Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Suzuki GV 1200 Madura, 1985
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209
Puslapis 724

Autorius:  aivaras. [ 2017 Lap 01 Tre, 23:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Vima rašė:
Vat kažko panašaus aš ir tikėjausi, nes kompresijos vertė nuo paduodamo mišinio kiekio turėtų skirtis. Na pakeisiu žiedus, patikrinsiu galvutes, surinksiu ir tada žiūrėsiu. Tikėsiuosi, kad antrą kartą ardyti nereikės :)

Rekomenduoju būtinai pakeisti ir paskirstymo grandinę. Ji būna išsitampiusi dėl ridos. Kartais būna, kad dantis gerai atitaikai, o mietkės vistiek neidealiai stovi - priežastis pavargusi grandinė.

Autorius:  Vima [ 2017 Lap 02 Ket, 22:18 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kad užsiminėt apie grandines, tai jas dar kartą pamatavau, dabar jau išimtas. Matavimas pagal manualą atliekamas taip: ištempti, pasirenki bet kurį narelio pirštą ir tada matuoji atstumą tarp jo ir 21 piršto. Jei ilgis didesnis nei 161 mm, reiškiasi grandinę meti lauk. Dvi velenėlių grandinės, kurias buvau jau matavęs geros tikrai (buvo keistos). Bet va ta, kuri suka tarpinį velenėlį pasirodo išdilus smarkiai, netgi jaučiasi kliuvimas lankstant. Šitą deja reikės irgi keisti :rasau:

O čia šiaip jei kam įdomu "paini gyvenimo schema" schema:)

Prikabinti failai:
taimingas.png
taimingas.png [ 259.81 KiB | Peržiūrėta 2312 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Vas 03 Šeš, 0:06 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Padėkit susigaudyti O-žiedų medžiagose, nes jau visai susipainiojau.

Kokio tipo medžiagos atsparios benzinui? Vienur rašo, jog tinka NBR guma,kitur rašo, jog tai tas pats, kas Nitril'as. Trečiur rašo, jog tinka tik Nitril'as, tačiau benzinui jis atsparus tik dalinai (anot vieno gamintojo iš JAV). Tai kas yra atsparu benzinui? :shock: Ir ar to gėrio (o-žiedų) būtų galima nusipirkti Lietuvoj?

Autorius:  Zhynys [ 2018 Vas 03 Šeš, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autorius:  Vima [ 2018 Vas 06 Ant, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Zhynys rašė:
Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono.


Ačiū už informaciją. Čia radau didelį "o-ring'ų" (ir ne tik) pasirinkimą. Kol kas randu viską, ko ieškau. Gal kam dar pravers

https://www.polymax.co.uk/o-rings/

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Atėjo laikas paklibinti ir šitą projektą. Nusipirkau keletą matavimo įrankių, tiesa dar kai kurių trūksta. Mintis yra pilnai išmatuoti esmines variklio detales, tarpelius taip įvertinant būklę ne iš akies, bet skaičiais. Vis nedavė ramybės firmos, kuri pamatavus vieno cilindro išdilimą pasakė, jog čia viskas pas mane gerai. Tam kad tikrai matyčiau, jog viskas yra tvarkoje, norėjau matyti prieš save skaičius. Galima buvo vežti kitur, bet pažinimo vardan nusprendžiau truputį investuoti ir tai daryti pats. Pliusas dar tame, kad tikslus dalykai man patinka:)
Nepirkau labai brangių ir tikslių mikrometrų, nes nemanau kad man to reikia. Bendram įvertinimui tiks ir mažiau tikslūs. Atlikdamas keletą matavimų gali apskaičiuoti vidutinę vertę ir taip dalį paklaidos eliminuoti.

Taigi, matavimams turiu:
0 - 25mm mikrometrą (Jį mesiu lauk, nes pirkau dėvėtą iš turgaus ir neapsižiūrėjau, jog truputį kliba. Tai atsiliepia matavimo tikslumui)
25 - 50 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos)
50 - 75 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos, visas dar tepale)
Elektroninį ir mechaninį slankmačius
Kinietišką indikatorinį mikrometrą cilindrų elipsėms matuoti
specialias plastikines juosteles (Plastic gauge) indėklų ir velenų tarpeliams matuoti
įrankį tarpeliams matuoti
Rodyklinį indikatorių

Taigi iki pilnos laimės dar reikėtų kito 0 - 25 mm ir 75 - 100 mm mikrometrų, bazės/laikiklio rodykliniam indikatoriui.

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kinietiškas mikrometras cilindrams matuoti. Prieš pirkdamas ieškojau informacijos ar aplamai verta pirkti, bet nelabai ką radau.
Kai kurie pastebėjimai

Jo matavimo vertės tikslumas priklauso nuo dviejų dalykų:
1. prietaiso, pagal kurį sureguliuoji pati mikrometrą, vertės tikslumas (Šiuo atveju mikrometras to neįtakoja)
2. pačio mikrometro įtaka, pvz. rodmenų stabilumas kintant temperatūrai, kiek skiriasi duomenys matuojant tą pačią detalę kelis kartus ir t.t.

Pirkdamas šį mikrometrą nepastebėjau, jog jo indikatoriui neina nustatyti 0 vertę pasukant rėmelį. Tai nėra būtina, bet man taip patogiau. Todėl vietoj kinietiško naudojau CCCP gamybos rodyklinį indikatorių.

Prikabinti failai:
IMG_5289.JPG
IMG_5289.JPG [ 126.15 KiB | Peržiūrėta 1989 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Taigi, pirmas matavimas, kurį dariau buvo cilindrų elipsės ir pačių stūmoklių matavimas.

Atlikus matavimus pastebėjau, jog jis nėra labai stabilus, todėl viską matavau kelis kartus, taip pat tikrindamas ar nepakito 0 vertė.

Cilindrus matavau 3 vietose (apačioje, viduryje ir viršuje) X (skersai variklio) ir Y (išilgai) ašyse. Maksimalus leidžiamas išdilimas yra 78.085 mm.

Mano atveju gavosi taip (cilindrai išvardinti pagal jų numeraciją ir išdėstymą variklyje):

2 cilindras_____________________ 4 cilindras
Viršus x 78.05 y 78.06_________Viršus x 78.05 y 78.06
Vidurys x 78.03 y 78.05_________Vidurys x 78.04 y 78.05
Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04

1 cilindras_____________________ 3 cilindras
Viršus x 78.05 y 78.05________Viršus x 78.05 y 78.08
Vidurys x 78.03 y 78.04________Vidurys x 78.03 y 78.05
Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04

Taigi cilindrų išdilimas daugiau mažiau vienodas ir kažkokių didelių anomalijų nerasta, išskyrus 3 cilindrą.

Prikabinti failai:
IMG_5286.JPG
IMG_5286.JPG [ 101.69 KiB | Peržiūrėta 1987 kartus(ų) ]
IMG_5288.JPG
IMG_5288.JPG [ 69.16 KiB | Peržiūrėta 1987 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 16:49 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Stūmoklius matavau 15 mm aukštyje (nuo apačios pagal manualą). Patys jie yra kūgio formos, todėl labai svarbu vieta, kur yra matuojama. Iš pradžių išsigandau pamatęs rezultatus kai matavau per vidurį, tačiau vėliau paskaitinėjęs manualą gavau tokius rezultatus:

2 - 77.94 _ 4 - 77.94
1 - 77.95 _ 3 - 77.83

Minimalus leidžiamas stūmoklio skersmuo yra 77.88 mm.

Reziume - 3 cilindro stūmoklis sudilęs per daug, todėl reikėtų keisti.

Bendras tarpelis tarp cilindro ir stūmoklio turi neviršyti 0.12 mm. iš didžiausios kiekvieno cilindro vidurio išdilimo vertės atėmiau stūmoklio storį:

2 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm_ 4 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm
1 cilindras 78.04 - 77.95 = 0.09 mm_ 3 cilindras 78.05 - 77.83 = 0.22 mm

Reziume: 3 cilindras išdilęs labiausiai ir reikėtų keisti stūmoklį. Ar praktikoje taip daroma? t.y. galima keisti vieną iš keturių, ar geriau jau tada visus keturis?

Autorius:  Raimis [ 2018 Bal 08 Sek, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Patinka rimtas ir metodiškas Jūsų požiūris į problemas bei jų sprendimus. Seku projektą. Sėkmės.

Puslapis 724 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/