Puslapis 36

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 06 Vas 2018, 10:26
viktoras
sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 06 Vas 2018, 12:18
Raimis
viktoras rašė:sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12

Ko gero, taip ir bus. Bakelis tokis pats, kaip ir vėlesniuose, tik paskui jį perkėlė po kapotu. M408 kataloge irgi tokis pats brėžinys ir bakelio numeris prasideda „403...“.
Pastebėjau dar vieną įdomų dalyką- purkštukas turi numerį „407...“. Matyt, planavo jau septintam įrengt apiplovimą.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 09 Vas 2018, 22:37
Eisinas
Toks pat bakelis buvo ir mūsų Maskvos gamybos 412 1975 m.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 09 Vas 2018, 23:32
kęstutis
Toks bakelis po kapotu stovėjo ir pas mūsų 1974 m M412 Iževsko . Kas dėl bakelio stovėjimo salone, tai ar yra požymių kad jis ten stovi originaliai? Ar jis ten patogu , ar kojom netrukdo ? Ar negalėjo būti pas Jus jis perkeltas buvusio savininko į saloną , kad žiemą važiuojant neužšaltų.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 11 Vas 2018, 23:57
Ledūklis
Ačiū. Originaliai taip ir būna, salone. Tvirtinimas tikras. Netrukdo, tai gal taip reiks ir palikt.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 14 Bir 2018, 10:31
Ledūklis
Posukių jungiklis.
Plastmasė buvo dar originali, (matosi data VII "63) supuvus negyvai.
Jungiklis pats kažkoks prikonstruotas iš išorės.
Vairo kolonėlės "apdaila" - kažkokia gofruota guma užmauta...

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 14 Bir 2018, 10:36
Ledūklis
Jungiklį uždėjau 412, jis toks pats, tik iš juodos patvarios plastmasės.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 14 Bir 2018, 11:24
Ledūklis
Šiek tiek istorijos. Kodėl atsirado Moskvič-403 modelis, ir kodėl jis toks?

Amerikoje kiekvienais metais būdavo išleidžiamas naujas modelis. Esminis lūžis buvo 1959 metai, kai pereita prie "trečiosios kartos", kampuotų kėbulo formų.
Sovietų sąjunga nespėjo koja kojon, imta vis labiau atsilikti. 1959 metais pradėtas kurti Moskvič-408, o jo prototipai pasirodo tik 1961.
Smarkiai vėluoja serijinės gamybos paleidimas, todėl nuspręsta sukurti pereinamą modelį - 403 - kurio išvaizda kaip senojo 407, bet jau panaudoti visi naujieji 408 mazgai. Buvo manoma, kad modelis bus gaminamas labai trumpai, tačiau 408 pradėti gaminti serijiniu būdu tik 1964 metais, o senosios išvaizdos 403 gaminami net iki 1965...

(Nuotraukoje - palyginimui, kaip skyrėsi 1958 ir 1959 Chevrolet. Taip kaip 407 ir 408... Ir 408 prototipas, kuris šviesą išvydo tik 1961...).

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 14 Bir 2018, 12:04
Ledūklis
Dėl minėtų priežasčių, dizaine atsirado šiokių tokių neatitikimų...
Naujoji 408 vairo kolonėlė trumpesnė nei 407, šiek tiek kitoks ir pavarų perjungimo mechanizmas. Gamintojai, manydami, kad 403 modelį gamins labai trumpai, tiesiog nesivargino ir nepagamino vairo apdailos skardų... Taigi, gavosi taip, kad visas vairas ir kas prie jo buvo toks kaip sukurtas 408am, skirtumas tik plastmasės spalva... Visa tai aiškiai neįsipaišo į senąjį mašinos stilių.
Tai akivaizdu, nes dažnai gaudavau replikų iš net nežinančių istorijos "Bet tavo vairas tai aštunto"...

Todėl nusprendžiau ištaisyti gamintojų klaidas ir tai pagrįsti šiais istoriniais faktais.

Taigi, pagaminau kolonėlės apdailos skardas. Už pagrindą teko imti 407, trumpinti, perdaryti tvirtinimus, visas angas. Pirmoje nuotraukoje - palyginimui su 402 ir 407. Pagaminau ir apdailines juosteles iš neržaveikos ir su sriegiais. 402, 407 būna aliuminės, kniedytos.

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Parašytas: 14 Bir 2018, 12:10
Ledūklis
Apačioje privirinau tvirtinimą su sriegiu.
Posukių rankenėlę užapvalinau, kad forma būtų tokia kaip ir visų kitų mašinoje. Žinoma rankenėlė bus dažoma kaulo spalva.