Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

VOSCHOD 1969 metų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71626
Puslapis 312

Autorius:  Raimis [ 2017 Gru 03 Sek, 21:42 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

kęstutis rašė:
... Gal kas žinote kaip tas "rėzakas" vienu žodžiu lietuviškai vadinasi?...

Pjoviklis. Dujinis pjoviklis.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 06 Tre, 19:20 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Pradėjau ardyti variklį.
Nukėlus galvutę pasimatė, kad ten buvo apsigyvenę kirminai :shock:, Cilindras nesubraižytas, matomai keistas, bet akimi matosi išdilimas, reikės šlifuoti. Stūmoklis būtų geras, bet jei šlifuosis cilindras stūmoklio reikės naujo. Kiek teko skaityti, kad Voschodo ir Jupiterio stūmokliai indentiški visais matmenimis. Tačiau esu skaitęs, kad į Voschodą dedant Jupiterio stūmoklį neva geriau traukia. Tai gal skirtumas yra? Be to kaip juos vizualiai atskirti jei jie dvyniai? :apalpti:
Pas Voschodą nominalas stūmoklis 61,75mm, pirmo remonto 62,00mm, antro remonto 62,25mm. Pas manę pamatavus randu 61,75mm, tačiau tie ant stūmoklio žymėjimai -nesuprantu nieko. :galvoti:
Gal kas pakomentuotų ką reiškia šie žymėjimai ir čia Voschodo ar Jupiterio stūmoklis?
Prikabintas failas:
DSC07913.JPG
DSC07913.JPG [ 298.7 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07917.JPG
DSC07917.JPG [ 141.48 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07967.JPG
DSC07967.JPG [ 146.13 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07919.JPG
DSC07919.JPG [ 206.02 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07964.JPG
DSC07964.JPG [ 118.95 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07965.JPG
DSC07965.JPG [ 185.47 KiB | Peržiūrėta 2788 kartus(ų) ]

Autorius:  Nerijus666 [ 2017 Gru 06 Tre, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

šitam modeliui originaliai eidavo senūjų jupiterių stūmokliai, ju remontai 0,25 mažesni nei naujesniu izh jupiter modelių, ėjusių po jupiter 3.01 modeliu, kažkur jau po 1977 metų. jums labai pasisekė, kad toks mažas diametras šiuo metu, bus galimybė gal net pora kartų dar šlifuot cilindrą. senos laidos stūmokliai skyrėsi nuo naujesnes ne tik sumažintu diametru 0,25mm, bet ir tuo kad po antru žiedu dedasi spyruoklinis žiedas ,kuris apatinį žiedą labiau spaudžia prie cilindro senelės. naujesniuose atsisakė tokį dėt, kad pagreitintų gamybą, nes reikia antras kanalas žiedo gilint. be to naujesnių laidų stūmoklių žiedų fiksatoriai šiek tiek perkelti į šonus, tad reik būtinai prieš dedant patikrint, kad į langus prapūtimo ir įsiurbimo nepapultų. o ir pačios žiedavietės padarytos ne tame pačiame aukštyje, aišku tai įtakos daug neturės. dar senuose stūmokliuose ties piršto angom išfrezuotos plokštumos, kad stumoklis labiau vėdintusi. naujesniuose ir to atsisakė daryt, kad papraščiau būtų. šiaip techniškai labai reikalingas dalykas, bet ir be jo važiuoja ir neperkaista. jei kartais reiks stūmoklio, rašykit, pažiūrėsiu, kaip tik turejau senos laidos stūmoklių, man jie nelabai tinka, nes pas mane visi ižai naujesnės laidos.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 07 Ket, 8:42 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Pas manę šitame stūmoklyje žiedų grioveliai abu vienodi apie 3,5mm gylio, nors ties pirštu pas manę išėmos yra,tačiau ant jupiterinio esu matęs tas išėmas šiek tiek gilesnes ir šiek tiek kitos formos. Kaip minėjot kad būna apatinis griovelis gilesnis ir dėta po žiedu lankstyta blėkelė tai jos paskirčių manau galima išmastyti ir daugiau -ar negalėjo būti tai įrengta kad neprikeptų žiedas? Kalbant apie stūmoklius kaip dvynius, taip išeitų kad Kavrovas negamino savo stūmoklių ir dėjo Iž jupiterio? Ant senųjų planetos stūmoklių yra išlietas saturno ženklas, o kaip pas jupiterių ar jis taip pat yra išlietas? Pas mane saturno ženklo nėra - tai gal jis Kavrovo gamybos?
Ar turite atliekamą senų laikų naują stūmoklį?, kokio remonto? su žiedais, ar be jų?
Dėl diskusijos apie stūmoklių skirtumus, gal galėtumėte čia patalpinti jupiterinių seno ir naujo foto, kad matytusi žiedų griovelių aukščių skirtumai.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 09 Šeš, 23:56 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Variklio ardymas vykdomas toliau. Variklio skleidimui pusiau, teko pasigaminti guolių nuėmėją. Degimo pusės blokas iš vidaus gražus, na o sankabos pusės blokas iš vidaus matęs visko :x . Na įdomus faktas kad alkūninis velenas sukasi ant 3 guolių. Vienas degimo pusėje ir du sankabos pusėje tarp kurių viduryje stovi riebokšlis. Mano manymu jis yra pastatytas atvirkščiai,nes stūmoklio spaudžiamas slėgis turėtų patekti į riebokšlio vidinę pusę kur matosi spyruoklė. Bet internete radau brėžinį kuriame būtent tas riebokšlis parodytas pastatytas išvirkščiai kaip pas mane :galvoti: .
Gal galite kas pakomentuoti, ar čia teisingas brėžinys, ar tinkamai pastatytas riebokšlis?
Prikabintas failas:
DSC07979.JPG
DSC07979.JPG [ 237.13 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07981.JPG
DSC07981.JPG [ 269.71 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07993.JPG
DSC07993.JPG [ 216.28 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC07995.JPG
DSC07995.JPG [ 294.45 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC08005.JPG
DSC08005.JPG [ 230.03 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
1.jpg
1.jpg [ 36.68 KiB | Peržiūrėta 2695 kartus(ų) ]

Autorius:  Rudge [ 2017 Gru 14 Ket, 15:59 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Jeigu riebokšlį pastatysi "teisingai", tada, kai stumoklis eis į viršų, srėbs tepalą iš sankabos.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 14 Ket, 18:37 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Rudge rašė:
Jeigu riebokšlį pastatysi "teisingai", tada, kai stumoklis eis į viršų, srėbs tepalą iš sankabos.

Na susipainiojau visai. Pakomentuokit ką aš kalbu ne taip.
Kaip suprantu Jūsų teigimu brėžinys geras ir riebokšlis bloke stovi gerai?
Senai teko ardyti dvitakčius variklius, tai nepamenu kaip riebokšliai turi stovėti.
Kalbant apie riebokšlį iš degimo pusės (brėžinyje A) jis pastatytas kad stūmokliui leidžiantis žemyn su slėgiu užspaustų riebokšlį prie ašies. Bet kildamas stūmoklis aukštyn ar sugebės per riebokšlį "A" siurbti orą? (tai kodėl per riebokšlį B siurbs tepalą jį pastačius antraip?)
Kalbant apie riebokšlį iš sankabos pusės (brėžinyje B) stūmokliui leidžiantis žemyn - slėgis gali išstumti mišinį darydamas pleištą tarp ašies ir riebokšlio briaunelės. Stūmokliui kylant aukštyn - siurbiant užspaudimas pagal brėžinyje B gal ir atsiranda.
Bet kodėl riebokšliui A galioja vieni fizikos dėsniai, o riebokšliui B kiti?.
Prikabintas failas:
11.jpg
11.jpg [ 39.24 KiB | Peržiūrėta 2375 kartus(ų) ]

Autorius:  juoka [ 2017 Gru 18 Pir, 12:52 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Su salnikais ten viskas paprasta- jų spyruoklės pusė dedama į ten kur tepalas, sukantis velenui jis bloškiamas atgal. Sankabos pusėje tepalo daug iš greičių dėžės ir nuo jo reikia saugoti, genero pusėj-tepalas iš benzino alkūninio tepimui. O sandarumą jie laiko nesvarbu kuria puse uždėsi, aišku kol slėgis nedidelis, bet alkūninio kameroje jis nėra didelis dvitakčio variklio.

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 20 Tre, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Ačiū visiems už patarimus.
Jūsų patarimai atitinką ir brėžinį, bet sunku perlipti per savo įsitikinimus.
Kaip minėjo juoka - riebokšlio spyruoklė statosi į tepalo pusę. Taip sutinku , riebokšlis bendrai sukurtas kariauti su tepalu ir riebokšlio darbinė pusė yra kur spyruoklė. Bet dvitakčiui šis riebokšlis turi dirbti iš abiejų pusių ir čia tik aš manau kad sunkesnis darbas jam yra nuo veleno pusės, o tepalas patenka tik taškymo būdu. Kiek suprantu riebokšlis tepalą sulaiko, bet ne atbloškinėja. Tepalo atbloškimui konstrukcijose ant besisukančių velenų būna atbloškėjai ( įvairios šaibos, išvirkštiniai sukimosi krypčiai grioveliai).
Turiu traktorių JUMZ. Puskačiaus variklis ant el. starterio. Vesdavosi tai lengvai, tai sunkiai. Prieš du tris metus, žiemą daug prisnigo. Teko išsistumdyti kiemą. Bet traktoriaus puskačius griebė ir užgeso. Vedant atsirado pašalinis garsas - pramušo riebokšlį. Teko šaltyje ardyti. Na ir randu pramuštą riebokšlį pastatytą spyruoklę ne į veleno pusę. Pakeičiau įdėdamas antraip. Puskačius vedasi kol kas kaip laikrodis. Jei pas visų motociklų riebokšliai statosi kaip mano pateiktame brėžinyje įdomu statistiškai kurį riebokšlį sankabos ar degimo pusės pramuša dažniau?

Autorius:  Rudge [ 2017 Gru 21 Ket, 10:29 ]
Pranešimo tema:  Re: VOSCHOD 1969 metų

Riebokšliai motocikluose statosi visaip, ir į vieną ir į kitą pusę. Bet kaip pastačius riebokšlį jis vis tiek dirbs. Dažniau pasibaigia degimo riebokšlis, nes jo darbo sąlygos prastesnės, mažiau tepalo. Riebokšlių pasibaigimo simptomai yra skirtingi, degimo pradeda siurbti orą ir tai labai jaučiasi. Sankabos pasibaigus, labai gerai matosi dviejų cilindrų varikliuose, kairys pradeda dūminti. Kiek turėjau Jawų, visada kairys cilindras rūkdavo daugiau.

Puslapis 312 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/