Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Rgs 22 Šeš, 22:47 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Tai vat, pratęsiant temą, prieita padirbėti prie greičių dėžės. Jos pradinė būsena ir defektai buvo aptarti anksčiau, taip pat buvau įkėlęs ir jos baisaus vidaus nuotrauką. Taigi, kas padaryta: 1. Pakeisti visi guoliai. 2.Pakeisti visi salnikai. 3. Suvirinta bėgių kojelė (kažkada buvo nulūžusi ties ašimi ir sukleckinta su svarke iš vienos pusės, tai dabar pjoviau viską žemėn ir padaręs karpus "tropniai" suvirinau pusautomačiu iš abiejų pusių. Taip pat "pripielyjau" tą vietą salnikui.) 4. Pašildžius ištiesinta bėgių kojelė (kojelė buvo suraityta ir su kūju betkaip palyginta (ko gero to paties smųgio metu kai ją suraitė tada ir nulaužė, arba tiesinant su "kūvalda"). 5. Pašildžius tiesinta užvedimo kojelė. 6. Išvalytas ir išplautas greičių dėžės korpusas. 7. Bėgių junginėjimo ašelė, kuri buvo labai stipriai iškorodavusi pakeista naujai padaryta iš nerūdijančio plieno (dėjau iš nerūdyjančio plieno, nes, kaip mačiau, originali buvo iš kieto metalo ar tai cementuota...). 8. Nutekinta tvirta, iš šeškančio strypo, o ne iš kokio "skysto trūbgalio" užvedimo kojelės atmušimo gumos plokštelė, kur originali buvo perlūžusi išilgai. 9. Nutekinta spidometro įvorė. 10. reikiamos dalys nudažytos, reikiamos nucinkuotos. 11. Išpjauta popierinė tarpinė, surenkant iš abiejų pusių suklijuota gruntu. Dėžė surinka (kadangi pirmi tokių dėžių rinkimai, tai teko surinkinėti kelis kartus, taip pat kelis kartus daryti ir tarpinę...). Bet dabar užtat jau užsimerkęs surinkčiau Neužvestai bėgiai junginėjasi puikiai, užvedimo kojelė irgi atmeta iki galo. Vienintelis dalykas kuris man "nelimpa" tai užvedimo kojelės guma. Dėžė MT, ant gumos rašo irgi MT, bet ji labai trumpa pagal kojelę ir nesižiūri. Ar jų būna įvairių ilgių ar kas čia man neatitinka, ar dar kas nors ten dedasi?
Prikabinti failai: |
DSC_2462.jpg [ 61.65 KiB | Peržiūrėta 2169 kartus(ų) ]
|
DSC_2463.jpg [ 56.07 KiB | Peržiūrėta 2169 kartus(ų) ]
|
DSC_2469.jpg [ 42.23 KiB | Peržiūrėta 2169 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
m105
|
Parašytas: 2018 Rgs 23 Sek, 20:42 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 19:40 Pranešimai: 431 Miestas: Alytus
|
Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą. Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį.
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Rgs 23 Sek, 21:01 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
m105 rašė: Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą. Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį. Dėkui, dabar žinau jog viskas čia tvarkoj... Su šlanga tai ko gero dar baisiau bus, teks pasitenkinti šita. Kai nusibos paieškosiu ne novodielo, arba gal išvis nusiėmęs kojelę patrumpinsiu ją... Bus matyt... Ateity...
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Rgs 25 Ant, 20:09 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Na ir paskutiniai prilindimai prie motoro prieš surenkant jį.
Variklis iš sankabos pusės - sutvarkytas ir aptartas. Iš krūtinės pusės - taip pat. Liko dugno pusė ir cilindrinė.
Taigi, pradedant nuo cilindrinės pusės:
Nuo šio motociklo nuėmiau cilindrus - 2 remonto ir ganėtinai išdilę. Pradžioje galvojau juos vežti gręžti ir dėti gilzes vėl nominalui. Visgi tada, kaip sakant, daiktas būtų vėl naujas ir vėl ateity būtų galima šlifuoti ir šlifuoti kitiems remontams. Ir visgi, šiuolaikinės gilzės turėtų žymiai didesni resursą negu tas "sviestinis" špyžius iš kurio pagaminti šie cilindrai, kuris laiko 10k km ir reikia vėl šlifuot.... O ir naujų nominalių tarybinių stūmoklių su žiedais turėjau. Bet visgi planai liko planais kai meistrai, jau viską suderinus ir sutarus kainas bei išsimatavus cilindrus, negavo tokio ilgio šiuolaikiškų gilzių (pasirodo, gali gauti tik kažkur centimetru trumpesnes)... Taigi, buvo nupirkti "vizualiai" mažai išdilę kiti cilindrai, dirbę su nominalaus diametro stūmokliais. Bet planas sukišti vėl nominalius stūmoklius su žiedais ir "trinti" toliau nublėso, kai išsimatavus paaiškėjo, jog cilindrams jau reikalingas net nebe pirmas, o antras remontas... Buvo ieškoti antro remonto stūmokliai, bet vietoje sutartų antro remonto buvo gauti turbūt vadinamojo "3" remonto - 79,00 mm lenkiški ALMOT firmos stūmokliai. Ir ko gero čia gavosi pigiausias variantas iš galimų.
ALMOT stūmokliai, 79,00 mm. Protingiau padarytas nei kad originalūs, - su VAZ žiedais, tik su vienu tepaliniu žiedu, o viršutinis žiedas chromuotas. Ko gero ne tik pigiausias bet ir geriausias variantas iš galimų.
Taigi, gavus tokius stūmoklius panaudoti pirmieji cilindrai, nuimti nuo to paties motociklo, kurių išdilimas buvo didesnis ir jie tinkami jau tik "3" remontui. Cilindrai apdoroti dratiniu šepečiu, rūdžių surišėju ir nudažyti karščiui atspariais dažais. Tik spalva dažų matinė pasitaikė...
Nuvežti cilindrai meistrui kuris pragręžė, prahoningavo. Šiluminis tarpelis, padarytas pagal stūmoklius 0,08. O žiedų tarpelis gavosi pasimatavus 0,4 ir 0,45 kažkur. 0,45 pats tas, o 0,4 šiek tiek mažokas, - bet prisitrins.
Taigi liko vožtuvai. Šiaip, teoriškai, vožtuvus reikėjo pasitikrinti prieš atiduodant pragręžti, nes galėjo būti išdilusios skylės vožtuvo koteliams... Bet patikrinus ir po šlifavimo, viskas pasirodė esą labai gerai. Liko tik pritrynimas. Dar tokios patirties neturėjęs, bet viskam būna pirmas kartas... Gaila, nepadariau nuotraukų pirmojo pritrinto cilindro vožtuvų, nes jie atrodė kur kas baisiau nei šitie kur pateikiau. Svarbiausia yra vožtuvo "mėsos" iš ko daryt prišlifavimą. Taigi pažaidus po pusvalanduką kiekvienąm cilindrui ir rezultatas puikus. Įpylęs benzino į cilindrus palaikiau apie valandą tai nė lašas nenulašėjo nei pro įsiurbimo nei pro išmetimo vožtuvus. Tik šiek tiek parasojo per tiek laiko prie išmetimo vožtuvo. Taigi galiu daryti išvadą jog vožtuvus prišlifavau puikiai.
Prikabinti failai: |
FormatFactoryDSC_2546.jpg [ 75.06 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2554.jpg [ 64.02 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2561.jpg [ 46.95 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2566.jpg [ 58.21 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2567.jpg [ 50.47 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
m105
|
Parašytas: 2018 Rgs 29 Šeš, 18:46 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 19:40 Pranešimai: 431 Miestas: Alytus
|
Nu kai pirmam sykiui tai tikrai liuks.
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Rgs 29 Šeš, 18:50 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
m105 rašė: Nu kai pirmam sykiui tai tikrai liuks. O tai kitam sykiui jau būtų nebe liuks? manau jog čia geriau negu reikia
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
evris
|
Parašytas: 2018 Spa 02 Ant, 15:58 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 879 Miestas: Vilnius
|
gkeleris rašė: m105 rašė: Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą. Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį. Dėkui, dabar žinau jog viskas čia tvarkoj... Su šlanga tai ko gero dar baisiau bus, teks pasitenkinti šita. Kai nusibos paieškosiu ne novodielo, arba gal išvis nusiėmęs kojelę patrumpinsiu ją... Bus matyt... Ateity... Kojeles guma tenka daryti is dvieju tokiu gumu. Nupjauni borteli nuo vienos gumos ir priduri kiek reikia nuo kitos. Sudurimo nesimato, nes isiremia galai i metalinius kojeles pastorinimus.
_________________ Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 07 Sek, 20:40 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Variklio remonto pabaigai: Remontas iš dugno pusės: Išardytas tepalo siurbliukas. Jam pritrinta apatinė plokštelė. Surinkęs siurbluką nusprendžiau išbandyti įsidėjęs į indelį su skystesniu tepalu ir sukdamas su drėle. Aišku šis trumpas bandymas baigėsi tuo, jog nepavyko su greitaeige drėle pasukti lėtai ir pritaškiau pusę kambario tepalu... Sekantis bandymas buvo su lėtaeigiu suktuku - sukant lėtai graži čiurkšlė... Reiškias kažkokį tai spaudimą sudaro, manau su klampesniais tepalais pašilus irgi kažkiek bus... Taigi surinkus galima dėt kamštinę tarpinę ir uždaryt karterį Tam kartui su varikliu tiek...
Prikabinti failai: |
FormatFactoryDSC_2513.jpg [ 74.83 KiB | Peržiūrėta 1877 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2520.jpg [ 74.07 KiB | Peržiūrėta 1877 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2569.jpg [ 60.81 KiB | Peržiūrėta 1877 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 17 Tre, 19:19 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Na va, jau pribrendo laikas parodyti dažymo darbų pratęsimą. Taigi, apie nudažymą ir apie dažų pasirinkimą iš RAL paletės jau pasakojau, apie juostelių klijavimą ir vargą nutaikant abu šonus vienodai taip pat. Taigi vat, - juostelių paišymas. Paišiau rankiniu būdu su aukštos kokybės nailoniniais teptukais. (Aišku, voverės uodegos teptukai būtų buvę geriau, bet su šiais irgi labai neblogai gavosi). Aišku, dėl žalios spalvos galit sakyt "va, galėjai juodai dažyt, solidžiau atrodytų" ir t.t. Bet aš dažiau kaip man patinka, juodos spalvos nenorėjau, nes ji per daug nuvalkiota.... (visur tik juodai žmonės dažo, ligtais kitų spalvų nebūtų...), o ir šiaip juoda labai renkanti dulkes. Taigi taip gimė idėja žaliai auksinė. Auksinių dažų taip pat dar turėjau iš ankstesnių dviejų projektų, taip pat tais pačiais buvau dažęs jawai juosteles. Tai vat, taip ir gavosi. Aišku, nuotraukose dar nelakuota. Bet rezultatas man (svarbiausia man) jau dabar patinka
Prikabinti failai: |
DSC_2449.jpg [ 47.59 KiB | Peržiūrėta 1824 kartus(ų) ]
|
DSC_2450.jpg [ 46.5 KiB | Peržiūrėta 1824 kartus(ų) ]
|
DSC_2453.jpg [ 48.73 KiB | Peržiūrėta 1824 kartus(ų) ]
|
DSC_2454.jpg [ 50.81 KiB | Peržiūrėta 1824 kartus(ų) ]
|
DSC_2456.jpg [ 49.47 KiB | Peržiūrėta 1824 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2018 Spa 19 Pen, 22:14 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Dar nelakuota, o nulupai apsauginę juostą? Tai lakuosi ištisai visą detalę? Gerai supratau?
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 27 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|