
Apatinė variklio dalis ir pagrindinių indėklų būklė. Vidurinis turi mechaninių pažeidimų, šoniniai tiktai padilę.
|
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 10:19 ] | ||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | ||
Išėmiau stūmoklius su švaistikliais. Iš karto krito į akis tai, jog vienas švaistiklio varžtas yra ilgesnis su 13 veržle, kai tuo tarpu visos kitos yra 14. Kol kas neradau informacijos, kaip taip turėtų būti. Nors pats varžtas kaip ir įsipresuoja į švaistiklį, greičiausiai galėjo būti keistas. Kaip tai gali įtakoti bendrą variklio darbą ir vibracijas? Pačio stūmoklio ir švaistiklio grupių kol kas dar neardžiau. Paklibinus, nesijaučia jokio laisvumo tarp piršto, švaistiklio ir stūmoklio, žodžiu panašu jog būklė yra gera. Stūmokliai gražūs, žiedai neprikepę, reikės juos išsiimti ir įdėti į cilindrus, įvertinti išdilimą. Ką radau ne visai gražaus, tai variklio kairės pusės švaistiklių indėklai smarkiai sudilę, kai tuo tarpu dešinės - atrodo kaip nauji. Kodėl taip galėjo gautis? Nepakankamas tepimas, dėl hermetiko pasikimšęs kanalas?
|
Autorius: | Vima [ 2017 Spa 29 Sek, 10:23 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | |||
Na o čia pats per skubėjimą prisidariau sau bėdos. Besukdamas švaistiklių varžtus nepastebėjau, jog alkūninio veleno pusmėnuliai yra pasisukę, to pasekoje jie buvo pažeisti. Vienas labai minimaliai, kitas labiau Alkūninio veleno kakliukai gražūs, kažkokių matomų pažeidimų nesimato
|
Puslapis 4 iš 24 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |