Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 20 Šeš, 11:00 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Emil rašė: Bet, gi akrilas tai dazai jau sumaisyti su laku ir jie turi savo blizgesi, ar lakuoti akrila jau nebutu technologijos pazeidimu? Šitą žinau, bet asmeniškai man patinka storesnis padengimo "buterbrodas" ant metalo. Ne vieną sykį eksploatuojant teko ir jawutę per neatsargumą nubrėžt, tai kartais įsirėždavo tik viršutinis lakas o dažai palikdavo nepasižeidę, kas atveju be papildomo lako būtų jau matomi išlindę pilki grunto dryžiai... Kitas dalykas tai storesnis sluoksnis sunkiau praeiti drėgmei ir ateičiai kelti rūdims. (ramiau miegu su storesnu "buterbrodu" ... ) O trečia tai su papildomu laku man atrodo jog vistiek blizga labiau nei vien tik akrilas... Bet čia galima diskutuot ir diskutuot, žinau tik jog galima ir be papildomo lako daryt O jeigu pratęsiant temą tai dažymo darbai nulakavus kaip ir baigti. Pradėti stipinuoti ratlankiai. Buvau percinkavęs ir senus stipinus, bet juose visitek liko smulkių duobučių (nuo buvusių rūdžių), taip pat vietomis cinkas neblizgus. Taigi nepagailėjus eurų ant kokybės buvo nupirkti iš forumiečio Evris nauji stipinai. Bebaigiant kambaryje kaišioti į ratus stipinus pamačiau jog maišelyje ukrainiečiai apsiskaičiavo ir trūko vienos galvutės... Džiaugiuos jog Evris parduodant pridėjo papildomai vieną špykį, todėl senos galvutės naudoti taip ir neprireikė Vėliau ant savadarbio stenduko (jeigu galima taip pavadinti lentą su išpjauta skyle.. ) pradėjau tampyt, varžyt. Iki idealumo, kaip kad jawos ratą su naujais lankais privest nepavyko, nes šie seni opozitiniai lankai gamykloje padaryti belenkaip. Jų suvirinimo vietoje lankai sudurti prasikeičiant ir į šoną ir į viršų... Taigi kad ir idealiai sustipinavus sudūrimo vietoje vistiek bus 1,0-2,0mm kilnojimas ir krivaliojimas į šonus. Bet tik todėl jog suvirinti lankai netiksliai, todėl to panaikinti nepavyks. Bet, žinant K750 greičius ir tai, jog dar išsilygins ant padangos tai skaitau jog viskas čia gerai. Toliau kameros. 3 iš 4 senų kamerų orą laikė, ketvirtos net nebandžiau pūsti , jai buvo nužievintas ventilius. Teko ventilių pasikeisti. Apsauginės kamerų juostos dvi dar buvo naudotinos. Vietoj kitų 2 kažkada buvo užvyniota izoliacija, tad teko pora jusotų pirkti naujų. Na ir padangos. Mitas SW-07. Gautos gana pigiai ir labai minkštos. Minkštų norėjau nes ratlankiai ne chromuoti o dažyti, todėl montuojant senas sukaulėjusias būtų baimė juos pažeisti. Šias minkštas padangas montuoti paprasta, net nereikėjo jokių įrankių, - užmontavau tiesiog rankomis
Prikabinti failai: |
FormatFactoryDSC_2485.jpg [ 53.66 KiB | Peržiūrėta 2795 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2506.jpg [ 52.25 KiB | Peržiūrėta 2795 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2501.jpg [ 60.04 KiB | Peržiūrėta 2795 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2508.jpg [ 79.13 KiB | Peržiūrėta 2795 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2512.jpg [ 55.28 KiB | Peržiūrėta 2795 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2018 Spa 20 Šeš, 12:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
gkeleris rašė: Ledūklis rašė: Ar kažkaip sušiauši viską prieš lakuodamas, ar lakuosi ant glenco? Jau esi bandęs taip daryti? Teoriškai reikėtų su labai smulkiu švitru praeiti, bet aš asmeniškai neturiu kantrybės tam, nuvalau su antistatiniu skudurėliu ir tiek... Šiaušiu aš tik gruntą prieš dažant. Bet taip, sutinku, sušiaušti ir dažus šiek tiek prieš laką būtų gerai. Taip dažydavau kitas savo technikas, kad ir mėgėjiškai, nesakau kad gaudavosi viskas idealiai, bet man tikdavo, o ir kas pamato irgi tinka. Taip pat nudažius jawą manęs dar yra klausę, ar čia gamyklinis dažymas ar ne? Būtų per gerai viskas nudažyta ir nupoliruota iškart į akis kristų jog perdažyta viskas Prieš lakuojant pagal technologiją šiaušti reikia dėl glenco ir panaikinamos dažo dulkės - spuogai bei juostelių kantukai. Na nešiaušiant tai gal tik viena tikimybė kad šviežiai buvo dažyta ir lakas įsigers į dažus. Kitu atvėju po 2- 4-6 metų gali pradėti luptis. Tokių atsilupusių automobilių gatvėse matosi daug. Kas dėl lakavimo, tai žinoma kad efektas daug geresnis. Nes dažymas lieka kaip pirminis, dažai moka gertis į gruntus ir išdžiūvus sumažėja blizgesys. Taigi kraunamas ant viršaus lakas gaunamas kaip antrinis dažymas ir puikus blizgesys , plius laką lengviau poliruoti.
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 22 Pir, 7:51 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Pagaliau pradėti surinkinėjimo darbai. Pirmiausia pradėta nuo galinės šakės įkišimo, nes maniau, jog bus sunku kaip ir išimti, bet pasirodė nebuvo taip ir sunku. Aišku, užmiršau įdėt šaibelę į tarpą tarp rėmo ir šakės, tad teko vėl traukti kaištį lauk...
Tada sekė variklio su dėže įkėlimas. ( Kaip minėjau pranešime dar prie dėžės rinkimo, dėžę teko rinkti per 3 kartus... Antrą kartą rinkau, nes nežinojau, jog užvedimo kojelės spyruoklė užvedama iš išorės, todėl ieškojau problemos viduje, kodėl neatmeta kojelės... Tuo pačiu dar sutvarkiau atbulinio bėgio rankenėlės laisvumą. O trečiasis kartas buvo šiuo metu, kai bandžiau įdėti variklį į rėmą ir supratau, jog bėgių kojelė turi būti labiau palenkta į priekį, o ne lygiai horizontaliai.... Tad teko variklį vėl išimti, nuimti dėžę, nuimti dangtelį ir perstatyti kojelės šlicus.). Taigi vėl įdėjus į rėmą variklį, laikinai uždėjus pakojus, uždėta centrinė kojelė su spyruokle, amortizatoriai bei reduktorius su kardanu.
Kalbant apie amortizatorius, tai naudoti tie, kurie su plastmasiniais gaubtais. Apie vidurių remontą jau kalbėjau, tai dabar keli sakiniai apie išorę: Nežinau, kodėl niekas jų nevertina ir visi deda su chromuotais gaubtais, kas, mano manymu, pagal metus jau nebebuvo originaliai dedama... Taigi, spyruoklės nušveistos, suteptos rūdžių surišėju, vėliau gruntas, vėliau storelesnis juodų alkidinių dažų sluoksnis. O kadangi amortizatoriai mėgsta pūti po gaubtais tai ir spyruoklės ir pats amortizatoriaus korpusas, išteptas moviliu. (Nežinau ar padės, bet riebalas yra riebalas, blogiau nebus...). Nuo gaubtų, kad nepažeisti dar labiau plastiko (jei šveisčiau mechaniniu būdu) naudojant dažų nuėmėją "LARAFEN'ą" nuimti visi per ilgą gyvenimą uždėti dažai. Patys gaubtai buvo stipriai subraižyti, tad vistiek priėmiau sprendimą atnaujinti šveičiant mechaniniu būdu. Gręžimo staklėse, su smulkiu, berods 320 rupumo švitriniu, stipriai nespaudžiant, visai gražiai galima plastiką nušveisti, išlyginti duobeles. Taigi rezultatas gavosi visai neblogas. Netgi geresnis nei tikėjausi.
Kalbant apie reduktorių, tai jo rinkimas buvo taip pat anksčiau aprašytas. Tik pridėsiu tai, jog buvo perkniedytos galinės kaladėlės. Kniedyjau paprastomis pritraukiamomis kniedėmis (galit sakyt nelaikys, netokiomis seniau kniedyjo ir pan. (žinau kad jos tokiems reikalams paprastai būtų š.) bet esmė tame, jog, visų pirma, seniau tokiomis nekniedyjo, nes tokių nebuvo, o antra, - tikrai laikys, nes šių kniedžių paskirtis dabar yra tik prispausti feredo prie pačių kaladėlių kad nebūtų tarpelių) ir naudojant epoksidinę dervą - išbandytas ir patikimas būdas. Ir uždėtas reduktorius...
Ir tada prasidėjo pats linksmumas... Būna, kai dėl kokio dažų nubrėžimo nusikeiki, bet pasitaiko ir tokių avejų, kai prasikeiki visą dieną... Kaip ir šis. Uždėjus reduktorių ir užmovus ratą (stabdžių kaladėlės naujai užkniedytos per aukštos barabanui ir vos užsimovė ratas) - neina įkišti ašies. Pasirodo, renkant šitokį motociklą reikia atkreipti dėmesį į visas smulkmenas... Tada supratau, kodėl buvo stipriai nuėsti reduktoriaus šlicsai, kodėl rato guoliai buvo visai pabirę, be šratų ir kodėl buvo taip stipriai nuėsta rato ašis, jog ją teko apvirinti ir aptekinus prišlifuoti... Tada nelabai į tai atkreipiau daug dėmesio ir viską sutvarkęs maniau jog problemos baigėsi. O viso to priežastis buvo kadaise nulūžusi galinė šakė ir betkaip kolūkyje suvirinta su svarke atgal. Tvarkydamas šakę virinimą mačiau, padailinau ir tiek... Taigi, kad padaryti mažiausiai pažeidimų dažams ir kad būtų greičiau, taip pat kad sužinoti suvirinimo kokybę priėmiau sprendimą iškalti amortizatoriaus įvorę, pjauti šakę per virinimą žemėn ir suvirinti kokybiškai, reikiamu kampu iš naujo. Taip ir padariau. Viską nupjoviau (virinimas pasirodė irgi nelabai gerai atliktas), išpjoviau didelius karpus, įsidėjės reduktorių, ratą su ašimi susikabinau ir nuėmęs viską, pervirinau stipriai iš visų pusių. Dažai nudegė minimaliai, uždažius nėra jokio matomo skirtumo.
Taigi, visai maloni surinkimo pradžia.... Tikiuosi vėliau bus geriau...
Prikabinti failai: |
FormatFactoryDSC_2585.jpg [ 43.71 KiB | Peržiūrėta 2720 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2586.jpg [ 55.5 KiB | Peržiūrėta 2720 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2592.jpg [ 52.62 KiB | Peržiūrėta 2720 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2594.jpg [ 36.45 KiB | Peržiūrėta 2720 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 24 Tre, 12:32 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 26 Pen, 18:37 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Atnaujinimas. Kas sekė temą nuo pradžių, gal būt pastebėjo, jog buvo chromuojami du komplektai oro paėmimo vamzdelių. Priežastis buvo tokia, jog manieji vamzdeliai buvo baisiai iškorėję iš vidaus, ko pasekoje paruošinėjant chromui buvo pratrinti keliose vietose kiaurai. Aišku, vamzdeliai kad ir su skylėmis bet buvo nuchromuoti. Virinti jų taipogi nebebūtų išėję dėl išplonėjimo. Dėl to buvo nupirktas dar vienas nesupuvusių vamzdelių komplektas kuris taip pat buvo nuchromuotas. Aišku gavosi idealiai tiek iš išorės tiek vidumi Bet turint abu komplektus kirbėjo mintis, kaip panaudoti ir tuos "brokuotus", visig skylės mažos, jų nedaug, o ir visos tik ant vieno vamzdelio apačioje, kur, jei nežiūrint iš apačios nesimato... Taigi vienintelis variantas kurį sugalvojau užtaisyti skylėms daugiau nesugadinant vamzdelio buvo epoksidinė derva. Apsivyniojęs permatoma lipnia jusota vamzdelius su pirštu ištepiau epoksidine derva sumaišyta su aliuminio pudra dėl spalvos. Tai toks ir tvarkymas... Gal ateityje kada užsidėsiu ir tą kitą komplektą... Bet dabar puikiai tinka ir šis. Jei kas sugalvojate kaip būtų buvę įmanoma sutaisyti gudriau ir pigiau nesugadinant dar labiau pasidalinkit išmintimi
Prikabinti failai: |
18641591_1422423057819987_1829337925_o.jpg [ 87.46 KiB | Peržiūrėta 2354 kartus(ų) ]
|
18641657_1422423184486641_1442396053_o.jpg [ 63.25 KiB | Peržiūrėta 2354 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2614.jpg [ 38.48 KiB | Peržiūrėta 2354 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2629.jpg [ 45.88 KiB | Peržiūrėta 2354 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 29 Pir, 0:10 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2018 Spa 31 Tre, 13:00 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Puikiai vyksta darbai! O tokias mažas skylutes galėjai bandyti užlituoti, arba užvariuoti, būtu galėję ir nuchromuoti tada ir jokių skylučių nebūtų buvę.
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 31 Tre, 13:11 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
virginijus007 rašė: Puikiai vyksta darbai! O tokias mažas skylutes galėjai bandyti užlituoti, arba užvariuoti, būtu galėję ir nuchromuoti tada ir jokių skylučių nebūtų buvę. Na tokių daiktų litavime dar nesu labai įgudęs, tad nenorėjau kažko burt... Dar paskui nukris tie mano litavimai ir kokių bėdų prisidarysiu... Su epo tai kadangi ištepiau ne tik ant tų skylučių o praktiškai visą tai nemanau jog gali kas atkibti. O ir toliau neturėtų koroduot tenais. O ir šiaip su visokiais variavimais vėl viskas nudegs, vėl chromuot, vėl pinigus mokėt, o vamzdeliai jau išplonėję... Visgi, kaip sakiau jog jau buvau paruošęs kitus dėt, tai pabandžiau atgaivint tuos pačius - pavyko, uždėjau. Jei kada nebepatiks pasikeisiu
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
gkeleris
|
Parašytas: 2018 Spa 31 Tre, 14:10 |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 05 Sek, 15:40 Pranešimai: 438 Miestas: Vilnius-Seda :)
|
Pratęsiant: Pajungta trumpų-ilgų šviesų varlytė. Kaip sakant neatsakingoje vietoje pasipraktikavau trosų litavime Taip pat pajungtas degimo ankstinimo trosas. Eilinį kart nusiviliu novadielais gaminiais. Troso šarvas, negana to kad šviesios spalvos tai dar ir surinktas iš atskirai metalinės dalies ir atskirai šviesaus kembriko, kuris didesnio diametro... Ir kurį ar reikėjo dedant trumpinti... O ir šiaip pats trosas kažkoks "guminis" Savo vietą atrado naujai chromuoti rankenėlių laikikliai su poliruotomis pačiomis rankenėlėmis, minkštos vairo gumos. Taip pat krovimo rėlė, galiniai stabžiai, nauja stabdžių varlytė, pypčius, senasis spidometras. Nenorėjau atsukinėti spidometro, man taip gražiau... Taip pat pradėti vedžioti nauji laidai. Toliau ant motociklo vietą atrado nauja galinė lempa (aišku, guminis padukas kai gausiu bus pakeistas nes tarpai tarp gumos ir sparno man nepatinka...). Taip pat nauja spynelė su apdaila, pati priekinė lempa, naujas demferis, galinė sėdynė su nauja isikibimo rankena. Pats didžiausias malonumask ai viskas stojasi į savo vietas
Prikabinti failai: |
FormatFactoryDSC_2691.jpg [ 56.78 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2693.jpg [ 58.87 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]
|
FormatFactoryDSC_2696.jpg [ 32.24 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]
|
DSC_2699.jpg [ 72.4 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]
|
DSC_2700.jpg [ 58.08 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]
|
DSC_2703.jpg [ 70.29 KiB | Peržiūrėta 2205 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel.: 869644916
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 59 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|