Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Suzuki GV 1200 Madura, 1985 http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209 |
Puslapis 7 iš 24 |
Autorius: | aivaras. [ 2017 Lap 01 Tre, 23:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Vima rašė: Vat kažko panašaus aš ir tikėjausi, nes kompresijos vertė nuo paduodamo mišinio kiekio turėtų skirtis. Na pakeisiu žiedus, patikrinsiu galvutes, surinksiu ir tada žiūrėsiu. Tikėsiuosi, kad antrą kartą ardyti nereikės Rekomenduoju būtinai pakeisti ir paskirstymo grandinę. Ji būna išsitampiusi dėl ridos. Kartais būna, kad dantis gerai atitaikai, o mietkės vistiek neidealiai stovi - priežastis pavargusi grandinė. |
Autorius: | Vima [ 2018 Vas 03 Šeš, 0:06 ] |
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Padėkit susigaudyti O-žiedų medžiagose, nes jau visai susipainiojau. Kokio tipo medžiagos atsparios benzinui? Vienur rašo, jog tinka NBR guma,kitur rašo, jog tai tas pats, kas Nitril'as. Trečiur rašo, jog tinka tik Nitril'as, tačiau benzinui jis atsparus tik dalinai (anot vieno gamintojo iš JAV). Tai kas yra atsparu benzinui? Ir ar to gėrio (o-žiedų) būtų galima nusipirkti Lietuvoj? |
Autorius: | Zhynys [ 2018 Vas 03 Šeš, 16:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono. Sent from my SM-G900F using Tapatalk |
Autorius: | Vima [ 2018 Vas 06 Ant, 20:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Zhynys rašė: Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono. Ačiū už informaciją. Čia radau didelį "o-ring'ų" (ir ne tik) pasirinkimą. Kol kas randu viską, ko ieškau. Gal kam dar pravers https://www.polymax.co.uk/o-rings/ |
Autorius: | Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Atėjo laikas paklibinti ir šitą projektą. Nusipirkau keletą matavimo įrankių, tiesa dar kai kurių trūksta. Mintis yra pilnai išmatuoti esmines variklio detales, tarpelius taip įvertinant būklę ne iš akies, bet skaičiais. Vis nedavė ramybės firmos, kuri pamatavus vieno cilindro išdilimą pasakė, jog čia viskas pas mane gerai. Tam kad tikrai matyčiau, jog viskas yra tvarkoje, norėjau matyti prieš save skaičius. Galima buvo vežti kitur, bet pažinimo vardan nusprendžiau truputį investuoti ir tai daryti pats. Pliusas dar tame, kad tikslus dalykai man patinka:) Nepirkau labai brangių ir tikslių mikrometrų, nes nemanau kad man to reikia. Bendram įvertinimui tiks ir mažiau tikslūs. Atlikdamas keletą matavimų gali apskaičiuoti vidutinę vertę ir taip dalį paklaidos eliminuoti. Taigi, matavimams turiu: 0 - 25mm mikrometrą (Jį mesiu lauk, nes pirkau dėvėtą iš turgaus ir neapsižiūrėjau, jog truputį kliba. Tai atsiliepia matavimo tikslumui) 25 - 50 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos) 50 - 75 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos, visas dar tepale) Elektroninį ir mechaninį slankmačius Kinietišką indikatorinį mikrometrą cilindrų elipsėms matuoti specialias plastikines juosteles (Plastic gauge) indėklų ir velenų tarpeliams matuoti įrankį tarpeliams matuoti Rodyklinį indikatorių Taigi iki pilnos laimės dar reikėtų kito 0 - 25 mm ir 75 - 100 mm mikrometrų, bazės/laikiklio rodykliniam indikatoriui. |
Autorius: | Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 15:58 ] | ||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | ||
Kinietiškas mikrometras cilindrams matuoti. Prieš pirkdamas ieškojau informacijos ar aplamai verta pirkti, bet nelabai ką radau. Kai kurie pastebėjimai Jo matavimo vertės tikslumas priklauso nuo dviejų dalykų: 1. prietaiso, pagal kurį sureguliuoji pati mikrometrą, vertės tikslumas (Šiuo atveju mikrometras to neįtakoja) 2. pačio mikrometro įtaka, pvz. rodmenų stabilumas kintant temperatūrai, kiek skiriasi duomenys matuojant tą pačią detalę kelis kartus ir t.t. Pirkdamas šį mikrometrą nepastebėjau, jog jo indikatoriui neina nustatyti 0 vertę pasukant rėmelį. Tai nėra būtina, bet man taip patogiau. Todėl vietoj kinietiško naudojau CCCP gamybos rodyklinį indikatorių.
|
Autorius: | Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 16:21 ] | |||
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 | |||
Taigi, pirmas matavimas, kurį dariau buvo cilindrų elipsės ir pačių stūmoklių matavimas. Atlikus matavimus pastebėjau, jog jis nėra labai stabilus, todėl viską matavau kelis kartus, taip pat tikrindamas ar nepakito 0 vertė. Cilindrus matavau 3 vietose (apačioje, viduryje ir viršuje) X (skersai variklio) ir Y (išilgai) ašyse. Maksimalus leidžiamas išdilimas yra 78.085 mm. Mano atveju gavosi taip (cilindrai išvardinti pagal jų numeraciją ir išdėstymą variklyje): 2 cilindras_____________________ 4 cilindras Viršus x 78.05 y 78.06_________Viršus x 78.05 y 78.06 Vidurys x 78.03 y 78.05_________Vidurys x 78.04 y 78.05 Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04 1 cilindras_____________________ 3 cilindras Viršus x 78.05 y 78.05________Viršus x 78.05 y 78.08 Vidurys x 78.03 y 78.04________Vidurys x 78.03 y 78.05 Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04 Taigi cilindrų išdilimas daugiau mažiau vienodas ir kažkokių didelių anomalijų nerasta, išskyrus 3 cilindrą.
|
Autorius: | Vima [ 2018 Bal 08 Sek, 16:49 ] |
Pranešimo tema: | Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Stūmoklius matavau 15 mm aukštyje (nuo apačios pagal manualą). Patys jie yra kūgio formos, todėl labai svarbu vieta, kur yra matuojama. Iš pradžių išsigandau pamatęs rezultatus kai matavau per vidurį, tačiau vėliau paskaitinėjęs manualą gavau tokius rezultatus: 2 - 77.94 _ 4 - 77.94 1 - 77.95 _ 3 - 77.83 Minimalus leidžiamas stūmoklio skersmuo yra 77.88 mm. Reziume - 3 cilindro stūmoklis sudilęs per daug, todėl reikėtų keisti. Bendras tarpelis tarp cilindro ir stūmoklio turi neviršyti 0.12 mm. iš didžiausios kiekvieno cilindro vidurio išdilimo vertės atėmiau stūmoklio storį: 2 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm_ 4 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm 1 cilindras 78.04 - 77.95 = 0.09 mm_ 3 cilindras 78.05 - 77.83 = 0.22 mm Reziume: 3 cilindras išdilęs labiausiai ir reikėtų keisti stūmoklį. Ar praktikoje taip daroma? t.y. galima keisti vieną iš keturių, ar geriau jau tada visus keturis? |
Autorius: | Raimis [ 2018 Bal 08 Sek, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985 |
Patinka rimtas ir metodiškas Jūsų požiūris į problemas bei jų sprendimus. Seku projektą. Sėkmės. |
Puslapis 7 iš 24 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |