Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Suzuki GV 1200 Madura, 1985
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209
Puslapis 1024

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 10 Sek, 13:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

kęstutis rašė:
Gvildenant detektyvo pėdsakais - galvutėje matyti taisyklingi randai prie abiejų vožtuvų.


Nu kad matau tik vieną, visi kiti vožtuvai į stūmoklį nesirėmė, jeigu apie šiuos randus kalbate. Kas liečia galvutės randus, tai jie yra visur, tik tiek, kad variklis pasviręs į išmetimo vožtuvų pusę, todėl gal jų ten yra daugiau

kęstutis rašė:
Na tarkim gal pritaikytas kitas velenėlis nuo mažesnės kubatūros, ar restauruotas netinkamai ir netinka fazės statant pagal metkes? Gal dėl to spicialiai buvo pramestas velenėlis nuo metkes kad vėl nepagautu vožtuvų. Ar čia ne to paties velenelio metkes netiko?


"Peršokę" velenėliai buvo priekinių cilindrų 2 - 4 (kurių kompresija buvo po 5 atm). Velenėliai manau čia stovi dar originalūs, nes visi išdilę labai panašiai.

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 10 Sek, 13:39 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Į cilindrą mano galva turėjo patekti žiedo gabalai, nes pažeidimai labai jau panašūs į žiedo kontūrus. Klausimas - iš kur jis ten :shock: Cilindre matosi keli įbrėžimai, bet jie labai nežymūs

Prikabinti failai:
IMG_5350.JPG
IMG_5350.JPG [ 128.9 KiB | Peržiūrėta 3168 kartus(ų) ]
IMG_5353.JPG
IMG_5353.JPG [ 107.44 KiB | Peržiūrėta 3168 kartus(ų) ]
IMG_5354.JPG
IMG_5354.JPG [ 71.96 KiB | Peržiūrėta 3168 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 10 Sek, 13:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Ar negalėjo nutikti taip, kad kažkokiu stebuklingu būdu į cilindrą patekus žiedui vienu metu dalis jo pateko į atsidariusio išmetimo vožtuvo išmetimo kamerą jį užstrigdindamas, vėlgi, laimingo atsitiktinumo dėka nepažeisdamas pačio vožtuvo lizdo ir jo artimos zonos. Išmetimo kameroje šiaip kažkokių pažeidimų nesimato, na bet ten viską reikės dar plauti. To išdavoje sekė stūmoklio smūgis į vožtuvą, tikriausiai linkimas, kreipiančiosios subyrėjimas ir t.t.

Prikabinti failai:
IMG_5355.JPG
IMG_5355.JPG [ 72.82 KiB | Peržiūrėta 3168 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2018 Bir 10 Sek, 15:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Aš ir kalbų apie galvutę, kurioje matosi randai taisiklingi prie abiejų vožtuvų - vieni kairėn kiti dešinėn. Jei papultų atsitiktinis daiktas ar taip taisyklingi gadintu? Kad ant stūmoklio matosi tik vieno žymės bet tai jau virintas stūmoklis ir randai adekvatūs galvutei sunaikinti. Į žiedo kontūrus randai panašūs bet pastačius vožtuvo galva ar panašumų nebūtų taip pat. Kas dėl žiedo patekimo į degimo kamerą tai turėtų išlūžti stūmoklio viršžiedžio dalis kad atsidarytų tarpas. Pas dvitakčiu yra angos kur trūkus žiedui jis gali pasprukti ir grįžti atgal bet čia tai niekaip. Be to ir cilindras švarus. Na žinoma galimas patekimas pašalinių daiktų per įsiurbima - bet kas ten ką mėtys? Na improvizuojant - renkant variklį įsiurbimo angos užkišamos skudureliais kad darbo metu kas nepatektų. Gal čia apsaugos nedarė ir kas įkrito?, O gal skudureli pamiršo išimti ir įtraukė?. Didžiausia tikimybė kad tai atsitiko prie normalaus variklio darbo ir tas kalimas tapo variklio remontu. Na būna kai nudega vožtuvas, pradega stūmoklis, nudega žvakės elektrodas - vyksta lydijimosi procesai. Gal ir čia kas tai to buvo nutikę?

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 10 Sek, 16:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Bet jei tai būtų linkusio vožtuvo žymės ant galvutės, tada iš kur yra įkirtimai prie įsiurbimo vožtuvų. Jie ko gero atsirado pirmiausia. Ir vožtuvui sulinkus, jis gi paprastai užstringa taip, kad jo iš vietos neišjudinsi. Dar kitas dalykas, norint, kad jis pasiektų tolimiausius pažeidimus, vožtuvas turi būti palenktas vos ne 90 laipsnių, kas ko gero yra nerealu. Stūmoklis virintas tik viršuje, šonai jo tvarkingi, todėl taip, žiedas negalėjo patekti į viršų. Čia turėjo būti kažkas įmesta arba iš kažkur atsiradus pašalinė dalis (Sutrupėjus žvakė?). Dėl skuduro įtraukimo abejoju, nes labiau tikėtina strigęs būtų įsiurbimo vožtuvas.

Kodėl taip pridega vožtuvai? daug tepalo? Visi kiti švarūs, išskyrus šį nelemtą 3 cilindrą

Prikabinti failai:
IMG_5338.JPG
IMG_5338.JPG [ 92.58 KiB | Peržiūrėta 3149 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2018 Bir 10 Sek, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Na taip palinkusiam vožtuvui kalti vieta toloka. Tik kaip paaiškinti kad ties vienu vožtuvu du kirtimai ir prie kito du. Čia turėjo būti kažkoks taisyklingas judėjimas. Yra man buvę smartui - rijo tepalą, vis dapildavau ir važiavau kol bevažiuojant nustojo dirbti vienas cilindras, o auto gale pasimatė dūmų kalnas. Išardžius radau prikepusius žiedus ko pasekoje praspjovė tepalo į degimo kamerą ir išsilydė to cilindro abiejų žvakių elektrodai, nudegė vožtuvų kampai ir kažkas pamalta buvo. Bet del randų nesureikšminau. Keitėsi žiedai vožtuvai žvakės tarpinė. Surinkus viskas puiku ir tepalo neberyja. Bet jei pas jus tas cilindras turi gerą kompresija tai dėmesys detektyvui gal ir netoks svarbus, jei ištaisytas gedimas. Dėl pateikto apdegusio vožtuvo reikėtų pasigooglinti, esu matęs pateiktų foto su aprašais kokios nuodegos ką reiškia.

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 10 Sek, 18:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Manau kad čia tiesiog kažkas įkritęs/atskilęs tabalavosi visur ir buvo daužomas stūmoklio tol, kol kažkaip užstrigo vienas vožtuvas ir stūmoklis atsitrenkė į jį. Viskas susikoncentravę ties išmetimo vožtuvais todėl, kad trečias ir pirmas stūmokliai yra smarkiai pasvirę būtent į išmetimo vožtuvų pusę, todėl kaip ir logiška jog sunkūs daiktai turėjo tiesiog kristi į žemiausią vietą. Aišku, gal taip nebūtinai vyksta esant slėgiui ir šiluminiam dujų judėjimui.

na šis cilindras buvo vienas iš veikiančių, antras pagal blogumą (8 iš 11 kg/cm2). Faktas kad keisiu švaistiklį, pirštą, tik vat neapsisprendžiu dar ar keisti tik vieną stūmoklį su žiedais, ar daryti 1 remontą.

Beje, 3 cilindro švaistiklio vienas varžtas greičiausiai keistas, nes yra ilgesnis už kitus ir veržlė mažesnio diametro. Ryškiai remontuodami prasuko sriegį:)

Autorius:  Vima [ 2018 Lap 01 Ket, 20:52 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Taigi galutinai įsitikinau, jog nepavyks gauti naujų stūmoklių. Viena JAV parduotuvė, kuri skelbėsi turinti viską, ko man reikia, pasirodo beveik nieko neturi :neigiamai:, tad turiu bėdą :galvoti:

Ką turim:

Stūmokliai - arba bandyti taikyti nuo kito motociklo, arba dėti senus, išplečiant sijonus. Tai įmanoma, "Autotechnika" Kaune padarytų. Visgi tai neišspręs problemos dėl išdilusių cilindrų, ypač trečio, Todėl šiuo metu ieškau variantų pritaikant stūmoklius nuo kitų motociklų. Esu parsisiuntęs Honda V64 Magna stūmoklį, jis kaip ir tiktų, tik yra ~ 3.5mm žemesnis, todėl keičiasi degimo kameros tūris ir suspaudimo laipsnis, plius nesu tikras ar neklius vožtuvai. Dar panašus stūmoklis būtų nuo Suzuki GSF 1200 Bandit arba GSF 1250. Gal kas turit po ranka tokį stūmoklį, būtų puiku išsimatuoti jo matmenis

Žiedai - galima rasti originalių, tačiau nesu tikras ar rasčiau visus 4 komplektus. Visgi šioje vietoje bėdos kaip ir nėra, nes galima pritaikyti kitokius

Švaistiklių indėklai - originalių nebėra, tačiau radau, jog tinka nuo Honda VFR 1100, Honda CX 500, Honda Transalp 600, Suzuki GSF 750 todėl bėdos čia nebus

Pagrindiniai indėklai - čia jau bėda, kol kas nieko nepavyko surasti, originalių taip pat nėra. Turimi šiaip dar nėra labai blogi, todėl blogiausiu atveju dėsiu juos atgal

Autorius:  Vima [ 2018 Lap 01 Ket, 20:58 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Kol vyksta dalių paieška, vieno serviso dalių plovykloje "išskalbti" blokai ir galvutės. Rezultatas liuks ir garažas išlikęs neaptaškytas tepalais :mrgreen:

Prikabinti failai:
IMG_5386.JPG
IMG_5386.JPG [ 131.55 KiB | Peržiūrėta 2625 kartus(ų) ]
IMG_5388.JPG
IMG_5388.JPG [ 131.36 KiB | Peržiūrėta 2625 kartus(ų) ]
IMG_5399.JPG
IMG_5399.JPG [ 138.58 KiB | Peržiūrėta 2625 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Lap 01 Ket, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Nusiplovus visiems tepalams ir purvui pasirodė, jog variklio dažai nėra labai geros būklės. Nemažai nutrynimų, dalis man rodos aplamai buvo perdažyta, kai kurios dalys nuvalytais dažais. Nors pradžioje ir neplanavau, tačiau visgi apsisprendžiau juos perdažyti. Dažams nuimti naudoju Senukuose pirktą pigiausią rastą dažų nuėmėją ir šveitimo šepečius Dremel'iui. Viskas einasi pakankamai gerai, tačiau dėl blokų sudėtingumo nėra kur įsibėgėti. Darbo eiga: užtepu "kisieliumi", palaukiu geras 10 min, tada su Dremel'iu nušveičiu viską, kas atsilupo. Vėl užtepu ir vėl šveičiu. Galiausiai reikia "sugaudyti" visokius dažų likučius, nes daugiau tepti neapsimoka dėl taškymosi. Kai kurios vietos reikalauja tiesiog mechaninio nušveitimo, ypač ties išmetimo kolektoriais. Taip per 2 dienas nušveičiau 1.5 galvutės :negyvas: Aišku jos sudėtingiausios, tikiuosi su kitomis dalimis bus lengviau ir greičiau.

Prikabinti failai:
IMG_5401.JPG
IMG_5401.JPG [ 120.75 KiB | Peržiūrėta 2623 kartus(ų) ]
IMG_5402.JPG
IMG_5402.JPG [ 101.48 KiB | Peržiūrėta 2623 kartus(ų) ]

Puslapis 1024 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/