Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Parašytas: 26 Rgs 2017, 20:58
Sveiki. Taip jau nutiko, kad nepabaigus iki galo savo pirmo projekto nelauktai atsirado dar vienas. Ir kad ir kaip nesinorėtų nebaigus vieno imtis kito, bet atsiradusia proga nepasinaudoti tiesiog negalėjau.
Taigi... į rankas pakliuvo labai įdomus ir retas egzempliorius - Suzuki GV 1200 Madura. Kadangi jam jau sukakojo 32 metai, todėl pagal visas forumo taisykles tai jau yra oldtaimeris, plius manau jis įneš šiokio tokio įvairumo.
Truputis istorijos:
1980 metų pradžioje Honda sudrebino motociklų pasaulį pristatydama naują modelį, kurio pavadinimą žino daugelis. Tai Honda Magna. Magna buvo pirmasis motociklas, turėjęs V4 formos variklį, tuo pačiu pradėjęs naujo tipo motociklų, dar vadinamų "Power Cruisers" ar "Muscle Bikes" erą. Naudojamas variklis buvo V4, 90°, 16 DOHC, skysčiu aušinamas, 116 AG galingumo. 80-ųjų pradžioje tai buvo greičiausias serijinis motociklas.
Kiti gamintojai negalėjo nereaguoti, todėl po kelių metų atsirado dar 3 modeliai, tai Kawasaki ZL 900 (Eliminator) (nors jis neturėjo V4 formos variklio, tačiau vis tiek priskiriamas šiai kategorijai), Yamaha V-MAX ir minėtasis Suzuki GV 1200 Madura
Apie pačia Madurą. Motociklas gamintas tik 2 metus (1985-1986). Taip pat buvo gaminta GV 700 versija (700 cm3 variklis), tačiau ji išgyveno tik vienerius metus. Kadangi Honda užpatentavo savo 90° variklį, todėl Maduros variklis buvo "pakrypęs" 82°, dėl ko buvo tikimasi šiokių tokių vibracijų ir variklis tvirtintas prie rėmo per gumines įvores. Madura taip pat turėjo kelias naujoves - tai automobilio tipo užsukamas tepalo filtras, hidraulinė sankaba, vožtuvų hidrokompensatoriai, kas ištaisė Magnos bėdą dėl vožtuvų reguliavimo. Taip pat buvo naudojami šešiakampio formos vamzdžiai rėmui, bėgių indikatorius (6 bėgių pavarų dėžė), galinis amortizatorius montuotas centre, o jo kietumas reguliuojamas specialia rankenėle (nereikia įrankių).
Kodėl Madura tebuvo gaminta 2 metus? 1985-1986 metai buvo JAV ekonominės krizės metai ir jų metu rinkoje parduotas istoriškai pats mažiausias skaičius motociklų. Taip pat buvo priimti nauji mokesčiai, darantys didelės kubatūros motociklus labai nerentabilius. Maduros vyresnysis brolis GV 1400 Cavalcade išsilaikė iki 1989m.
Taigi iš šių dinozaurų išliko tik Yamaha V-MAX. Suzuki sugrįžo į rinką išleisdama Intruder modelius, o Honda pradėjo gaminti Shadow seriją
Iš viso per 2 metus buvo pagaminta tik apie 5100 Suzuki Madura motociklų.
Taigi... į rankas pakliuvo labai įdomus ir retas egzempliorius - Suzuki GV 1200 Madura. Kadangi jam jau sukakojo 32 metai, todėl pagal visas forumo taisykles tai jau yra oldtaimeris, plius manau jis įneš šiokio tokio įvairumo.
Truputis istorijos:
1980 metų pradžioje Honda sudrebino motociklų pasaulį pristatydama naują modelį, kurio pavadinimą žino daugelis. Tai Honda Magna. Magna buvo pirmasis motociklas, turėjęs V4 formos variklį, tuo pačiu pradėjęs naujo tipo motociklų, dar vadinamų "Power Cruisers" ar "Muscle Bikes" erą. Naudojamas variklis buvo V4, 90°, 16 DOHC, skysčiu aušinamas, 116 AG galingumo. 80-ųjų pradžioje tai buvo greičiausias serijinis motociklas.
Kiti gamintojai negalėjo nereaguoti, todėl po kelių metų atsirado dar 3 modeliai, tai Kawasaki ZL 900 (Eliminator) (nors jis neturėjo V4 formos variklio, tačiau vis tiek priskiriamas šiai kategorijai), Yamaha V-MAX ir minėtasis Suzuki GV 1200 Madura
Apie pačia Madurą. Motociklas gamintas tik 2 metus (1985-1986). Taip pat buvo gaminta GV 700 versija (700 cm3 variklis), tačiau ji išgyveno tik vienerius metus. Kadangi Honda užpatentavo savo 90° variklį, todėl Maduros variklis buvo "pakrypęs" 82°, dėl ko buvo tikimasi šiokių tokių vibracijų ir variklis tvirtintas prie rėmo per gumines įvores. Madura taip pat turėjo kelias naujoves - tai automobilio tipo užsukamas tepalo filtras, hidraulinė sankaba, vožtuvų hidrokompensatoriai, kas ištaisė Magnos bėdą dėl vožtuvų reguliavimo. Taip pat buvo naudojami šešiakampio formos vamzdžiai rėmui, bėgių indikatorius (6 bėgių pavarų dėžė), galinis amortizatorius montuotas centre, o jo kietumas reguliuojamas specialia rankenėle (nereikia įrankių).
Kodėl Madura tebuvo gaminta 2 metus? 1985-1986 metai buvo JAV ekonominės krizės metai ir jų metu rinkoje parduotas istoriškai pats mažiausias skaičius motociklų. Taip pat buvo priimti nauji mokesčiai, darantys didelės kubatūros motociklus labai nerentabilius. Maduros vyresnysis brolis GV 1400 Cavalcade išsilaikė iki 1989m.
Taigi iš šių dinozaurų išliko tik Yamaha V-MAX. Suzuki sugrįžo į rinką išleisdama Intruder modelius, o Honda pradėjo gaminti Shadow seriją
Iš viso per 2 metus buvo pagaminta tik apie 5100 Suzuki Madura motociklų.