Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Moskvič-403 1963 m. remontas http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71652 |
Puslapis 2 iš 6 |
Autorius: | Ledūklis [ 2017 Gru 11 Pir, 0:10 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | ||
Nudažyti džiūsta palei pečių.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 05 Pen, 0:10 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | |||
Su stabdžiais ir sankaba galima sakyt baigta, toliau išimtas radiatorius, surastas ir išardytas pečiukas (jo visai nebuvo kai pirkau). Supirktos naujos šlangos, sąvaržos. Kai kurios sudėtos. Radiatorius ir pečiuko radiatorius išvežti tvarkyti. Kol laukiama šių dalių dirbama su kitom. Pradėjau keisti blogas skardas geresnėm. Kapotas buvęs užverstas ir labai sulankstytas. Pakeistas kitu.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 05 Pen, 0:12 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | |||
Bagažinė buvus mušta. Pakeista. Taip pat perrinktas numerio apšvietimas, galinės lempos.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 05 Pen, 0:26 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | |||
Taigi tuo pačiu padariau ir kad tvarkingai darinėtųsi bagažinė. O norint tai padaryt buvo visokių staigmenų. Pagrindinė blogybė buvo nutrūkęs trosas, tai prie jo buvo pririštas dratas už kurio patraukus atsidaro bagažinė. Norėjau padaryt kad atsidarytų rankenėle kaip priklauso. O tas trosas turi ait po sėdyne... čia sistema iš ties savita. Kas nežino: trosas eina kiaurai galinį lanžeroną ir išlenda po sėdyne. Prie galinės sėdynės apačioje dešinėje pusėje yra rankenėlė, su kuria ir atsidaro bagažinė. Nėr labai patogu, bet taip sutverta gamykloje Taigi, nuimu galinę sėdynę. Po ja turėtų būt spyruoklės. O ten vietoj to štai kokia kūryba: viskas užsukta varžtukais skarda iš trijų dalių ir ant viršaus užlieta smala Čia nuotraukoj jau nulupus vidurinę dalį.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 05 Pen, 0:34 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | ||
Neaišku kokiu tikslu tai buvo padaryta, gal sustiprinta ir pakietinta sėdėjimo vieta vietoj spyruoklių. Bet tai nebuvo labai in naudą. Kairiajame kampe po šiuo buterbrodu kažkada matomai buvo susimetę gyvent pelės, ir, viską išvalius, paaiškėjo, kad jos labai prisidėjo prie šios vietos supuvimo. Reiks rimtai virint. Bagažinės spyna sutvarkyta: pakeistas trosas (senesnis dratinis vietoj nutrūkusio trosinio), geležinė spyna vietoj caminės ir rankenėlė. Patiesinta skardos ir briauna prie spynos. Bagažinė jau darinėjasi puikiai.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 21 Sek, 20:01 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | ||
Suradau ir sudėjau spyruokles, kaip turi būt.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Sau 21 Sek, 20:04 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | |||
Vairuotojo durys baisios. Buvo užlaužtos, ribotuvo jau net nebuvo. Pakeičiau.
|
Autorius: | Raimis [ 2018 Vas 05 Pir, 18:01 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | ||
Tvarkomos vairo traukės.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Vas 06 Ant, 1:29 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: Moskvič-403 1963 m. remontas | ||||
403 buvo pirmas Maskvičiaus modelis, kuris turėjo langų apiplovimą. Originaliai netoli ilgų trumpų šviesų perjungiklio stovėjo kojinė pumpukė. Centre prie lango vienas purkštukas. Skysčio bakelis salone. Šioje mašinoje pumpukė buvo jau sugedusi ir taip prirūdijusi kad vos pavyko išimt. Bet radau beveik tokią pačią gerą (nuotr. kairėje). Bakelio nebebuvo. Radau kažkokį panašaus dydžio seną bakelį nuo tepalo, į originalų tvirtinimą gerai telpa. Bet būtų įdomu, kaip turi atrodyt originalus. Gal kas žinot Nes niekur niekur nerandu. Visur išmesta arba kas nors perdaryta, įdėta po kapotu. Kas sukelia abejonių dėl šios sistemos patikimumo
|
Puslapis 2 iš 6 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |